Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Executie pasarela pietonala cu posibilitate auto 3,5 to, peste raul Somesul Mic, Jud. Cluj


Anunt de participare numarul 69405/26.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MINTIU-GHERLII (PRIMARIA COMUNEI MINTIU GHERLII)
Adresa postala: MINTIU -GHERLII NR 184 JUD CLUJ, Localitatea: Mintiu Gherlii, Cod postal: 407410, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA JURCA, Tel.0264/241767, Email: [email protected], Fax: 0264/241767, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Executie pasarela pietonala cu posibilitate auto 3, 5 to, peste raul Somesul Mic, Jud. Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de executare: In extravilan a localitatilor Nima si Petresti peste raul Somesul Mic, comuna Mintiu Gherlii, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie pasarela pietonala cu posibilitate auto 3, 5 to, peste raul Somesul Mic, Jud. Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie pasarela pietonala cu posibilitate auto 3, 5 to
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie, 5% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Formularul 12A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 181/OUG 34/2006 -Formularul 12B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12C
Certificat de inregistrare la Registrul Comertului
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiilor financiare (bilant) pentru anul 2007 si semestrul I 2008 Certificat fiscal, privind plata obligatiilor la bugetul local;
Certificat de atestare fiscala, privindplata obligatiilor la bugetul general consolidatDeclaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2005, 2006, 2007 - Formular 3.Informatii privind situatia financiara -Formular 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri cel putin 5.500.000 RON.Lichiditate generala mai mare sau egala cu 100 %Solvabilitate generala mai mare sau egala cu 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani - Formularul 7Fisa/fise de informatii privind experienta similara- Formular 8Utilaje si dotari - Formularul 9Informatii privind subcontractantii - Formularul 13Certificate de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalentInformatii privind personalul tehnic Formular 14CV-uri pentru personalul de conducere si executie Formular14ARecomandari de la beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta minim 1 contract de executie de lucrari similarein valoare minima: 700.000 RON;Copii dupa acte doveditoare (autorizatii, atestate) pentru: -Responsabil tehnic cu executia-Responsabil cu calitateaCel putin trei recomandari din partea unor beneficiari de lucrari de executie poduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul Primariei Comunei Mintiu Gherlii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2009 12:00
Locul: Primariei Comunei Mintiu Gherlii, nr. 184, Localitatea: Localitatea: Mintiu Gherlii, Judetul Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conform art.33(2) HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizita pe teren se va organiza la solicitarea ofertantilor.Persoana de contact d-na Jurca Silvia, telefon: 0264-241767.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primariacomunei Mintiu Gherlii
Adresa postala: Comuna Mintiu Gherlii nr. 184, Jud. Cluj, Localitatea: Mintiu Gherlii, Cod postal: 407410, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2008 17:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer