Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR: LOT 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA CU INFIINTARE, DISTRIBUTIE APA SI RETEA DE CANALIZARE, LOT 2 RETEA DE DISTRIBUTIE APA


Anunt de participare numarul 82899/23.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cotnari (Primaria Cotnari)
Adresa postala: com Cotnari jud.Iasi, Localitatea: Cotnari, Cod postal: 707120, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Cretu, Tel.0232730290, Email: [email protected], Fax: 0232730290, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR: LOT 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA CU INFIINTARE, DISTRIBUTIE APA SI RETEA DE CANALIZARE, LOT 2 RETEA DE DISTRIBUTIE APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA COTNARI, JUDETUL IASI"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: comuna Cotnari, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR: LOT 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA CU INFIINTARE, DISTRIBUTIE APA SI RETEA DE CANALIZARE, LOT 2 RETEA DE DISTRIBUTIE APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA COTNARI, JUDETUL IASI"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea totala estimata a contractului: 7121991 lei
Lotul I: Valoarea estimata a contractului: 4534422 lei
Lotul II: Valoarea estimata a contractului: 2587569 lei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 121, 991RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 100000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri FEADR, Masura 322, Axa III
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 alin (2), din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale
- Cazier fiscal, cazier judiciar- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA
- Certificat de atestare eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, privind atestarea tehnica pentru executia de lucrari de drumuri sau echivalent
Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale (declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani)
- Identificarea financiara- Copii legalizate ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani financiari 2006, 2007, 2008)
- declaratii bancare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau are ca surse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace (Scrisori de bonitate din partea bancilor) suficiente pentru a executa lucrarea
-informatii privind indicatorii economico-financiari: lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 20.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Pentru Lot 1: - Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata.Pentru contractele propuse ca experienta similara se vor anexa:
- formularul esperienta similara
- copii dupa contractele de executie
- procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, - recomandari din partea beneficiarilor, - rapoarte de incercari probe mixturi asfalticePentru Lot 2: - Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata.
Pentru contractele propuse ca experienta similara se vor anexa:
- formularul experienta similara- copii dupa contractele de executie
- procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor- recomandari din partea beneficiarilor,
B) Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari
C)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- CV urile, in original, pentru persoanele responsabile cu derularea contractului.
-certificatul de atestare tehnico profesionala (RTE)
- autorizatia persoanei competente sa desfasoare activitate decontrolcalitate"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A) lot 1: - 2 contractea caror valoare cumulata este mai mare de 4.500.000 lei fara TVA.lot 2: - 2 contracte de executie, a caror valoare cumulata este mai mare de 2.500.000 lei fara TVA.B) Dotari: - minim o statie de preparat mixturi asfaltice (proprie sau inchiriata)- autobasculante pentru transport mixturi asfaltice min. 5 buc.- autobasculante pentru transport materiale de constructii min. 3 buc.- autospeciala cu matura mecanica minim 1 buc.- autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator) minim 1 buc.- repartizator de asfalt cu inspectie tehnica valabila minim 2 buc.- vibrocompactor cu cilindru lis de cel putin 12t minim 2 buc.- vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste minim 1 buc.- vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t minim 1 buc. .- transportoare de beton minim 1 buc.- vibratoare cu lance minim 1 buc.- autogreder - minim 2 buc.- buldoescavator - minim 2 buc.- buldozer - minim 1 buc.- escavator minim 1 buc.- laborator de grad II, autorizat ISCC) Personalul propus: LOT 1: - Manager de proiect, inginer drumuri si poduri- Sef santier inginer specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri- Responsabil tehnic cu executia- Responsabil cu controlul tehnic de calitate- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul produse pentru constructii, responsabil cu protectia muncii- personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelorLOT 2: - Sef santier inginer despecialitate Responsabil tehnic cu executia Responsabil cu controlul tehnic de calitate.- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul produse pentru constructii- responsabil tehnic cu sudura si personalul autorizat cu supravegherea lucrarilor- responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI- minim 2 sudori autorizati PE-HD- minim 1 sudor autorizat OL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
109 /19.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2009 11:00
Locul: sediul primariei comunei Cotnari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
repezentati legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): progranul PNDR, fonduri europene: FEADR, Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104643
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217808, Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256, indice 2, alin (1)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL COTNARI
Adresa postala: COMUNA COTNARI, JUDETUL IASI, Localitatea: IASI, Cod postal: 707120, Romania, Tel.0232/730290, Email: [email protected], Fax: 0232/730290
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer