Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?


Anunt de participare numarul 142980/09.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 251415907, In atentia: Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 251411561, Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform proiectului tehnic aprobat nr. PAH005911/2012 si Caietului de sarcini 3424/2013 in Municipiul Craiovain zona Teatrului National, se va realiza o parcare subterana cu urmatoarele caracteristici:
- Lungime constructie - 212, 5 m
- Latime constructie - 63, 50 m
- Suprafata construita la nivelul solului este de 200 mp
- Suprafata desfasurata construita pe 2 niveluri este de 17, 532, 8 mp
Capacitatea acestei parcari va fi urmatoarea:
Locuri de parcare pentru autoturisme - 586
Locuri de parcare pentru motociclete - 33
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223310-2 - Lucrari de constructii de parcari subterane (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45255500-4-Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ConformDevizului general aprobat prin HCL nr.2/2012 si modificat prin HCL nr.106/2012, precum si Bugetului proiectului, valoarea estimata a contractului de achizitie publica avand ca obiect executie lucrari pentru proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National? este de: 65.698.217 lei (exclusiv TVA), respectiv 14.834.985, 55 Euro din care:
- 3.535.281 lei (exclusiv TVA), pentru cap.1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
- 52.000 lei (exclusiv TVA), pentru cap.2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului;
- 55.643.787 lei(exclusiv TVA), pentru cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza;
- 902.775 lei(exclusiv TVA), pentru cap.5.1 Constructii si instalatii aferente organizarii de santier ;
- 5.564.374 lei(exclusiv TVA), pentru cap.5.3Cheltuieli diverse si neprevazute
Valoarea estimata fara TVA: 65, 698, 217RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1.000.000 leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 180 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art.86 alin (1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 dinSectiunea Formulare).Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia sau isi retrage contestatia, in conditiile art.278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in VALUTA se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare(Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin (1) , alin (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, Bugetul de stat si Fondul European de Dezvoltare Regionala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr.12C din Sectiunea Formulare;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;
5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe ? Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia?Director executiv adjunct economic, Predus Dorina - Director Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Anamaria Mihaela Covaci-Director Investitii, Achizitii si Licitatii, Ciobanu Doina Mihaela, Badea Ramona, Marinel Iancu, Ditoiu Daniel, Nicolita Podeanu, Margineanu Gabriel, Ghencioiu Marian, Cristina Madalina Cretu, Elena Ungureanu, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Mihalcea Gabriela Elena, Bica Ileana.
b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cherciu Dan Adrian, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Dindirica Lucian Costin, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel-Cosmin, Nanu Andrei Gheorghe, Pana Ionel, Pirvu
Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Socoteanu Razvan Florentin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Stefarta Emilian, Toader Vergil, Tudor Florentin, Vasile Marian, Voicu Dorel.
5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata:
-Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte:
a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
- Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Autorizatii solicitate:
- AtestatANRE - tip B - proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv;
- licenta de functionare, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, in conformitate cu art.34 din Legea nr. 333/2003 pentru producere, instalare si intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei. Documentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 11.
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egal cu: 120.000.000 lei (exclusiv TVA).
In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M,
in conf. cu prev. Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.
intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pt.criteriul
legat de cifra de afaceri.Daca un grup de op. ec. depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
2.Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012),
In situatia in care bilantul contabil aferent anului 2012 nu este inregistrat la
organele competente pana la data limita de depunere a ofertelor, aut. contractanta va accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceri aferenta anului 2012.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op. ec. nu
are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a indeplini aceasta cerinta.
3. Asigurarepentrurisc profesionalOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se obliga, ca in cazul in care oferta lui este castigatoare, sa incheie, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
4.Tert sustinator financiar (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea
acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,
incheiat informa autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire, conformrevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Anexa nr.11- Informatii generale din Sectiunea Formulare.Pentru conversia lei/ALTA VALUTA, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an, resp.: 2010, 2011, 2012Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentruultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, inregistrate la organele competente.Declaratie pe propria raspundere.-Anexa nr. 19 ? Angajament Tert sustinator financiar.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 ? Anexa nr. 10.3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 Anexa nr. 10.4;
- Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese - Formular nr.1.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Lista va contine valori, perioade si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi
rezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 16 .
2.Experienta similara
Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, incluse in cadrul unui contract/unor contracte, prezentate ca dovada a experientei similare, respectiv :1. Lucrari de constructii subterane in valoare minima de 32.250.000 lei
(exclusiv TVA);2. Lucrari de retele de apa si canalizare, in valoare minima de1.380.000 lei (exclusiv TVA);
3. Lucrari de instalatii electrice, invaloare minima de 3.500.000 lei
(exclusiv TVA), 4. Lucrari de instalatii de curenti slabi invaloare minima de 3.400.000 lei (exclusiv TVA), 5. Lucrari de drumuri cu o valoare minimade 400.000 lei (exclusiv TVA), Pentru lucrariledeclarate ca experienta similara ofertantul are obligatia de a prezenta: - Formular nr. 5 - Experienta similara din sectiunea Formulare;
- certificari de buna executie/documente emisesau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientulbeneficiar, din care sa rezulteinformatii privind: denumirea lucrarii, categoriile de lucrari executate, valoarea, perioadade executie a lucrarilor, daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.
Lucrarile declarate ca experienta similara vor fi cuprinse obligatoriuin Anexa nr.16
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite dupa caz , de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a
contractului de lucrari.
Se vor prezenta documente care atesta faptul ca ofertantul poate dispune ( dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) deutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice declarate ca fiind necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si
al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
- Completare anexa nr. 14- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale
ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare.
5. Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de
care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre
ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.- completare anexa 17- Informatii referitoare la personalul de conducere
din Sectiunea Formulare.
6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea
personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru
indeplinirea contractului de lucrari.
Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru areinclus urmatorul personal responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari:
- 1 SEF DE SANTIER, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare in domeniul constructiilor. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- 1 INGINER INSTALATII PENTRU CONSTRUCTII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare de specialitate in domeniul Instalatii pentru constructii, experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;2 SPECIALISTI CALCULATOARE si TEHNOLOGIA INFORMATIEI, angajatiai ofertantului sau ale caror angajamente de participare au fost obtinute, cu studii superioare de specialitate in domeniul Calculatoare si Tehnologia informatiilor/Ingineria sistemelor sau echivalent, experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
2 SPECIALISTI TELECOMUNICATII, angajati ai ofertantului sau ale caror angajamente de participare au fost obtinute, cu studii superioare de specialitate in domeniul Electronica si Telecomunicatii sau echivalent, experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
personal necesar pentru activitatea de service pe perioada de garantie acordata echipamentelor. In acest sens, ofertantul va prezenta o declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar, precum si prezentarea unei scrisori/unui certificat care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator(i);
- RESPONSABIL(I) TEHNIC(I) CU EXECUTIA (RTE), angajat(i) ai ofertantului sau al/ale caror angajament/angajamente de participare a fost obtinut/obtinute, atestat(i) tehnico-profesional, conform Ordinului 777/2003, cu modificarile si completarile ulterioarepentru domeniile: I constructii civile, II Constructii rutiere, drumuri situnele;
- RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
- UN COORDONATOR IN MATERIE DE SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.
Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente:
- CV, in original, semnat si datat.- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau-angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, certificate, etc., - Decizii interne de numire, pentru specialistii responsabili cu controlul tehnic de calitate.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
7.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual,
intentia sa o subcontracteze (Daca este cazul).
Se va completa Anexa nr.18 ? Model declaratie subcontractanti, cu subcontractantii si specializarea acestora, partea din contract ce va fi subcontractanta precum si procentul de subcontractare.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.
In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.
8.Tert sustinator tehnic si profesional-daca este cazul
In conformitate cu art. 190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al
persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si
profesionale invocate.
Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se
afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire,
conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
1. Informatii privind asigurarea calitatii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv: lucrari de constructii subterane, lucrari de instalatii electrice, lucrari de curentislabi, sisteme de climatizare, ventilatie si sanitare, lucrari de apa si canalizare, lucrari de drumuri(ISO 9001:2008 sau echivalent).
Ofertantul va prezenta:
- certificat, documente, alte dovezi.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
2. Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care face obiectul prezentei proceduri, respectiv lucrari de constructii subterane, lucrari de instalatii electrice, lucari de curentislabi, sisteme de climatizare, ventilatie si sanitare, lucrari de apa si canalizare, lucrari de drumuriIn cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza. Ofertantul va prezenta: Certificate, documente alte dovezi.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Anexa nr. 16 - Declaratie privind lista principalelor lucrari.Pentru conversia lei/ALTA VALUTA, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romanieipentru fiecare dintre anii 2008; 2009; 2010; 2011; 2012: Pentru anul 2013 se va lua in considerare cursul de referinta comunicat de BNR in data de 25.03.2013.Se va completa Anexa nr. 13?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiunea Formulare cu utilajele necesare executiei lucrari ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?;Anexa nr. 14- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, din Sectiunea Formulare.Anexa 17- Informatii referitoare la personalul de conducere, din Sectiunea Formulare.- CV, in original, semnat si datat.- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau-angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, certificate, etc., - Decizii interne de numire, pentru specialistii responsabili cu controlul tehnic de calitate.Anexa nr.18? Model declaratie subcontractanti, cu subcontractantii si specializarea acestora din sectiunea Formulare.Formular nr.1 - Declaratie privindneincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din sectiunea Formulare.-Anexa nr. 20 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici din Sectiunea Formulare;
-Anexa nr. 21 si Anexa nr. 22 ? Declaratii Tert sustinator tehnic si profesional din Sectiunea Formulare;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 ? Anexa nr. 10.3 din Sectiunea Formulare;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 Anexa 10.4 din Sectiunea Formulare;
-Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.certificat, documente, alte dovezi.certificat, documente, alte dovezi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie
25%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2013 12:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, A.I. Cuza nr.7 - sala Gheorghe Chitu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?, cod SMIS 40755, prin Programul Operational Regional 2007? 2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor?poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Subdomeniul ?Poli de crestere?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere conform Anexei nr.44, care va include, obligatoriu, si urmatoarele clauze: toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, liderul asociatieieste imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiusunt obligati sa ramana in asociatie/consortiu pe intreaga durata a contractului. In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere.2.In cazul in care preturile ofertate pentru ofertele clasate pe primul loc sunt egale, iar ofertele tehnice indeplinesc specificatiile tehnice minime considerate obligatorii, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire disponibila in SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiilerespectarii prevederilor Legii 455/2001 privind semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova, Directia Juridica
Adresa postala: str. A. I. Cuza, nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, ,Romania, Tel. +40 251416235, Fax: +40 251411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2013 17:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer