Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru terminarea reabilitarii sectiunii de drum DN6 Filiasi ? Ciochiuta, km 268+390 ? 297+070 si km 297+384 ? 298+000


Anunt de participare numarul 120576/30.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport ? CNADNR SA, Tel. +40 (21) 264 32 97, In atentia:  Horia Nicolae ? Director Licitatii, Contractare si Servicii Suport ? CNADNR SA, Email:  [email protected], Fax:  +40 (21) 318 66 62, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru terminarea reabilitarii sectiunii de drum DN6 Filiasi ? Ciochiuta, km 268+390 ? 297+070 si km 297+384 ? 298+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Dolj si Judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru terminarea reabilitarii sectiunii de drum DN6 Filiasi ? Ciochiuta, km 268+390 ? 297+070 si km 297+384 ? 298+000. Reabiliatarea a 29, 296 km de Drum National. Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
42 de luni (18luni executia lucrarii, de la data de incepere a lucrarilor + 24 luni perioada de garantie a lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 103, 273, 431.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, eliberata in numele ofertantului in cuantum de 2.065.468 Lei sau 488.902, 8 Euro. Garantie de buna executie: 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat de la Bugetul de stat, conform OUG 135/2007, privind alocarea de la Bugetul de Stat a fondurilor necesare pentru continuarea si finalizarea masurilor Ex-ISPA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului, acordul de asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala privind indeplinirea oblig exigibile de plata ?pct 5.1.2 Fisa de Date. ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.? ; Certif./ Doc edificatoare: certificat de inregistrare (C.U.I.) emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, in copie legaliz, certificat constatator emis de ORC care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L85/2006 privind procedura insolventei, in origin (in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pt persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul trebuie sa inregistreze profit net(rezultat exercitiului financiar net) aferent activitatilor desfasurate in ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010)2. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 82.000.000 Lei3.Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 25.000.000 Lei sau echiv. pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului, 4.Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010 de min 100%, folosind Form. 4, Anexa Form 4 si Form 5 din Sectiunea II- Formulare a Vol 1 al Documentatiei de Atribuire; Certif./ Doc edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2008, 2009, 2010) inreg. la organele competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Raportul de Audit af fiecarui an .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Of tbsa dem caa finalizat in ultimii 5 ani*) cel putin 1 (unu) pr/ctr de lucr de constr in dom infrast de tr rutier** in care part of la acestea sa fi fost in valoare totala de minim 50.000.000 lei, fara TVA;
sau
2.Of tb sa dem caa finalizat in ultimii 5 ani*) cel mult 3 (trei) ctr/pr de lucr constr in dom ITR** in care partic of la acestea sa fi fost in valoare tot cumulata de minim 100.000.000 lei, fara TVA;
3. Of are drept de folosinta sau detine statie/statii de asfalt care nu vor avea vechime mai mare de 6 ani, avand capacit totala de productie deminim 200 tone/ora, care pot fi disponibilizate pentru acest contract.4. Of a pus in opera in ultimii 5 ani*):
a) 160.000 mp ? strat de uzura tip MASF16b) 18.000 tone ? strat de legatura tip BAD 25c) 10.500 tone ? strat de baza tip AB25. Of are drept de folosinta sau detine lab autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunz (G.T.F;M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.)pentru lucr de ITR**;
Ofertantul a exec, in ultimii 5 ani*), lucr de constructii/ reabilitari /modernizari de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente DN si/sau drumurilor expressi/sau autostr in val de min: 2.800.000 Lei, fara TVA;
Note: a)*)Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 01.06.2006 pana la data de depunere a ofertelor; b)**) ITR reprezinta lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor
Of tb sa dem ca dispune de urm exp cheie: Coord de proiect; Coord de Proiect Adj; Persoana Resp cu Asig Cal; Sef Santier care tb sa indepl : cerintele de studii - licentiat al unei Facultati de Constructii-detine diploma de inginer, cunostinte bune lb rom si/sau engleza*, precum si nivelurile specifice min necesare alaturate si prezentate in fisa de date a achiz
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I. Coordonator de Proiect (Reprez Antrep)Exp prof gen: -minim 8 (opt) ani exp prof in domeniul ITR** in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.Exp prof specifica: a. minim 5 (cinci) ani exp prof in lucrari de constructii in domeniul ITR. b.minim 2 ani experienta in lucrari de constructii in domeniul ITR pe pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager. II. Coordonator de Proiect Adjunct: (Adjunctul Reprezentantului Antreprenorului).Exp prof gen: - min 6 (sase)ani exp prof in domeniul ITR in activitatile de: lucrari de constr si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect /contract si/sau proiectare. Experienta profesionala specifica: a. minim 4 (patru) ani experienta profesionala in lucrari de constructii in domeniul ITR.b.minim 1 an experienta in lucrari de constr in domeniul ITR pe pozde Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager.III. Persoana Responsabila cu Asig Calit: Experienta profesionala generala: - min 8 (opt) ani exp prof in domeniul drumurilor (autostrazi, DN, drumuri expres, DJ si strazi in localitati urbane) in activitatile de: lucrari de constructii si/sau superviz lucr de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.Exp prof specifica: -minim 5 (cinci) experienta profesionala in asig calitatii in pozitiile de Responsabil Control Calit / Responsabil Asig Calitatii / Sef de Laborator in cadrul unor contr de lucr/supervizarede constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier..IV Sef de Santier: Exp prof gen: - minim 6 (sase)ani experienta profesionala in domeniul ITR in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.Exp profa spec: - minim 4 ani (patru ani) experienta profesionala in calitate de Sef Santier sau in poz similare care sunt: Adjunct Sef Santier, in lucrari de constructie in domeniul ITR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2011 14:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2011 10:00
Locul: sediul CNADNR SA., B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezent imputerniciti ai op ec care au depus oferte pentru proiectul respectiv observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 42 de luni (18 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 de luni perioada de garantie a lucrarilor) b) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei c) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMCd) Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila pe pagina web www.cnadnr.ro/DN; e)Criterriile au fost stabilite in baza prevederilor Ordinului ISC nr. 154 din 11.03.2010 privind Procedura de autorizare a dirigintilor de santier. f) Incheierea contractului se va realiza numai dupa aprobarea finantarii de catre Ministerul Transporturilor si Infrastructurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  0040 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0040 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2011 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer