Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor la "Cladire unitate integrata pentru realizarea uneltelor de pescuit" din str. dr. Carnabel nr. 61


Anunt de participare numarul 100853/25.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala:  GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  MARCEL DANAILA, Tel. 0236-419177, Email:  [email protected], Fax:  0236-419177
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor la "Cladire unitate integrata pentru realizarea uneltelor de pescuit" din str.dr. Carnabel nr. 61
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Galati, str.dr. Carnabel nr. 61
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor la "Cladire unitate integrata pentru realizarea uneltelor de pescuit" din str.dr. Carnabel nr. 61
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor la "Cladire unitate integrata pentru realizarea uneltelor de pescuit" din str.dr. Carnabel nr. 61
Valoarea estimata fara TVA: 2, 195, 894.96RON
II.2.2) Optiuni
Da
Universitatea intentioneaza ca in urmatoarele 12 luni sa achizitioneze lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 22000 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatie bugetara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : Declaratie privind eligibilitatea(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru sediu si punctele de lucru(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat;Certificat de atestare privind plata obligatiilor la Fondul de mediu- formular tip emis de Administratia Fondului pentru Mediu, valabil la data depunerii ofertelor
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Inregistrarea de restante la plata obligatiilor descalifica ofertantul.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului cu maxim 30 de zile inaintedata deschiderii ofertei
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente
Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile la31.12.2008 si la 30.06.2009.Societatile care inregistreaza pierderi vor fi excluse din procedura de achizitie publica.
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniCerinta minima : cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani va fi minim 4.380.000 leiFisa de informatii generale(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul )
Cerinta minima : Lichiditate generala va fi minim 100%
Lichiditatea generala se va calcula la :
- bilantul la 31.12.2008
- bilantul la 30.06.2009
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente si sa indeplineasca acest criteriu;
-o scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala in original care sa ateste faptul ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate la (C.I.P) in ultimile 24 de luni sau
- adeverinta C.I.P. privind nefigurarea in evidentele acestei institutii cu incidente de plata majore in ultimele 24 de luni.
Aceasta conditie este eliminatorie.
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligatsa prezinte aceasta document, inclusiv subcontractantii)
Ofertantul vaface dovada ca dispune de mimim 60% din suma pentru care se angajeaza sa execute contractul.In acest sens va prezenta :
-extras de cont in original emis de o banca, eliberat cu maxim 2 zile inainte de data depunerii ofertei, Sau
-scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala cu valabilitatea egala cu valabilitatea ofertei ,
precum si o declaratie pe proprie raspundere , autentificata la notariat , din care sa rezulte ca suma respectiva va fi utilizata numai pentru asigurarea derularii acestei lucrari.
Daca un ofertant va prezenta un document prin care banca mentioneaza ca documentul eliberat nu reprezinta un angajament ferm in acest sens, ofertantul va fi descalificat.Cerinta minima :
Se va prezentao declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajeaza ca in cazul in care va fi castigatorva incheia asigurare de risc profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;Lista de experienta similara;Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare, in valoare de 1850000 lei fara TVA.Orice fisa referitoare la un contract trebuie sa fie insotita de copia legalizata a contractului si de recomandarea in copie legalizata din partea beneficiarului respectiv(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul )
dotare tehnica strict necesara: -schela metalica tubulara;panouri cofrag;
-UTILAJE ATESTATE ICECON SAU ATESTARE ECHIVALENTA: masina de prelucrat otel beton;cilindri compactori;excavator;buldozer;pompa de beton;statie de betoane amplasata la maxim 50 km de lucrare cu autorizatie de mediu pentru locatia unde este amplasata;statie de asfalt amplasata la maxim 80 km de lucrare cu autorizatie de mediu pentru locatia unde este amplasata , si certificate de conformitate cu marca CE pentru mixturile asfaltice ;
-autocamioane;autobetoniere;laborator de gradul II pentrubetonsi asfalt(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul )
-manager de proiect angajat al ofertantului;
-responsabil tehnic cu executia atestat angajat al ofertantului;copii legalizate dupa atestatele solicitate mai sus;CV-urile personalului de conducere, a responsabililor tehnici care vor participa la indeplinirea contractului;o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si informatii referitoare la categoriile profesionale aferente lucrarilor de constructii(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul );PT ISCIR C10/2003;PT ISCIR A1/2002;PT ISCIR C4/2003;PT ISCIR C11/2003;autorizatie executie instalatii gaze EDI /ANRGN;autorizatie executie distributie gaze EDS/ANRGN;atestat ANRE tip B-pentru executie lucrari electrice la tensiuni de 0, 4 kV;Informatii privind subcontractantii;ISO 9001/2000 sau echivalent;ISO 14001/2004 sau echivalent;OHSAS 18001/2007 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
35%
Descriere:
3.
Standarde privind managementul responsabilitatii sociale
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2010 12:00
Locul: Universitatea , ,Dunarea de Jos", Galati, str. Domneasca nr. 47, Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236/460027, Fax:  0236/460027
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al Universitatii
Adresa postala:  str. Domneasca nr. 47, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236419177, Fax:  0236419177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2010 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer