Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - executie lucrari privind investitia,, Modernizare DC 105A (DJ 247) - Rasnita - DC 105 si drumuri satesti in localitatea Rasnita, de la biserica la proprietatea Asavei Constantin, in lungime de 4,552 km


Anunt de participare numarul 90727/13.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LAZA (PRIMARIA COMUNEI LAZA)
Adresa postala: com.Laza, judetul Vaslui, Localitatea: Laza, Cod postal: 737325, Romania, Punct(e) de contact: LENARD VIOREL, Tel.0235/346674, Email: [email protected], Fax: 0235/346674, Adresa internet (URL): www.primarialaza.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executie lucrari privind investitia, , Modernizare DC 105A (DJ 247) - Rasnita - DC 105si drumuri satesti in localitatea Rasnita, de la biserica la proprietatea Asavei Constantin, in lungime de 4, 552 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Laza, judetul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie lucrari privind investitia, , Modernizare DC 105A (DJ 247) - Rasnita - DC 105si drumuri satesti in localitatea Rasnita, de la biserica la proprietatea Asavei Constantin, in lungime de 4, 552 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie lucrari privind investitia, , Modernizare DC 105A (DJ 247) - Rasnita - DC 105si drumuri satesti in localitatea Rasnita, de la biserica la proprietatea Asavei Constantin, in lungime de 4, 552 km in valoare estimata de 3.941.303lei , fara T.V.A., sau 1.082.478 euro , 1 euro = 3, 641din data de 13.02.2008 (conform SF)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 941, 303RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 40.000 lei.Cuantumul garantieidebunaexecutie a contractului de lucrari este de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul FEADR - Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societati, asociatii, societati mixte, asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratieprivindcalitateadeparticipantla procedura-Acorduri/contracte de asociere, acorduri/contracte de subcontractare (daca este cazul)
-Angajament ferm forma autentica (daca este cazul)
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG34/2006
-Declaratie privind eligibilitateasauPrezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva
-Certificatprivindplataimpozitelorsitaxele locale - eliberat de Primarie pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare-Certificatprivindplatataxelorsiimpozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(buget consolidat)
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului unde este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei
-copie dupa Certificatul de inregistrare
Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare de 6.000.000 Lei.
-centralizatoare Informatii generale - a situatiei economico-financiare a ofertantului-Prezentarea bilanturilor contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani(31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008)
-Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv
-Scrisoare de bonitate emisa de banca care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica in valoare egala sau mai mare de 1.000.000 lei sau , ,Angajament ferm al unei persoane fizice sau juridice, daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 se va face dovada resurselorpuse la dispozitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-Lista contractelor de lucrari executate in ultimii 5 ani
Ca cerinta minima obligatorie este indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract de lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce fac obiectul procedurii, cu o valoare egala sau mai mare de3.000.000 lei
-Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, ca operatorul economic sa aiba angajat sau colaborator (prin contract de colaborare) a urmatorului personal minim:
-1 inginer coordonator de lucrari (sef santier) cu specialitatea in unul din domeniile: CCIA/CH/IF/CFDP/Utilaj tehnologic pentru constructii, sau echivalent, cu experienta in domeniu demonstrata prin minim o lucrare similara finalizata;
-1 responsabil de lucrare cu experienta in domeniu demonstrata prin minim o lucrare similara finalizata;
-1 Responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei, cu experienta in domeniu-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei, cu experienta in domeniu
-prezentare certificate:
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2009 11:00
Locul: sediul Primariei comunei Laza, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor sau persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): programul FEADR - Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 Bucuresti, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Pana , nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC, sau dupa caz instanta judecatoreasca in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal-art 256^2 / OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Laza, compartimentul juridic, judetul Vaslui
Adresa postala: localitatea Laza, judetul Vaslui, Localitatea: Laza, Cod postal: 737325, Romania, Tel.0235346674, Email: [email protected], Fax: 0235346674, Adresa internet (URL): www.primarialaza.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2009 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer