Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie covor asfaltic DN 11 B km 10+945 20+220 DRDP Brasov


Anunt de participare numarul 83417/03.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0268-547688, In atentia: Ing. CARMEN OLARIU, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0268-547688, In atentia: Ing. CARMEN OLARIU, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0268-547688, In atentia: Ing. CARMEN OLARIU, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie covor asfaltic DN 11 B km 10+945 20+220 DRDP Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 11 B km 10+945 20+220
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie covor asfaltic DN 11 B km 10+945 20+220
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie covor asfaltic DN 11 B km 10+945 20+220
Valoarea estimata fara TVA: 5, 172, 924RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=52.000 lei. Garantia de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare BIRD accord de imprumut 4.842 RO - fonduri SWAP si Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Atribuirea contractului se face conform Ghidului de Achizitie al Bancii Mondiale Achizitii in cadrul BIRD
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
4. Certificatelor de Inregistrare emise de Oficiul National al Registrului Comertului ce definesc constituirea sau statutul legal, locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii;
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial.
6. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru dovedirea eligibilitati eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.7. In cazul unui joint - venture (parteneriat) o declaratie de parteneriat semnata de toti membrii si in care va fi specificat liderul asociatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;se vor prezenta documente care sa ateste existenta unui fond de rulment adecvat pentru acest contract (accesul la resurse financiare linii de credit sau disponibilitatea unor alte resurse financiare);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fonduri/Linie de credit in valoare de minim 15 % din pretul contractului fara TVA.Valoarea medie a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008 va fi de minim 10.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 5 ani-contracte de lucrari similare insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare; lista contractelor din ultimii 5 ani; lista contractelor in derulare; informatii despre personal; informatii privind litigii; informatii despre dotarea tehnica certificat SR EN ISO 9001:2001; declaratie privind subcontractantii care vor executa un procent de cel putin 10 % din pretul contractului; asociati.Planul calitatii intocmit pentru lucrarea supusa achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de experienta similara va fi insotita de copii dupa contractele incheiate, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, procese verbale de receptie finala (daca exista) si recomandari.Plafonul valoric aferent experienteisimilare trebuie sa fie cel putin egal cu 2.000.000 lei. Plafonul valoric poate fi indeplinit prin prezentarea a 2 contracte de lucrari similare.Dotarea minima necesara: statie de mixtura asfaltica- 1 buc; raspanditor de mixtura asfaltica 1 buc; cilindru compactor 1 buc; instalatie de amorsare 1 buc; mijloace de transport 3 buc. Conditii minime necesare ce trebuie indeplinite de catre personalul responsabil de indeplinirea contractului: Manager de Contract cu atestat RTE -experienta in munca 5 ani, experienta pe post-3 ani; Responsabil cu calitatea lucrarilor atestat-experienta in munca 5 ani, experienta pe post-3 ani; Inginer constructii-experienta in munca 5 ani, experienta pe post-3 ani.Se va prezenta atestatul pentru responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu calitatea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 11:30
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov, B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, camera 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor-cel mult 2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Proiectul tehnic, se poate ridica de la sediul DRDP Brasov, str. Mihail Kogalniceanu nr. 13, bl. C2, sc.1. Operatorul economic care are intentia de a participa la procedura de atribuire are obligatia de a solicita, in scris, Proiectul tehnic de la autoritatea contractanta. Autoritatea contractanta va pune Proiectul tehnic la dispozitia operatorului economicin termen de 3 zile lucratoare de la data inregistrarii solicitarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-319.51.83; 319.51.81; 319.51.80; 319.16.74, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021-319.16.88
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta conform Ghidului de Achizitie al Bancii Mondiale Achizitii in cadrul BIRD
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel.0268-547688, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer