Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie, inclusiv proiectare - Faza P.T. (proiect tehnic) + D.D.E. (detalii de executie) + P.A.C. (proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire) + asistenta tehnica acordata de proiectant, la obiectivul "Modernizare DJ 503 Toporu-Satu Nou-Lim.Jud


Anunt de participare numarul 64781/25.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Pana Lidia, Tel.0246214594, In atentia: Bigica Elena, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie, inclusiv proiectare - Faza P.T. (proiect tehnic) + D.D.E. (detalii de executie) + P.A.C. (proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire) +asistenta tehnica acordata de proiectant, la obiectivul "Modernizare DJ 503 Toporu-Satu Nou-Lim.Jud.Teleorman, km 28+000-35+900, 7, 900km"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DJ 503 Toporu-Satu Nou-Lim.Jud.Teleorman, km 28+000-35+900, 7, 900km
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie, inclusiv proiectare - Faza P.T. (proiect tehnic) + D.D.E. (detalii de executie) + P.A.C. (proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire- elaborarea documentatiilor pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii)) +asistenta tehnica acordata de proiectant.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
km 28+000-35+900, 7, 900km
Valoarea estimata fara TVA: 5, 917, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
290 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 118.000 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu al Consiliului Judetean Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu obligatie de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform doc. de atribuire
1.decl ca ofertantul nu se incadreaza in sit. art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006;2.certif. de atest fiscala -DGFP ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertei;
3.certif. taxele si impozitele locale, ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertei;
4.decl. privind calitatea de participant la procedura;5.certificat de imatriculare; certif. constatator, ORC ca ob de activ al of include activitatea de executie a lucrarilor iar pt pers juridice/fizice straine, doc edif care sa dovedeasca o forma de inregistrare, elib cu cel mult 30 zile inainte dedeschiderea of.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform doc. de atribuire
1.fisa de , ,informatii generale
2.informatii privind situatia financiara: - Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)-cerinta minima 16.500.000 lei echiv.4.534.461, 91 euro
- Lichiditate globala - cerinta minima : valoare peste procentul de 100%
- Solvabilitate patrimoniala- cerinta minima: valoare peste procentul de 30%
- Capacitatea financiara a ofertantului de a sustine executialucrarii cashflow - cerinta minima: 650.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform doc. de atribuire
Experienta similara pentru EXECUTANT
- lista cu principalele lucrari, executate in ultimii 5 ani- fisa de informatii privind experienta similara
- copie dupa contractul prezentat in fisa de experienta similara cuvaloare egala sau mai mare de 1.700.000 lei
- procesul verbal de receptie a lucrarii
- recomandare vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii
Experienta similara pentru PROIECTANT
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
- fisa de informatii privindexperienta similara
- copie dupa contractul prezentat in fisa de experienta similara- procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor care au facut obiectul contractului de proiectare- recomandarea
- declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate: Sef santier, Responsabil tehnic, Responsabil cu calitatea, Personal specializat in managementul de mediu
- CVurile persoanelor responsabile
- declaratie ref. la utilajele, instalatiile, echip. tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe
- certificat de atestare ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001
- declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Termenul de garantie acordat lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2008 16:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, camera 10, parter, str. Bucuresti nr. 10, Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel.0246218301, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2008 23:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer