Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE RETELE ELECTRICE IN MUNICIPIUL MARGHITA


Anunt de participare numarul 92461/21.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Marghita
Adresa postala: C.Republicii nr.1, Localitatea: Marghita, Cod postal: 415300, Romania, Punct(e) de contact: Eva Bisa, Tel.035409977, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0359409982, Adresa internet (URL): www.marghitaonline.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE RETELE ELECTRICE IN MUNICIPIUL MARGHITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MARGHITA
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDERE RETELE ELECTRICE IN MUNICIPIUL MARGHITA-Conform documentatiei tehnice ce poate fi obtinuta in format electronicprin descarcare de pe SEAP -(www.e-licitatie.ro)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE RETELE ELECTRICE IN MUNICIPIUL MARGHITA-Conform documentatiei tehnice ce poate fi obtinuta in format electronicprin descarcare de pe SEAP -(www.e-licitatie.ro)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 610, 552RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare 16.000Ron , Cuantumul garantiei de buna executie 5 % din pretul contractului fara T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratiile privind indeplinirea obligatiilor conf.fisa de date, Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, . Certificat de inregistrare (CUI) emis de Oficiul Registrului Comertului, . Atestat emis de ANRE, decl. IMM daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 470.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani.Declaratie referitoare la utilaje, instalatiiile, echipamentele tehnice, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereDeclaratie pe propria raspundere prin care acesta certifica faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani, cel putin unul sau mai multe contracte de lucrari similare celei supuse achizitiei, in valoare de minim 800.000 lei.Dotarea minima: macara;autotelescop/platforma ridicatoare cu brat (PRB);mijloace de transport pentru persoane, materiale si echipamente, dispozitive si scule pentru montat accesorii ale LES; dispozitive si scule pentru montat accesorii LEA; dispozitiv pentru masurarea sagetii conductoarelor LEA; scurtcircuitoare mobile, minimum doua seturi; truse de scule (electrician, mecanic); aparat de sudare autogena; ancore ingropate; unelte portabile; teodolit (pentru cazul in care responsabilitatile in domeniul cadastrului/topografiei sunt asigurate de 1 angajat al operatorului economic);cofraje pentru executarea fundatiilor de stalpi.Personal minim solicitat: Responsabil tehnic cu executia Atestat MF pe domeniul EA, Responsabil tehnic cu executia Atestat MDRL Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca; un electrician autorizat gradul IIIB, minim 5 lucratori cu calificare de electrician;un lucrator cu calificare de lacatus-mecanicSR EN ISO 9001/2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
65%
65
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata lucrarii (Dg)
15%
15
Descriere: componenta tehnica
3.
Durata de remediere a defectelor aparute in perioada de garantie a lucrarilor (Dr)
20%
20
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
Pondere componenta tehnica: 35 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
A se vedea cap. IV.3, VI.6, VI.7 Informatii despre licitatie electronica din fisa de date a achizitiei. Documentatiei de atribuire, atasat in format electronic la prezentul anunt de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2010 18:00
Locul: SEAP Procedura licitatie deschisa care se va desfasura prin mijloace electronice.( on line)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256-2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2009 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer