Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere si Modernizare Piata Lovrin


Anunt de participare numarul 85005/20.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LOVRIN (PRIMARIA)
Adresa postala: LOVRIN, STR. PRINCIPALA, NR.206, JUD. TIMIS, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Punct(e) de contact: VASILE GRAUR, Tel.0256/381002, Email: [email protected], Fax: 0256/381002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere si Modernizare Piata Lovrin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Lovrin, judetul Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie pentru lucrari de constructii de amenajare piata agroalimentara in comuna Lovrin, lucrarile se vor executa in totalitate conform proiectului Nr. 1635/05.05.2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii de amenajare piata agroalimentara in comuna Lovrin, lucrarile se vor executa in totalitate conform proiectului Nr. 1635/05.05.2009
Valoarea estimata fara TVA: 3, 415, 596.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare de 34.156 ron cu o valabilitate de 90 de zile de la data deschiderii ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face conform Criteriului 4/2009 -(Legea 273/2006 si Hotararea CJ Timis nr. 4/2008), in functie de sumele alocate bugetului local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractanti/asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei)Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala (nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei)Certificat de cazier fiscal(nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei)Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe linga Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, respectiv ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane fizice romane: autorizatia de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de iregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008)- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 6.831.193 ron
Elemente privind evolutia bonitatii financiare: lichiditate generala 100% si solvabilitate minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista pricipalelor lucrari similare din ultimii 5 ani(copii contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si finala, certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari). Trei recomandari emise de beneficiari, a unor lucrari similare de constructii cu cele solicitate a se executa- executare platforme betonate, hale industriale, retele edilitare, insotite de contractele de executie si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor si finale. Dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte care insumate sa fie in valoare egala sau mai mare decat 1.707.798 ron
b)Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pt. asigurarea controlului calitatii; copii de pe diplome calificare, copie atestat responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT, CV-uri persoanelor direct implicate in indeplinirea contractului.
c)Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
d) Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
e) Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului ce pot fi aplicate de operatorul economic pe perioada executiei.
f) Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic.
g)Declaratie pe proprie raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti si specializarea acestora.
h) Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2009 11:00
Locul: la sediul Primariei comunei Lovrin, com. Lovrin, nr. 206, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va putea fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana imputernicita in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice nu este posibila postarea documentatiei pe SEAP. Documentatia se poate ridica de la sediul Primariei Lovrin sau poate fi trimisa prin posta in urma solicitarii scrise a oricarui candidat/ofertant care isi manifesta intentia de a participa la licitatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: P-ta. Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300003, Romania, Tel.0256.498054;0256.498650, Email: [email protected], Fax: 0256.200040, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 5 zile lucratoare de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Lovrin
Adresa postala: Str. Principala, nr. 206, jud. Timis, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Tel.0256.381002, Email: [email protected], Fax: 0256.381002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2009 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer