Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de aplicare marcaje rutiere longitudinale, transversale si diverse din municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 48167/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Marincean, Tel.0264/596030 int.4460, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de aplicare marcaje rutiere longitudinale, transversale si diverse din municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 470, 000 si 1, 170, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de aplicare marcaje rutiere longitudinale, transversale si diverse din municipiul Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.1)
28813500-9-Marcaje rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Marcaje rutiere longitudinale cu microbile pe suprafete normale minim 20.000 - maxim 38.500 mp
Marcaje rutiere longitudinale cu microbile pe suprafete amovibileminim 750 maxim 1.500 mp.
Marcaje rutiere transversale cu microbile pe suprafete normaleminim 10000 maxim 29.250 mp.
Marcaje rutiere transversale cu microbile pe suprafete amovibileminim 400 maxim 750 mp.
Marcaje rutiere diverse cu microbile pe suprafete normaleminim 5000 maxim 14.250 mp.
Marcaje rutiere diverse cu microbile pe suprafete amovibileminim 200 maxim 750 mp.
Marcaje rutiere diverse fara microbile pe suprafete normaleminim 5000- maxim 14.250 mp.
Marcaje rutiere diverse fara microbile pe suprafete amovibileminim 200- maxim 750 mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 470, 000 si 1, 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie 15000 lei, garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, plata se va face prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere -Formularul A, Declaratie pe proprie raspundere -Formularul 12C, Fisa de informatii generale, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Recomandari, Informatii privind asigurarea calitatii lucrarilor si produselor utilizate: 1. Se vor prezenta documente care sa certifice faptul ca operatorul economic respecta standarde de asigurareacalitatii lucrarilor ce urmeaza a fi executate (ISO 9001 sau echivalent)
2. certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante (vopsea), tinand cont de prevederile HG 622/2004
3. prezentarea caracteristicilor produselor ofertate conform fiselor tehnice din anexa 1
, Ofertantul va face dovada ca produsele sau materialele ofertate detin Certificate de tip BAST sau echivalent din care sa rezulte rezistenta la uzura si evolutia sub trafic a materialelor de marcaj in conditiile de testare de pe instalatia de testare in circuit inchis (RPA), Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, CV, Autorizare pentru livrarea produselor ofertate, Completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora, Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dotare minima impusa: -1 marcator autopropulsat , rezervor microbile, programator electronic pentru modul de lucru automat si semiautomat-1 marcator cu propulsie manuala dotat cu pompa airless, rezervor microbile, pentru executie marcaje transversale-1 marcator cu propulsie manuala dotat cu pompa airless, rezervor microbile, pentru executie marcaje diverse-1 automatura cu aspiratie pentru marcaje diverse-1 automatura cu aspiratie pentru marcaje transversale-1 autospeciala dotata cu perii sau instalatii de spalare pentru curatirea suprafetei de lucru- 2 turbosuflante-trusa de sabloane pentru marcaje transversale, sageti orientare si inscriptionari diverse-100 conuri de protectie reflectorizante- minim 3 panouri semnalizare lucrari/ fiecare marcaj: pentru marcaje longitudinale, pentru marcaje diverse si pentru marcaje transversaleComisia de licitatie isi rezerva dreptul de a verifica la fata locului existentasi starea de functionare a utilajelor declarate. Comisia va analiza dotarea tehnica a fiecarui ofertant, Ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, pentru care va prezenta documentul de atestare. In cazul in care responsabilul tehnic cu executia nu este angajatul ofertantului se vor aplica prevederile art. 190 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare si se vor prezenta documente de colaborare/munca vizate de catre angajator (unitatea in care lucreaza colaboratorul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
171
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2008 11:00
Locul: Primaria municipiului Cluj-Napoca, str. Motilor nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In caz de neprezentare a unui document solicitat prin care se confirma indeplinirea cerintelor privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala, nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului/candidatului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0264/593865, Email: [email protected], Fax: 0264/592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca, Biroul achizitii publice
Adresa postala: str. Motilor nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264/592588 int.4402, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer