Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari si prestari servicii de proiectare la obiectivul:Modernizare DN 67B Scoarta Pitesti km 0+000 km 188+200


Anunt de participare numarul 91121/20.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR. 17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii Publice, Tel.0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: DEPART. ACHIZ. PUBLICE, Tel.0251.408.735, In atentia: NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): http: //www.drdpcv.ro/pagini/achizitii.php
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari si prestari servicii de proiectare la obiectivul: Modernizare DN 67B Scoarta Pitesti km 0+000 km 188+200
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 67B Scoarta Pitesti km 0+000 km 188+200
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari si prestari servicii de proiectare (elaborare expertizatehnica, PTH, DDE, AT) la obiectivul: Modernizare DN 67B Scoarta Pitesti km 0+000 km 188+200
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I.Pentru executia lucrarii (C+M)-conform Listelor de cantitati din cadrul SF-ului, ce face parte integranta din prezenta documentatie.
II. Pentru serviciile de proiectare-documentatia se realizeaza in5 (cinci) exemplare pe suport hartie, precum si pe suport magnetic (CD/DVD)
Valoarea estimata fara TVA: 562, 284, 080.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare= 9.000.000 lei, respectiv 2.093.607 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat + BEI II (contract nr. 23371/2006 )
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatia
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Specimenul de semnatura legalizat notarial al reprezentantului legal (persoana legal autorizata sa reprezinte ofertantul) Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind eligibilitatea (Formularul A); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formularul B) precum si-Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul consolidat al statului (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitelesi taxele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata.
- Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu emis de Administratia Fondului pentru Mediu (valabil la data deschiderii ofertelor) in original sau copie legalizata.
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (in original sau copie legalizata)-emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor- in original sau copie legalizata.
-Certificatul de Inregistrare-in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta:
-Fisa de informatii generale anexata, cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006);
-Bilanturile contabile pe anii 2008, 2007, 2006 vizate si inregistrate de Organele competente, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilanturile se vor prezentate in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul".
- Prezentare scrisoare de bonitate din partea bancii sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2008, 2007, 2006 solicitata este: 800.000.000 lei, reprezentand 186.098.446 euro, la cursul specificat la punctul V.5 din fisa de date .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani;
-Lista contractelor de executie lucrari in derulare la data licitatiei;
-Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate absolut necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari; SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000), sau echivalent; SR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004), sau echivalent; OHSAS 18001 , sau echivalent;DECLARATIE pe propria raspundere in care vor indica faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii; Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere(formular F) in ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006), precum si lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului;Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari (personalul de conducere, personalul de executie, sef santier, ingineri, responsabilul tehnic cu executia atestat in domeniul care face obiectul contractului, responsabilul autorizat sa desfasoare activitatea de control calitate, etc.) original; Informatii subcontractanti (formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora.)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de natura si complexitate similare celui supus prezentei proceduri, respectivavand ca obiect executie lucrari - consolidari, modernizari si constructii de poduri si drumuri. Plafonul valoric aferent experientei similare este in valoare de minim 400.000.000 lei fara TVA, reprezentand 93.049.223, 04 euro la cursul specificat la punctul V.5 din fisa de date si poate fiindeplinit prin insumarea a maxim 3 (trei) contracte similare, din care cel putin un contract sa fie de proiectare si executie lucrari in suma de minim 150.000.000 lei fara TVA. Se va prezenta dovada detinerii utilajelor considerate minim necesare pentru executia lucrarilor, si anume: - Statie de asfalt avand capacitatea de min. 350 t/h; -. 2 buc.; - Statie de betoane de min. 100 mc/h - 1 buc.; - Finisor asfalt - 4 buc.; - Finisor beton - 1 buc.; - Autobetoniere - 8 buc.; - ATB>16t-50 buc.; - Compactor lis-lis - 5 buc.; - Compactor pneuri - 4 buc.; - Compactor terasamente - 4 buc.; - incarcator - 6 buc.; - Buldoexcavator - 6 buc.;
- Excavator - 5 buc.; - Autogreder - 4 buc.; - Autogudronator- 2 buc.; - Perii mecanice - 3 buc; - Macara > 30t -3 buc.; - Instalatie forat piloni -1 buc.; - Autoremorcher cu trailer - 4 buc. Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului si anume: Coordonatorproiect Coordonatorproiectadjunct Sef santier Inginer/subinginer absolvent specialitatea drumuri si poduri cu experienta in domeniu de minim 5 ani minim 3 persoane; Ingineri/subingineri proiectanti absolventi specialitatea drumuri si poduri cu experienta in domeniu de minim 5 ani -minim 1 persoana; Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri cu experienta specifica de min. 3 ani -1 persoana; Responsabil cu calitatea in domeniul drumuri si poduri cu experienta specifica de minim 3 ani - minim 1 persoana; Responsabil cu mangementul mediului - minim 1 persoana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de organizare a executiei lucrarii
25%
Descriere: Conform punct VI.2) din fisa de date
3.
Proceduri tehnice de executie
15%
Descriere: Conform punct VI.2) din fisa de date
4.
Programul de asigurare a calitatii lucrarii
5%
Descriere: Conform punct VI.2) din fisa de date
5.
Planul propriu de protectie a mediului
5%
Descriere: Conform punct VI.2) din fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S19-026688 din 29.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare si reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata a procedurii: 562.284.080, 38 lei fara TVA, respectiv130.800.242, 02 euro, din care: - cval servicii de proiectare: 11.468.291, 68 lei fara TVA, resp.2.667.789, 07 euro;
- cval Constructii-Montaj (C+M): 550.815.788, 70 lei fara TVA, resp.128.132.452, 94euro.(1 euro la data de 06.11.2009are valoarea de 4, 2988 lei)Precizam ca: 1) Valoarea prezentata pentru Constructii-Montaj (C+M) reprezinta nivelul maxim al Indicatorilor Tehnico-Economici aprobati.2). Serviciile de proiectare vor reprezenta maxim 2, 09 % din cval Constructii-Montaj (C+M).3). SF face parte integranta din prezenta documentatieDocumentatia de atribuire se poate descarca gratuit din sectiunea Documentatie si clarificari a anuntului de participare publicat in SEAP, cu execeptia SF-ului, care se poate descarca de pe site-ul www.drdpcv.ro, sectiunea Achizitii Publice (urmare a dimensiunii mari a fisierelor- aprox. 2, 7 GB ).Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191688, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251.408.768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2009 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer