Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructie aferent ?RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE PALTINOASA SI CAPU CODRULUI; EXTINDERE DE RETEA CU APA POTABILA IN SATUL CAPU CODRULUI; MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE NECLASATE IN COMUNA PALTINOASA?


Anunt de participare numarul 102520/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PALTINOASA (PRIMARIA COMUNEI PALTINOASA)
Adresa postala:  COM. PALTINOASA JUD. SUCEAVA, Localitatea:  Paltinoasa, Cod postal:  727415, Romania, Punct(e) de contact:  LILIANA-LAURA ALDEA, Tel. 0230231316, Email:  [email protected], Fax:  0230231316, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de constructie aferent ?RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE PALTINOASA SI CAPU CODRULUI; EXTINDERE DE RETEA CU APA POTABILA IN SATUL CAPU CODRULUI; MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE NECLASATE IN COMUNA PALTINOASA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Paltinoasa, localitatea Paltinoasa, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari are ca scop realizarea lucrarilor : Lotul I ? RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE PALTINOASA SI CAPU CODRULUI SI EXTINDERE DE RETEA DE APA POTABILA IN SATUL CAPU CODRULUI, Lotul II ? MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE NECLASATE IN COMUNA PALTINOASA conform Caietului de sarcini si Listelor cu cantitati de lucrari ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I ? RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE PALTINOASA SI CAPU CODRULUI SI EXTINDERE DE RETEA DE APA POTABILA IN SATUL CAPU CODRULUI.
Lotul II ? MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE NECLASATE IN COMUNA PALTINOASA
Valoarea estimata fara TVA: 7, 404, 110RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 102.281 lei pentru lot I si 8.066 lei pentru lot II, constituita conform art.86 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat prin fonduri nerambursabile, respectiv Programul FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori poate lua forma de asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Neancadrarea la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 formularele 12A si12B - Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura-formularul 12 C
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificatul de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala
-Copie dupa certificatul de inregistrare eliberate in baza Ordonantei de Urgenta nr. 44 din 16 aprilie 2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice.
-Persoane juridice/fizice romane-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale privind societatea-Formularului nr. 3 ?Informatii generale? si Anexa 3A.
-copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de catre organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este: minim 13.600.000 lei pentru lotul I, minim 1.070.000 lei pentru lotul II.-Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari de constructii executate in ultimii 5 ani-Formularului 12F ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? si a Anexelor 1 si 2 de la Formular 12F ?Experienta similara?-Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice-formularului 12H ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
-Formularului 12I ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere?, Formularului nr. 2 ?Declaratie de disponibilitate?
-declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca ? Formularul nr. 7.
-Standarde de asigurare a calitatii
-Standarde de protectia mediului
-Standarde de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale, Formularul 8 Declaratie referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
-Informatii privind subcontractantii formularul 12G si anexa alaturata
-Informatii privind asocierea-completarea fomularului 5 ? ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lotul I minim 1 lucrare de constructie similara, un contract cu o valoare de minim 3.400.000 lei (exclusiv TVA);Pentru Lotul II minim 1 lucrare de constructii similara, un contract similar in valoare de minim 265.000 lei (exclusiv TVA)Pentru lotul I: 2 buldoexcavatoare;5 aparate de sudura in polietilena;1 buldozer;2 betoniere;4 autobasculante;1 automacarale;1 statie beton.Lotul II ? : statie de preparat mixturi asfaltice autorizata conform normativelor in vigoare (se solicita autorizatia de functionare, inspectia tehnica valabila , autorizatia de mediu) ? proprie sau inchiriata;repartizor ? finisor de mixtura asfaltica;1 cilindru compactor;2 autogredere;1 buldozer;1 buldoexcavator;3 autobasculante;dovada accesului la laborator de gradul II (propriu sau contract de prestare/colaborare) autorizat pentru determinarile necesare la executie.-LOT I 1 Manager de Proiect, 1 responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor dealimentare cu apa si canalizare, cu experienta ca RTE de min 7 ani, 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate alimentare cu apa si canalizare, 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI., 2 sudori autorizati PE-HD, 2 sudori autorizati OLsi LOT II-1 responsabil tehnic cu executia, atestat indomeniul constructii rutiere , cu experienta de RTE de min 7 ani, 1 sef de santier cu specializarea CFDP, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate, 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii, in executie drumuri, 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI, 1 manager sistem calitate, cu experienta specifica de min. 7 ani- ISO 9001 sau echivalent, -ISO 14001 sau echivalent-OHSAS 18001sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de realizare a obiectivului (Lot I + Lot II))
24%
Descriere: Durara de executie a lucrarilor
3.
Perioada de garantie, astfel: 5% SE, 10% apa si canalizare, 10% drum
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 12:00
Locul: Sediu autoritatii contractante Comuna Paltinoasa Judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire din partea reprezentantului legal si copie dupa Crtea de Identitate, reprezentanti CRPDRP Iasi, reprezentanti CVAP Suceava
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect FEADR Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Fisa de date, descrierea succinta a Caietului de Sarcini si formularele sunt accesibile la www.e-licitatie.ro iar detaliile tehnice, listele de cantitati, memoriile, partea desenata si alte informatii tehnice se vor solicita de la sediul autoritatii contractante Comuna Paltinoasa Judetul Suceava
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6 Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46. 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46. 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava- Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Strada Stefan cel Mare, nr.62, judetul Suceava, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230 215 383, Email:  [email protected], Fax:  0230 215 383, Adresa internet (URL):  portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incapand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentrul juridic al Consiliului Local Paltinoasa
Adresa postala:  Copmuna Paltionasa , Judetul Suceava, Localitatea:  Paltinoasa, Cod postal:  727415, Romania, Tel. 0230 231 316, Email:  [email protected], Fax:  0230 231 316
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 17:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer