Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari Pod DN 13C km 26+248 si Executie lucrari Pod DN 13C km 27+164


Anunt de participare numarul 110916/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI BRASOV
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr.13, bloc C2, sc 1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI BRASOV
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr.13, bloc C2, sc 1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI BRASOV
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr.13, bloc C2, sc 1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari Pod DN 13C km 26+248 si Executie lucrari Pod DN 13C km 27+164
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pod DN 13C km 26+248; Pod DN 13C km 27+164
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari Pod DN 13C km 26+248 si Executie lucrari Pod DN 13C km 27+164
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari Pod DN 13C km 26+248 si Executie lucrari Pod DN 13C km 27+164
Valoarea estimata fara TVA: 4, 884, 174RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. contr. isi rezerva dreptul de a aplica prev. art.122 din OUG34/2006, lit.j
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 50000 lei. Garantia de buna executie 7% din valoare contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local valabile la data deschiderii ofertelor;5.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor.Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local cat si neprezentarea sub forma solicitata a acestor documente duce la respingerea ofertei;6.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta;8. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil;2.Dovada existentei unui fond de rulment pentru sustinerea contractului;3.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007; 2008; 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an;2.Se vor prezenta documente(linii de credit sau disponibilitatea unor alte resurse financiare necesare inceperii executiei acestui contract) care sa ateste accesul la resurse financiare in procent de minim 20 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, valabila pentru cel putin o perioada de minim6 luni de zile;3.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor executii (in ultimii 5 ani);Fisa experienta similara (in ultimii 5 ani);3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;4.Informatii privind personalul;5.Informatii privind Standarde de asigurare a calitatii si Standarde de protectie a mediului;6.Informatii privind subcontractanti /asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Princip.lucrari, valoare, per.de exec.cat si benef.;Situatia contract.aflate in derul.;2.Ofert.va prez.un contract incheiat si finalizat, care sa aiba ca obiect exec.unor lucr. simil.cu cele supuse licit.;Plaf.val.aferent exp. simil.trebuie sa fie cel putin egal cu 1500000 lei fara TVA.Plaf.val.va fi indeplinit prin prez.unui singur contract priv.lucr.simil.Contract.prez.ca exp.simil.va fi insotit de actele adit. daca exista, rec.si de pro.verb.de receptiela terminarea lucrar, aferente contract. prezentat;3.Ofert.are obligatia de a face dovada ca detine, in vederea exec.lucr.supuse achiz, minim: -utilaj.auto specifice necesare exec.lucr;lab.gradul II;Toate echip.tehn, utilaje, instalatii si autov.prezentate in vederea exec.lucrar.vor fi insotite de acte privind dovada detinerii( propr/inchir), rapoarte de inspectie, certif.si alte atestate specif, in termen de valabil.la deschiderea ofer.;4.Decl.care sa contina inf. privind nr.mediu al pers.in ultimii 3 ani, inf.referitoare la nr.si pregatirea cadrelor de conducere si pers. tehnic si de specialitate respon. ptr.exec.lucr.;Se va nominaliza seful de lucr.si pers.responsabila ptr indeplinirea contract.Ofert.are obligatia de a face dovada ca detine: 1 respon.tehnic cu exec.categoria poduri;1 respon.cu calit.lucr. minim 2 ing.CFDP angajati;1 responsabil SSM.Se va prezenta atestatul respon.tehnic cu exec, cu calit.lucr.si diplomele ing.CFDP;Copie dupa certif. prin care se atesta ca ofert.are implementat si mentine un sist.de manag.al calit.conf.conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2008(ISO 9001:2001)in termen de valabil.mentionat de emitent.Copie dupa certif.prin care se atesta ca ofer.are implementat si mentine un sist.de manag.de mediu conf.conditiilor din standardul SR EN ISO 14001:2004(ISO 14001:2001)in termen de valabil.mentionat de emitent.Declar.pe propria raspundere, semnata decatre reprez.legal, prin care se confirmafaptul ca este indeplinit acest criteriul de calif.;Se va prez.certif.OHSAS 18001:2007 priv.manag.sanatatii si securitatii ocupationale;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
15%
Descriere: Prog. calit. elaborat pt. lucrarea supusa achiz.
3.
Planul de mediu
15%
Descriere: Planul de mediu
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 11:00
Locul: DRDP Brasov, b-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl. C2, sc 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernicitii ai ofertantilor - maxim 2 persoane
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Str. Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268/413741, Email:  [email protected], Fax:  0268/475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Brasov
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr.13, bloc C2, sc 1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268/547688, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer