Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari ?Dezvoltare Centru de afaceri ?HAMILTON??


Anunt de participare numarul 134823/19.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OCH LOGISTIC AG SRL
Adresa postala: Sos.Amara, Nr.2, Corp 2C, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920049, Romania, Punct(e) de contact: Sos. Brailei, nr. 1, Mun. Slobozia, judetul Ialomita, Tel. +40 243230210, In atentia: Ing. Micsa Sorin, Email: [email protected], Fax: +40 243230210, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari ?Dezvoltare Centru de afaceri ?HAMILTON??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Mun. Slobozia, jud. Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executia lucrarilor pentru ?Dezvoltare Centru de afaceri ?HAMILTON??.
Lucrarile de construire pentru ?Dezvoltare Centru de afaceri ?HAMILTON?? se vor executa in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din documentatia de atribuire si cu Proiectului tehnic, in 9 luni calendaristice, de la primirea ordinului de incepere cu respectarea legislatiei in vigoare. Proiectul tehnic - partile scrise face parte integranta din caietul de sarcini si este atasat in SEAP prezentei documentatii, Proiectul tehnic ? partile desenate, datorita volumului mare pot fi ridicate de la punctul de contact al Autoritatii Contractante. Mentionam posibilitatea modificarii duratei contractului in functie de necesitatile care vor aparea (actele aditionale ale contractului de finantare sau notificari care duc la variatii de activitati).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Listelor de cantitati, mai putin articolele 11, 12, 13 si 14 din formularul F3 ?Organizare de santier? care nu se vor licita.
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 29.077.607, 77Moneda: Lei
Valoarea totala a lucrarilor este estimata la:
Denumirea capitolelor si subcapitolelorCheltuieli lei fara TVA
Amenajarea terenului6.786.165, 30
Amenajarea pentru protectia mediului58.334, 00
Asigurarea cu utilitati a obiectivului1.187.112, 60
Constructii si instalatii17.337.165, 70
Dotarea cu echipamente2.492.225, 00
Organizarea de santier1.216.605, 17Total29.077.607, 77
Total valoare care se supune prezentei licitatii este 29.077.607, 77 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 29, 077, 607.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu HG 925/2006, art. 86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare, o parte din garantia depusa, in conformitate cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006.Datele pentru consituirea garantiei de participare: BCR ? Slobozia, RO02RNCB0170027247660008, CUI 12662320.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cuantumul garantiei de participare este de 290.000 lei.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie de participare emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, aceasta va fi in conformitate cu ?Formularul nr. 22 ?Garantia de Participare?.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006, art. 88.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare.Nota: ? Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.? Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei de participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Gar. de buna ex. se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in favoarea Aut. Contract., completata conf. Formularului nr. 31, se prezinta in original si devine anexa la contract. Va fi constituita in maxim 15 zile de la data semnarii contractului. In caz contrar Aut. Contract. va considera contractul ca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare. De asemenea, vor fi demarate negocierile cu urmatorul clasat in cadrul procedurii de atribuire.Daca partile convin, gar. de buna ex. se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.IMM-urile benef. de reduceri de 50% pentru gar. de buna ex. conf. L.346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categ.: conf. model prevazut in lege.Restituirea gar. de buna executie se va face conf. HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de lucrari este finan?at prin Fonduri Europene (FEDR), POR 2007-2013 Axa prioritara 4, DMI 4.1 si contributie proprie a Autoritatii Contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modif. si completarile ulterioareOfertantul va prez. Formularele nr. 17 si 18. Daca este ofertant unic va mentiona in formulare ?Nu este cazul?.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006:
1.Ofertantul va completa Formularul nr. 12.Cazier judiciar pentru administratori si/sau certificate echivalente.
3.Cazier judiciar societate si/sau certificate echivalente.
Documentele solicitate vor fi prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.B.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:
1.Ofertantul va completa Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Sectiunea II ?Formulare?
2.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare:
a.Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului localpentru sediul social si toate punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b.Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Se vor aplica prevederile Ord. MTI nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web: https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta aGuvernului nr. 34/2006C.Ofertantul are obligatia de a prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, completarea Formularului A .
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: DRAGOMIR Cleopatra ? Director General, MICSASorin ? Director Executiv, ANGHEL Aurelia ? Director Economic.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.D.Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010
Ofertantul are obligatia de a prezenta Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 ? completarea Formularului B.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor.Aceste documente vor fi prezentate original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010)obtinuta din contracte de lucrari din domeniul constructiilor care fac obiectul prezentei licitatiei trebuie sa fie in valoare de minim 52.200.000 lei;
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
b. Ofertantul trebuie sa demonstreze, are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) in valoare de minim: - 9.000.000 Lei, sau echivalent, pentru o perioada de 6 luni avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
c.Se vor prezenta bilanturile pentru ultimii 3 ani: 2008, 2009, 2010 insotite de rapoartele de audit, daca legea prevede
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani, maxim 2 (doua) contracte de lucrari de constructie avand ca obiect cel supus licitatiei in valoarede minim 29.077.000 lei fara TVA, din care minim 8.600.000 lei reprezentand lucrari de constructii drumuri si minim 20.477.000 lei reprezentand lucrari de constructii civile si instalatii;
Ofertantul detine, are contract/precontract sau angajament ca va detine sau va avea drept de folosinta: un laborator autorizat de gradul II cuprofile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D) pentru lucrarile de constructii .Nota:
G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare;
M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare;
B.Ba.Bp ? Beton, Beton artmat, beton precomprimat;
A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri;
M.D ? Materiale pentru drumuri;
D ? Drumuri.
Resurse tehnice minime necesare:
?Statie de asfalt / contract de furnizare mixtura asfaltica valabil pe toata perioada de valab. a contractului, autorizatie de mediu si certificat de conformitate pe produs
-Statie de betoane / contract de furnizare betoane valabil pe toata per.a de valab. a contractului, autorizatie de mediu si certificat de conformitate pe produs
?Repartizator asfalt-1buc?Cilindru compactor lis ? 2buc?Cilindru compactor pneu-2buc
?Excavator-2buc?Buldo-2buc?Incarcator frontal-2buc?Autogreder -1buc?Buldozer-1bucPentru toate echipamentele de mai se va prezenta raport de inspectie ICECON.
?Nacela-2buc
?Schela electrica-2buc
?Aparat de sudura electric-1buc
?Aparat de sudura prin electrofuziune-1buc
?Aparat de sudura cap-cap-1buc
?Autobasculanta ? 4 buc insotit de RCA, ITP, rovigneta, copie conforma?Contract de prestare de serviciu cu o societate de salubritate
Personal minim necesar:
1.Manager Proiect(MP)
- cu studii sup.
- exp. gen., minim 4 ani in activ. de conducere, coordonare, monitorizare
- exp. spec. similara in poz. de coordonator contract / proiect (min. 1 contract / proiect)2.Sef de santier (SS)- studii sup. tehnice
- exp. gen. min. 4 ani in conducere, coordonare, monitorizare a activ. de ex. de lucrari
- exp. specifica similara in poz. de sef de santier pentru contracte de ex. lucrari de drumuri / retele apa si canalizare / c-tii civile (minim 1 contract)3.Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)
- Prezentarea deciziei de numire
- Exp. similara in activ. de ex. lucrari dec-tii (drumuri si civile) in cel putin 1 contract4.Responsabil tehnic cu executia RTE 1
- Autorizatie eliberata de un organism abilitat privind calitatea de resp. tehnic cu ex. pentru domeniul c-tii de drumuri
- Exp. generala, ca inginer, in dom. lucr. de c-tii de drumuri in cel putin 1 contract
5.Responsabil tehnic cu executia RTE 2
- Autorizatie eliberata de un organism abilitat pentru domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala
- Exp. generala, ca inginer, indomeniul lucrarilor de constructii edilitare si de gospodarie comunala in cel putin 1 contract de lucrari in domeniul alimentarii cu apa / canalizarii menajere / canalizarii pluviale6.Responsabil tehnic cu executia RTE 3
- Autorizatie eliberata de un organism abilitat privind calitatea de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul instalatii electrice
- Exp. generala, ca inginer, in domeniul instalatii electrice in cel putin 1 contract de lucrari7.Inginer drumuri- Studii superioare tehnice
- Exp. gen.(minim 3 ani) in lucrari de executie drumuri
- Exp. similara in pozitia de inginer lucrari de drumuri in cel putin 1 contract8.Inginer instalatii electrice autorizat ANRE pentru medii tensiune
- Studii superioare tehnice
- Experienta (minim 3 ani9.Responsabil SSM
In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi
Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent.Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Standard de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent.Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta desfasura etapa finala de licitatie electronica organizand o singura runda. Eventuale limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: NU exista limite.Ofertantii vor avea posibilitatea de a cunoaste : locul in clasament.Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte au preturile ofertate egale, atunci castigatoare este oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 11:00
Locul: Sos. Brailei, nr. 1, Mun. Slobozia, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de operatorul economic sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari este finan?at prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 4 ? Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local, DMI 4.1. Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Modalitati de departajare a ofertelor cu preturi egale situate pe primul loc: autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici cu oferte cu preturi egale, situate pe primul loc, reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limitade depunere a contestatiei deste de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostina, in conditiile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. OCH LOGISTIC AG S.R.L.
Adresa postala: Sos. Brailei, nr. 1, Localitatea: Sloboziaa, Cod postal: 920095, Romania, Tel. +40 0243230210, Email: [email protected], Fax: +40 0243230210, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer