Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie in cadrul proiectului Reabilitare si extindere statie de epurare oras Mizil


Anunt de participare numarul 87337/25.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULMIZIL
Adresa postala: B-dul. Unirii nr.14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Punct(e) de contact: Petronela Sturz [email protected], Tel.0244-250551, Email: [email protected], Fax: 0244-250551, Adresa internet (URL): www.primaria-mizil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie in cadrul proiectului Reabilitare si extindere statie de epurare oras Mizil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras Mizil Ju. Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrarile de reabilitare a Statiei de epurare, conf. Proiectului tehnic, Caietelui de sarcini, Detaliilor de executie intocmite de proiectant si aprobate de beneficiar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 985, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 39800 lei, constituita conform documentatiei de atribuire, garantie de buna executie de 5% din valoarea de atribuire fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si fonduri de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor Art. 44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de D.G.F.P. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, -Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, -Actul constitutiv /statutul(copie) -Documente din tara de origine care dovedesc inregistrarea si atestarea pentru executia de lucrari ce fac obiectul procedurii de achizitie, traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturilecontabilela 31/12/2007 si 31/12/2008, vizatsiinregistratdeorganulcompetent.-Declaratii privind cifra de afaceri globala -Lichiditatea generala trebuie sa fie de minim 100%.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri medie pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 7.970.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Fisa/fise de informatii privind experienta similara -Ofertantul va prezenta cel putin doua recomandari in original din partea altor beneficiari decat cel/cei mentionat/mentionati la experienta similar.Declaratie pe propria raspundere, in cadrul ofertei, prin care sa se specifice faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii .Declaratie privind asigurarea tehnica. Declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asiguarea personalului de specialitate -Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate Informatii privind subcontractantii- CertificatdeatestareISO-9001 , 14001, OHSAS 18001 sau echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract care a avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul constructie statie de epurare si/sau reabilitare statie de epurare a apei uzate, cu o valoare de minim 2.200.000 lei (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
51%
Descriere:
2.
oferta tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
PHARE RO-2006/018-147.04.01.04.01.15-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 11:00
Locul: Primaria Oras Mizil B-dul Unirii nr. 14 Jud.Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Reabilitare si extindere statie de epurare oras Mizil finantat din Programul PHARE 2006 CES Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, linia de buget RO 2006/018-147.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
Documentatia se publica integral in S.E.A.P.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia de Contencios Administrativ Ploiesti
Adresa postala: Str. Emille Zolla, nr. 4, Ploiesti, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522446
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: : Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Primaria Oras Mizil Jud. Prahova
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Tel.0244250027, Email: [email protected], Fax: 0244251120, Adresa internet (URL): www.primaria-mizil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer