Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie de lucrari de inlocuire conducte titei 12 3/4" si 14 3/4" Cartojani-Ploiesti, in zona 1 linie CF Triaj numai 12 3/4"(0,7 km) iar in zona 2 linie CF Triaj ambele fire (1,15 km x 2) precum si realizare drenaj la aceste conducte in zona Str. Ghighiu


Anunt de intentie (utilitati) numarul 24099/23.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Executie de lucrari de inlocuire conducte titei 12 3/4" si 14 3/4" Cartojani-Ploiesti, in zona 1 linie CF Triaj numai 12 3/4"(0, 7 km) iar in zona 2 linie CF Triaj ambele fire (1, 15 km x 2) precum si realizare drenaj la aceste conducte in zona Str. Ghighiu, cca. 2x30 m conducta
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari de inlocuire conducte titei 12 3/4" si 14 3/4" Cartojani-Ploiesti, in zona 1 linie CF Triaj numai 12 3/4"(0, 7 km) iar in zona 2 linie CF Triaj ambele fire (1, 15 km x 2) precum si realizare drenaj la aceste conducte in zona Str. Ghighiu, cca. 2x30 m conducta
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45232452-5-Lucrari de drenaj (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.05.2012
Durata: 200 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 446, 846.1RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Informatii suplimentare privind achizitia vor fi publicate in anuntul de participare si documentatia de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Informatii suplimentare privind achizitia vor fi publicate in anuntul de participare si documentatia de atribuire.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 1, 446, 846.1 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer