Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de covoare asfaltice


Anunt de participare numarul 79550/08.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Strada Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii Publice, Tel.0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de covoare asfaltice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 7 km 218+500 km 221+300; DN 7 km 221+300 km 224+800; DN 7 km 226+000 km 228+440; DN 7 km 228+440 km 231+400.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de covoare asfaltice: Lot 1- DN 7 km 218+500 km 221+300 siDN 7 km 221+300 km 224+800Lot 2- DN 7 km 226+000 km 228+440 siDN 7 km 228+440 km 231+400
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati din cadrul documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 022, 662RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.07.2009 pana la 30.10.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1 = 50.000 lei; Lot2 = 50.000 lei (se accepta doar scrisoare bancara, conform prevederilor documentatiei de atribuire)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acord de imprumut nr. 4842 RO , incheiat intre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru finantarea Proiectului Sectorial de Sprijinire a Transporturilor (SWAP)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatia
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau sa fie emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, in original ; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original -emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; Cerificat de inregistrare, in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: -declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006); -Bilant contabil pe anii 2008, 2007, 2006 vizat si inregistrat la Organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2008, 2007, 2006 solicitata este: Lotul 1 = 6.100.000lei respectiv 1.460.727, 96 euro; Lotul 2 = 5.900.000 lei respectiv 1.412.835, 24 euro (1 euro = 4, 1760 lei, la data de 18.05.2009);Valoarea minima a surselor financiare disponibile (linii de credit confirmate etc), cf. doc. atrib, este: Lotul 1 = min Valoarea ofertata, inclusiv TVA;lotul 2 = min Valoarea ofertata, inclusiv TVA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin 2(doua) lucrari similare cu obiectivul supus licitatiei. Lista contractelor de executie lucrari in derulare la data licitatiei. Informatii despre personal. Informatii despre dotarea tehnica. Copie Certificat SR ISO 9001 sau echivalent, Certificat SR ISO 14001 sau echivalent, Certificat SR ISO 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Plafonul valoric aferent unei lucrari similare trebuie sa fie cel putin egal cu: Lotul 1 = 1.500.000lei fara TVA, respectiv 359.195, 40 euro. Lotul 2 = 1.450.000lei fara TVA respectiv 347.222, 22 euro.Plafonul se poate realiza prin insumarea a cel mult 3 contracte de lucrari similare. Se va prezenta atestatul pentru responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu calitatea.Dotarea tehnica necesara: Statie preparare mixtura asfaltica, repartizor de de asfalt, cilindru compactor, autobasculanta transport mixtura cu prelata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2009 10:30
Locul: sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1)Documentatia de atribuire este disponibila alaturi de prezentul anunt de participare, la sectiunea "Documentatie si clarificari" sub forma a 6(sase) fisiere;2)Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura deatribuire, au obligatia de a transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe propria raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la documentatie. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari;3)Documentatia de atribuire este in forma solicitata de banca finantatoare (BIRD).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII a Contencios Administrativ si Control Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 021.319.51.76
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 5 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 modificata si completata prin OUG 19/2009
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer