Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE CANAL DE ADUCTIUNE, SUPRAINALTARE DIG, SUBTRAVERSARE DIG, LUCRARI TRANSVERSALE


Anunt de participare numarul 62371/28.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Baia Mare, str. Unirii 12a/95, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430272, Romania, Punct(e) de contact: Maria Magdalena Payer, Tel.0262-224166, 0723-321777, Email: [email protected], Fax: 0262-224166, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Str. Ion Slavici nr. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440042, Romania, Punct(e) de contact: Reha Melinda, Tel.0745791580
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Str. Ion Slavici nr. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440042, Romania, Punct(e) de contact: Reha Melinda, Tel.0745791580, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Str. Ion Slavici nr. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440042, Romania, Punct(e) de contact: Reha Melinda, Tel.0745791580
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizitie nonprofit
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE CANAL DE ADUCTIUNE, SUPRAINALTARE DIG, SUBTRAVERSARE DIG, LUCRARI TRANSVERSALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Adrian, Livada, jud. Satu Mare, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie canal de aductiune, lucrari de suprainaltare dig, subtraversare dig, lucrari transversale , decolmatare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247110-4 - Constructie de canale (Rev.1)
45247200-2-Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- refacerea digurilor de contur si a digurilor de compartimentare a iazurilor
- reprofilarea canaluluide aductiune si distributie a apei in iazuri
- lucrari transversale pe directia de scurgere a apelor spre raul Tur
- refacerea subtraversarilor la digurile de contur care asigura alimentarea cu apa din canalul de distributie cat sia subtraversarilor care asigura evacuarea apei din iazuri in cazuri de urgentta ;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 312, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.10.2008 pana la 14.08.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3500 leiGarantia de buna executie 7% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIUTaxa de mediu este finantata din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularului 12A, formular 12B, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala, plata obligatiilorla bugetul general consolidat, Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, formularului nr.12C, formularului nr. 4, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul la 31 decmbrie 2007 i 30 iunie 2008. (vizat de Directia Generala a Finantelor Publice)- balana de verificare pentru luna iunie 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala = active circulante/datorii curente x 100 >120Solvabilitate patrimoniala (capital propriu ) / total pasiv x 100 sa fie > 45 %- Cifra medie de afaceri pe anii 2006 i 2007, sa fie minim 5.000.000, 00 lei- Rata profitului>10%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele lucrari executate: formularul 12F, fexperiena similara: formularul nr.6., Recomandare: formularul nr.7, informatii privind dotarile specifice: formularul nr.12H, numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat: formularul nr.12I, sistem de msnagement al calitatii, Standarde de protectia muncii: Formular nr.17
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza de licitatie electronica se va desfasura in doua runde , cu pauza de o ziintre runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
251 din 19.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2008 12:00
Locul: Str. Ioan Slavici nr. 13, Satu Mare, cod postal 440042, tel.: 0745791580
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ale firmelor ofertanteReprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. tefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr. 34/19.04.2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Str. Unirii nr. 12A/95, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430272, Romania, Tel.0262-224166, Email: [email protected], Fax: 0262-224166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 18:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer