Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru terminarea Pasajului de la Ciochiuta Km 297+070 297 + 384


Anunt de participare numarul 82822/23.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Bd Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CNADNR S.A. - Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Tel.021.318.66.64, In atentia: D-lui Sorin Fusea, Director Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru terminarea Pasajului de la Ciochiuta Km 297+070 297 + 384
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Volumele 3, 4 si 5 din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire.12 luni executie lucrari + 24 luni Perioada de Notificare a Defectiunilor.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 203.92EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare - 80.000 Euro sau 338.608 Lei.Garantia de buna executie 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA.Garantia de returnare a avansului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de UE conf Memorandumul de Finantare nr. Ex-ISPA 2000/RO/16/P/PT/004, incheiat intre Guvernul Romaniei si CE si cu prev OUG 135/2007.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din situtiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, folosind Formular 1 din Vol. 1, Sectiunea 1 a DA; Declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, folosind Formular 2 din Vol. 1, Sectiunea 1 a DA; Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a se vedea punctul 5.1.3. din Fisa de date a achizitiei (Vol. 1, Sectiunea 1 din DA). Referitor la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), se solicita operatorilor economici certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata, certificat constatator emis de Oficiul Reg. Com. care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, valabil la data deschiderii ofertei in conformitate cu legislatia in vigoare sicertificat de atestare profesionala pentru executie lucrari emise de A.P.D.P. din Romania, sau alte organisme similare, valabil pentru anul in curs, in copie legalizata - in cazul persoanelor juridice/fizice romane, si documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare si apartenenta din punct de vedere profesional - in cazul persoanelor juridice/fizice straine, valabile la momentul deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) Formular 3 din Vol. 1, Sectiunea 1 a DA;
- Media cifrelor de afaceri globale pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) ale ofertantului trebuie sa fie mai mare de 4.000.000 Euro - Formular 3 din Vol. 1, Sectiunea 1 a DA;
- Scrisoare de recomandare bancara, ofertantul are la dispozitie sau are acces la lichiditati (linii de credit sau alte instrumente financiare) suficiente pentru a acoperi constructia in cadrul contractului pe o perioada de 6 luni, in valoare de cel putin 2.000.000 euro - Formular 4 din Vol. 1, Sectiunea 1 a DA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat cu succes:
a. Cel putin 1 proiect/contract de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada receptionat in ultimii 5 ani, in care participarea ofertantului la executarea unui pod sau pasaj sau viaduct sau nod rutier a fost cel putin echivalenta cu 1.200.000 Euro, fara TVA, sau,
b. Cel mult 3 proiecte/contracte de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada receptionate in ultimii 5 ani, in care participarea ofertantului la executarea unor poduri sau pasaje sau viaducte sau noduri rutiere, cumulata la cele 3 contracte a fost de minim 2.000.000 Euro, fara TVA.
Nota:
Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 30.04.2004 pana la data de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie:
1. Coordonator de proiect: (Reprezentantul Antreprenorului;
2. Coordonator de proiect Adjunct: (Adjunctul Reprezentantul Antreprenorului);
3. Persoana responsabila cuAsigurarea Calitatii;
4. Sef de santier.
Cerintele minime (studii, experienta profesionala generala, experienta profesionala specifica) privind cei patru experti cheie sunt mentionate la punctul 5.4.2. Informatii privind capacitatea profesionala din Fisa de date a achizitiei (Vol. 1, Sectiunea 1 din documentatia de atribuire).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2000/RO/16/P/PT/004/10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 12:00
Locul: CNADNR S.A., B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti de catreoperatorii economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare ISPA 2000/RO/16/P/PT/004 Reabilitarea sectiunii Craiova - Drobeta Turnu Severin a drumului national DN 6 (faza 1 a proiectului Craiova-Lugoj, Romania) si cu prevederile OUG 135/2007, privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru continuarea si finalizarea masurilor Ex ISPA.
VI.3) Alte informatii
a) La punctul II.3) de mai sus, durata contractului de 36 de luni reprezinta durata de executie a lucrarilor + perioada de notificare a defectiunilor. Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului de catre ultima parte (Antreprenorul), include Durata de Executare a lucrarilor (12 luni de la data de incepere a lucrarilor) si Perioada de Notificare a Defectiunilor (24 luni) si expira odata cu plata finala.b)Moneda in care trebuie intocmita oferta: Euro.c) Data limita recomandata pentru solicitarea clarificarilor: 31.07.2009 ora 15:00.d)Eventualele contestatii: pot fi depuse la autoritatea contractanta si apoi la instanta competent (Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal).e) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81; +40(021)319.51.83, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer