Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere alimentare cu apa in comuna Valea Argovei, judetul Calarasi


Anunt de participare numarul 22048/03.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA ARGOVEI(PRIMARIA VALEA ARGOVA COMUNEI VALEA ARGOVEI, JUDETUL CALARASI)
Adresa postala: COMUNA VALEA ARGOVEI, JUDETUL CALARASI, Localitatea: Valea Argovei, Cod postal: 917275, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU CULEA, Tel.0242 / 645623, Email: [email protected], Fax: 0242 / 645623
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere alimentare cu apa in comuna Valea Argovei, judetul Calarasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele: Silistea, Valea Argovei si Vladiceasca, comuna Valea Argovei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui sistem de alimentare cu apa in satele: Silistea, Valea Argovei si Vladiceasca, comuna Valea Argovei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
28211600-0-Rezervoare (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea unui sistem de alimentare cu apa in satele: Silistea, Valea Argovei si Vladiceasca, comuna Valea Argovei, judetul Calarasi - conform caietului de sarcini, vol.III, liste de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 302, 745.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 13.500 lei, cu valabilitate 90 zile de la data deschiderii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - O.G nr.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este depusa de mai multi operatori economici - asocierea acestora.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Informatiile referitoare la litigiile pe rol se vor confirma prin inscrisul din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, emise de autoritatile fiscale competente, datate cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Centralizatorul bilantului contabil (Formular 10 si Formular 20) din anii 2004, 2005 si 2006, vizat si inregistrat de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada cifrei medii de afaceri pentru activitatea de constructii a ofertantului in fiecare din ultimii trei ani trebuie sa fie 1.500.000 RON (unmilioncincisutemii lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 3 ani; Experienta in lucrari de natura si marime similara, pentru fiecare din ultimii trei ani precum si clientii care pot fi contactati pentru informatii despre acele contracte; Declaratie privind utilajele ; Informatii privind personalul; Informatii privind subcontractantii; Standarde de asigurare a calitatii; Certificare ISO 9001;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2472/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata, in contul nr. RO44TREZ2035006XXX000066 deschis la Trezoreria Lehliu-Gara sau numerar la casieria primariei Valea Argovei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 14:15
Locul: Sediul primariei Valea Argovei, judetul Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii firmelor ofertante in baza unei imputerniciri emise de catre reprezentantul lor legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoles nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Calarasi
Adresa postala: Str. Bucuresti nr. 106, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910068, Romania, Tel.0242/311.947, Email: [email protected], Fax: 0242/316.157
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - Primaria Valea Argovei
Adresa postala: Comuna Valea Argovei, judetul Calarasi, Localitatea: Valea Argovei, Cod postal: 917275, Romania, Tel.0242/645.623, Email: [email protected], Fax: 0242/645.623
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer