Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie campus scolar 10 sali de clasa.


Anunt de participare numarul 64463/23.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULHUEDIN
Adresa postala: Str. Horea Nr. 1, Localitatea: Huedin, Cod postal: 405400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN CZONDI, Tel.0264/351548, Email: [email protected], Fax: 0264/351564, Adresa internet (URL): www.primariahuedin.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie campus scolar 10 sali de clasa.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Huedin, str. Horea Nr. 78-80, jud. Cluj, Romania.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie campus scolar 10 sali de clasa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructiile ce vor fi executate sunt: Corp scoala, Camin internat, Garsoniere profesori, Cantina club, Cabina poarta, Terenuri sport, Retele exterioare pe o suprafata totala de 14 500 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 150.000 lei. Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat constatator emis de ORCemis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor; Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor; certificat de atestare fiscala emis de Primaria pe raza careia ofertantul are sediul si certificat de atestare fiscala emis de Primaria Huedin, valabile la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul Local. Daca ofertantul nu are deschis rol fiscal la Primaria Huedin acesta va depune o declaratie prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al orasului Huedin la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri pe untimii 3 ani sa fie de minim 15.000.000 lei fara TVA, valoare rezultata exclusiv din executarea de lucrari de constructii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ofertantul detine o minima experienta similara, concretizata prin executarea, finalizarea si receptia fara obiectiuni in ultimii 5 ani a unui obiectiv similar (acelasi cod CPV) cu o valoare de minim 6.000.000 lei fara TVA;
-ofertantul detine: * certificat ISO 9001/2001 sistem de management al calitati pentru lucrari de constructii de cladiri si lucrari de geniu (sau echivalent);* certificat ISO 14001/2005sistem de management de mediu pentru lucrari de constructii de cladiri si lucrari de geniu (sau echivalent);*certificat OHSAS 18001/2004-sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale pentru lucrari de constructii de cladiri si lucrari de geniu (sau echivalent);
- oferta de asigurare a lucrarilor de C+M incheiata cu o societate de asigurari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S129-171410 din 05.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar depus la casieria Primaria Oras Huedin sau prin O.P. in contul RO061TREZ22121180250XXXXX deschis la Trezoreria Huedin CUI 4485642
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2008 12:00
Locul: PRIMARIA ORAS HUEDIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei Oras Huedin. Proiectul tehnic este in format electronic (inscriptionat pe CD) anexat documentatiei de atribuire. Proiectul tehnic pe suport hartie poate fi consultat la Serviciul Urbanism - persoana de contact dl. Czondi Eugen
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalului CLUJ
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264-596110; 0264-596111; 0264-431057, Email: [email protected], Fax: 0264-595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice Primaria Oras Huedin
Adresa postala: Horea Nr.1, Loc. Huedin, Jud. Cluj, Localitatea: HUEDIN, Cod postal: 400405, Romania, Tel.0264351548, Email: [email protected], Fax: 0264351564, Adresa internet (URL): http: //primariahuedin.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2008 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer