Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie covoare asfaltice DN 6B km 2+850-14+000, km 24+000-33+210


Anunt de participare numarul 107937/16.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  Str. Calea Sverinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251/408735, In atentia:  ec. Delia Nedelcu, Email:  [email protected], Fax:  0251/482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  Str. Calea Sverinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251/408735, In atentia:  ec. Delia Nedelcu, Email:  [email protected], Fax:  0251/482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  Str. Calea Sverinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251/408735, In atentia:  ec. Delia Nedelcu, Email:  [email protected], Fax:  0251/482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie covoare asfaltice DN 6B km 2+850-14+000, km 24+000-33+210
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 6B km 2+850-14+000, DN 6B km 24+000-33+210
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie covoare asfaltice DN 6B km 2+850-14+000, km 24+000-33+210
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de canitati din cadrul Proiectului Tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 6, 694, 693RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 31.05.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 132.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul de stat pentru intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligib conf art.180 din cadrul OUG 34/2006; Cazier judiciar al operatorului economic (in calitate de persoana juridica) - in termen de valab la data desch ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata; -Cazier juridic pentru administrator, astfel cum reiese din Certificatul constatator eliberat de ORC, precum si pt persoana imputernicita sa semneze oferta- in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata; Decl privind neincadrarea in prev art.181 din cadrul OUG 34/2006; Pers jur romane: Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP si Certif de atestare fiscala privind imp si taxele locale, care sa ateste ca soc nu are datorii, in termen de valab la data deschiderii ofertelor-in orig sau copie legalizata; Pers jur straine trebuie sa prezinte doc edificatoare pt dovedirea eligib in conf cu cerintele solicitate de aut contractanta; Pers jur/fizice romane: Certif constat emis de Oficiul Reg Comertului(in original sau copie legalizata)-emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si Certif de Inreg-in copie; Docum edific emise de organisme nat sau internat care conf apartenenta ca membru in cadrul unei asoc prof pt exec lucr de constr drumuri Pers jur/fizice straine: Conf. pct. IV.3.2 din Fisa de Date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale anexata in sectiunea Formulare, cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);2.Bilanturile contabile pe anii 2009, 2008, 2007 vizate si inregistrate de Organele competente, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilanturile se vor prezentate in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul".3.Bilantul contabil la data de 30.06.2010 vizat si inregistrat de Organele competente, insotit de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilantul se va prezentate in copie, semnat si stampilat de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul".4. Prezentare scrisoare de bonitate din partea bancii sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? emisa cu cel mult 30 (treizeci) de zile inainte de data deschiderii ofertelor si prezentata in original sau copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2009, 2008, 2007 solicitata este: 13.000.000 lei, reprezentand 3.049.067 euro, la cursul specificat la punctul V.5 din fisa de date.2. Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii (ex. Depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare) suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor de minim : valoarea ofertata cu TVA x 0, 17. Mentionam ca coeficientul de 0, 17 s-a determinat avand in vedere ca durata de executie lucrarilor este de aproximativ 6 luni (1:6), iar termenul de plata este de 60 de zile de la data inregistrarii facturii la secretariatul DRDP Craiova, conform prevederilor contractuale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista privind principalele lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani2.Lista contractelor de executie lucrari in derulare la data licitatiei (daca exista)
3.Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate absolut necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari - se va completa formularul E;4.copie ISO SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000)sau echivalent, in termen de valabilitate mentionat de emitent.5.copie ISO SR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004)sau echivalent, in termen de valabilitate mentionat de emitent.6.copie ISO OHSAS 18001sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent.7. Informatii privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere: se vor prezenta: -Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere(formular F) in ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007).8. Declaratie referitoare la personalul direct responsabil cu indeplinirea contractului si personalul tehnic de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari
9.Acordul de asociere, daca este cazul.10.Declararea subcontractantilor, conf formular D, daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa faca dovada caa executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similar cu obiectul contractului supus prezentei proceduri. Plafonul valoric aferent experientei similare este in valoare de minim 6.600.000 lei fara TVA, reprezentand 1.547.988 euro la cursul specificat la punctul V.5 din fisa de date . Plafonul minim vafiindeplinit prin insumarea a maxim 3 (trei) contracte similare.2.Ofertantul va face dovada detinerii (in proprietate sau chirie) a utilajelor considerate minim necesare pentru executia lucrarilor, si anume: - Statie de asfalt de o capacitate de minim 80 t/h- min 1buc. - Finisor ? repartizator mixturi asfaltice ? min 1 buc; - Autogreder ? min 1 buc; - Freza asfalt ? min 1 buc; - Masina taiat rosturi ? min 1 buc; - Compactor - min 2 buc; -Autobasculanta cu prelata ? min 5 buc; -Buldoexcavator ? min 1 buc; -Incarcator frontal ? min 1 buc; -Instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa ? min 1 buc; -Statie totala ? min 1 buc;laborator de grad min II3. Ofertantul va face dovada asigurarii personalului de specialitate minim necesar indeplinirii contractului, si anume: ?Coordonatorde lucrari (manager de proiect) -1 persoana -inginer cu specialitatea CFDP, cu experienta in drumuri de minim 15 ani; ?Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) -1 persoana - inginer cu specialitatea CFDP; ?Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor ?1 persoana; ?Responsabil cu controlul tehnic de calitate - 1 persoana- inginer cu specialitatea CFDP; ?Topograf- 1 persoana- cu experienta in domeniu de minim 3 ani; ?Responsabil SSM - 1 persoana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr. 17, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se va prezenta contractul cadru semnat si stampilat in alb de catre ofertant. Eventualele obiectii la prevederile contractului se vor include in oferta depusa, urmand a fi analizate de comisia de evaluare, ce va stabili daca respectivele obiectie se incadreaza sau nu in prevederile art. 36 alin.2 lit.b) din cadrul HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia de atribuire (sub forma a 6 fisiere) se afla atasata la prezentul anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe proprie raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la documentatie. Se va prezenta specimenul de semnatura legalizat notarial al reprezentantului legal (persoana legal autorizata sa reprezinte ofertantul), precum si Declaratia privind calitatea de participant la procedura, cf formular 12C.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213191688, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41 021/310.46.41 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Tel. 0251/408768, Email:  [email protected], Fax:  0251/482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2010 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer