Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - externalizarea serviciului de preparare a hranei pentru pacientii spitalului clinic de recuperare iasi


Anunt de participare numarul 35697/12.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Adresa postala: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700614, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA POENARU, Tel.0332410774, Email: [email protected], Fax: 0332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
externalizarea serviciului de preparare a hranei pentru pacientii spitalului clinic de recuperare iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: la sediul spitalului , Iasi str.Pantelimon Halipa Nr.14
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
externalizarea serviciului de preparare a hranei pentru pacientii spitalului clinic de recuperare iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestatii servicii: Se va incheia un contract pentru toata perioada al carui obiect este externalizarea serviciului de prepararea hranei pentru pacientii Spitalului Clinic de Recuperare Iasi conform caietului de sarcini. Valoarea lunara a contractului o reprezinta costul mediu al meniului zilnic de hrana inmultit cu numarul de meniuri lunare solicitate de catre spital.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 274, 444RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de particitare in suma de 32000 lei; garantie de buna executie 3% din valoarea de atribuire a contractului, fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ;Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in copie emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2006 , vizat si inregistrat de organele competente; declaratie privind cifra medie de afaceri;Informatii generale privindsituatia economico-financiara .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, prezentarea de 3 recomandarib) o lista a principalelor servicii de al carui obiect este servicii de preparare hrana, ( daca se poate, servicii de preparare hrana pentru pacientii din spitale )c) declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, ( ca detine mijloace de transport alimente cu autorizatie sanitarveterinara)
d) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/orgasnismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii e)declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personaluluiSe vor prezenta CV-urile personaluluif) declaratia pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 anig)declaratia pe propria privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii-h)declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului
i)declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispunej)declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractantik)certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care acrediteaza ofertantul in desfasurarea activitatii de preparare a hranei
VI.6) Standarde de asigurare a calitatiiSe vor prezenta, in copie legalizata, certificate emise de organisme acreditate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 22000 / 2005 si certificarea SR EN ISO 9001 / 2000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: cu chitanta, la casieria spitalului, str.Pantelimin Halipa, nr.14, Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2007 12:30
Locul: Spitalul Clinic de Recuperare Iasi, str.Pantelimon Halipa nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici in nume propriu sau prin reprezentati legali/ persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.311.80.90, Email: [email protected], Fax: 021.311.80.95, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel Iasi, sectia contencios administrativ
Adresa postala: str.anastasie panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232.260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Recuperare Iasi
Adresa postala: str.Pantelimon Halipa Nr.14, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700614, Romania, Tel.0332.410774, Email: [email protected], Fax: 0332.410774
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2007 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer