Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - externalizare servicii de paza


Anunt de participare numarul 144761/05.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Republicii nr. 34-36, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400015, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Pop, Tel. +40 264590056, Email: [email protected], Fax: +40 264590056, Adresa internet (URL): www.iocn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
externalizare servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediile Institutului Oncologic Dr. I. Chiricuta din str Republicii nr 34-36, B-dul 21 Decembrie 1918, nr.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 5 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 372, 300 si 1, 116, 900RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Termenul de valabilitate a contractului avand ca obiect externalizarea este de 5 ani, cu conditia stabilirii anuale a valorii serviciilor prestate si cu respectarea conditiilor de incetare a valabilitatii contractului. Pe o perioada de minimum 3 ani de la intrarea in vigoare a contractului valoarea acestuia nu va putea creste peste valoarea initiala pentru care acesta s-a incheiat. Pentru perioada urmatoare (pana la finalizarea contractului) valoarea serviciilor se va renegocia anual cu conditia ca valoarea negociata sa fie cu minimum 15% mai mica decat valoarea medie pe ultimele 6 luni a costurilor echivalente efectuarii de unitatea sanitara a serviciilor externalizate.?Contractul de prestari de servicii poate fi prelungit cu acordul partilor, prin act aditional, pentru o perioada de maximum 2 ani.?Contractul de prestari de servicii se reziliaza daca nu sunt realizati indicatorii prevazuti in documentatia de elaborare si prezentare a ofertelor si nu sunt respectate clauzele sociale pentru perioada analizata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cant minima ac cadru :1 post x 5 ani x 365 zile x 24 ore = 43.800 ore , 372.300 ron
cant maxima ac cadru :3 posturi x 5 ani x 365 zile x 24 ore = 131.400 ore, 1.116.900 ron
Valoarea estimata fara TVA: intre 372, 300 si 1, 116, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita conf. art.43ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si reprezinta 2% din valoarea estimata maxima , respectiv 22338 ron.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului 4200 RON +0, 1 % DIN CEEA CE DEPASESTE 420000 lei conf art. 278 indice 1 litera b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul in care se va depune garantia RO45TREZ2165005XXX016073Trezoreria Cluj-Napoca Cod Fiscal 4547125.Impreuna cu documentele de participare va rugam sa depuneti o notificare unde sa precizati banca si contul unde doriti sa vi se restituie garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile (perioada de valabilitate si a ofertei)de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin. 1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare " De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, " in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea: formularul nr. 3;
- Cazierul judiciar al persoanele cu atributii executive in contractul de prestare servicii de paza;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formularul nr. 6;
- Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/ aranjament cu creditorii;
- Certificatele de plata a impozitelor la buget valabile, care sa ateste plata datoriilor si taxelor locale cel putin pana la data depunerii ofertei, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, respectiv Consiliul local .- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formularul nr. 11;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare, formularul nr. 12;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare, formularulnr. 5.
- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti -conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare, formularul nr. 13;.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager -Sef Lucrari Dr.Patriciu Achimas- Cadariu, Dir. ec. Anca Meda Burca, comisiei de evaluare, Sing. Grigore Vermesan - presedinte, Ec. Daniela Pop - membru, Cons. Jr. Casandra Cocoi- membru. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original sau copie legalizata ?emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
- Cont la Trezoreria statului conform prevederilor O.G. nr.146/2002 aprobata, modificata si completata de Legea nr.201/2003, privind plata serviciilor prestate.
- Licenta eliberata de Inspectoratul General al PolitieiRomane conform art. 20 al Legii nr. 333/2003, modificata, valabila pentru anul in curs, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, ultima raportare depusa, vizat de organele abilitate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va depune o copie stampilata "conform cu originalul"a se completa formularul nr. 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii despre personal, declaratie privind efectivul mediu anual angajat si al cadrelor de conducere, formular nr. 10.
Sa prezinte cel putin doua recomandari aferente contractelor de prestari de servicii de paza finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu o durata de minimum un an- formularul nr. 9;
Informatii despre dotari tehnice, declaratie privind lista de utilaje, instalatii si echipamente tehnice, formular nr. 8
Date despre experienta similara, formularul nr. 7, in original, se va nominaliza in mod obligatoriu cel putin trei contracte de prestari servicii de paza;
Aviz de functionare pentru dispecerat
Polita de asigurare (suma asigurata sa fie de minim 1.000.000 euro)pentru raspundere civila pentru daune in caz de eveniment;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa formularul nr 10se va completa formularul nr 9se va completa formularul nr 8se va completa formularul nr 7se va depune o copie semnata si stampilata"conform cu originalul"se va depune o copie semnata si stampilata"conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL AUTORITATII CONTRACTANTE
Adresa postala: STR. REPUBLICII NR. 34-36, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400017, Romania, Tel. +40 264590056, Email: [email protected], Fax: +40 264590056
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer