Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere sistem AMR pentru activitati ale operatorului de masurare la nivel S.C. ELECTRICA S.A. ? obiect 3 - 18000 puncte de masurare


Anunt de participare (utilitati) numarul 135856/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. +40 212085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe actiuni, cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extindere sistem AMR pentru activitati ale operatorului de masurare la nivel S.C. ELECTRICA S.A.?obiect 3 - 18000 puncte de masurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. ELECTRICA S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere sistem AMR pentru activitati ale operatorului de masurare la nivel S.C. ELECTRICA S.A. ?obiect 3 - 18000 puncte de masurare.Achizitie de produse si serviciile aferente acestora (consultanta in implementare, analiza de proces, proiectare, adaptare, implementare, montare contoare electronice etc. conform specificatiilor tehnice din documentatia tehnica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38552000-9 - Contoare electronice (Rev.2)
32552410-4-Modemuri (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
51110000-6-Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor prezentate in Sectiunea II - Caiet de sarcini (DOCUMENTATIE DESCRIPTIVA)
Valoarea estimata fara TVA: 80, 421, 611RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara(scrisoare de garantie bancara etc.), de o soc. de asigurari sau prin virament bancar, in valoare de 1.000.000 Lei, valabila 120 zile(de la termenul limita de primire a ofertelor).Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar instrumentul de garantare va prevede faptul ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a AC, pe baza decl. acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.La cererea scrisa a AC, institutia care a emis instrumentul de garantare va da curs cererii AC in cazul aplicarii dispozitiilor art.2781 alin(1)din OUG nr.34/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia este IBAN RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1.Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In conf. cu art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.astfel se va completa o Decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;in cazul aplicarii disp. art.2781 din OUG nr.34/2006, se va retine suma de 12144, 22lei Garantia de buna executie se va constitui in procent de maxim 10% din pretul contractului, exclusiv T.V.A., cuantumul final al acesteia si modalitatea concreta de constituire urmand a fi stabilite in etapa de negociere. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. c) Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - conform art. 92, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea -Completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III - FormulareObservatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III - FormulareObservatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(c) Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul)-In cazul asocierii se va prezenta un acord sau o scrisoare preliminara de asociere cu respectarea Formularului nr. 5 din Sectiunea III - Formulare (d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea III - FormulareObservatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii / Candidatii / Ofertantii asociati / Subcontractantii / Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Ioan FOLESCU ? Director General;
- Silvia PREDA ? Director Economic;
-Silvia NIJLOVEANU ? Director Juridic si Resurse Umane;
- Marian GEANTA ? Director Strategie, Dezvoltare;
- Ioan SILVAS ? Director General Adjunct;
- Dan Florin TICU ? Director Tehnic, Operator Retea;
- Claudiu TITA ? Director Achizitii;
- Diana NEACSU - Sef Serviciu Achizitii(e) Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP. - Completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din Sectiunea III - FormulareObservatie: Vor semna Certificatul de participare la ?licitatie? cu oferta independenta toti Ofertantantii / Ofertantii asociati participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. (a) Pentru Persoane juridice romane- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: o unul dintre domeniile de activitate ale candidatului/ ofertantului corespunde obiectului procedurii;(b) Pentru persoane fizice romane-Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.(c) Persoane fizice / juridice straine-Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii (certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic(d)?Atestatul de tip B? respectiv a ?Atestatul de tip C2A? eliberate de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE)-Se va prezenta o copie a ?Atestatului de tip B? respectiv a ?Atestatului de tip C2A? eliberate de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), care confera dreptul legal al executarii de lucrari in instalatiile de joasa respectiv medie tensiune.Copiile vor fi semnate si stampilate de ofertant si vor fi insotite de o Declaratie pe propria raspundere a acestuia din care sa rezulte ca sunt conforme cu originalul.Observatie: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in Limba Romana. Observatia este valabila atat pentru oferta inaintata cat si pentru documentele ce o insotesc.Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
- Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare (puneri in functiune de sisteme AMR) furnizate in ultimii 3 ani, continand perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
- Prezentarea unei copii pentru:
- minim un contract prin care sa se puna in functiune un sistem capabil sa integreze 15000 contoare similare (trifazate care sa permita prelucrarea curbelor de sarcina); SAU - minim 2 contracte prin care sa se puna in functiune sisteme capabile sa integreze 7500 contoare similare (trifazate care sa permita prelucrarea curbelor de sarcina).
-Prezentarea livrarilor de produse similare se confirma prin minim 1 recomandare/certificare/confirmare.
a)La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare pentru contractul care urmeaza sa fie indeplinit, resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
b) In cazul in care candidatul/ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, atunci acest angajament va fi prezentat in forma autentica si va reprezenta un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. c) Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 d) Pentru demonstrarea situatiei personale, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale respectiv a capacitatii tehnice si profesionale se vor avea in vedere prevederile Anexei nr.2 din Ordinul nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP.
Certificat de atestare a sistemului de management al calitatii emis in conformitate cu standardul ISO 9001
Certificat de atestare a sistemului de management al securitatii informatiei emis in conformitate cu standardul ISO 27001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul; Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit: NU exista limite;Opertorii economici pot vedea cea mai buna oferta; Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una); Durata rundei: 1(una) zi;Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/10842/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2012 11:00
Locul: S.C. ELECTRICA S.A. Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu nr. 9, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidatura / oferta in cadrul procedurii de atribuire a contractului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Procedura de negociere este accelerata in conformitate cu dispozitiile art.113 alin.(2) ?i (3) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, oferteaza acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita ofertantilor cu oferte financiare egale o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz va fi declarata castigatoare oferta depusa de operatorul economic care a depus propunerea financiara cu cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art.256^2 din OUG nr.34/2006 Data luarii la cunostinta a datelor din cadrul Documentatiei de Atribuire se considera a fi data publicarii Documentatiei de Atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: str. Grigore Alexandrescu nr.9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer