Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea si reabilitarea capacitatilor de productie si tratare si pompare a apei in aglomerarea Turnu Magurele


Anunt de participare (utilitati) numarul 91652/01.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC APA SERV SA
Adresa postala: str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Punct(e) de contact: FLORICICA CHIVU, Tel.0247311272, Email: [email protected], Fax: 0247313218
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea si reabilitarea capacitatilor de productie si tratare si pompare a apei in aglomerarea Turnu Magurele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Turnu Magurele
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
captare plutitoare, conducte de transport noi, instalatii de pre-oxidare, coagulare-flocurare-decantare, reabilitareatatiei de filtrare , statii noi de filtrare cu carbune activ si ozonizare, statie de pompare apa tratata, reabilitare spatii de inmagazinare, reabilitare instalatii de clorinare, SCADA, mentinerea statiei in regim de exploatare cf listelor de garantii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
statie de tratare apa in Turnu Magurele cu o capacitate de 10.000 mc/zi incluzand : proiectare, obtinere avize , constructii noi si reabilitare constructii existente, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune
Valoarea estimata fara TVA: 42, 690, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie in suma de 850.000 leigarantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de coeziune, buget de stat, buget local , credit beneficiar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
participarea la procedura de atribuire este permisa tuturor operatorilor economici
sunt solicitari obligatorii : calitatea de participant la procedura , informatii despre ofertant, declaratii de eligibilitate, certificat ORC sau alta forma de inregistrare similara , atestare fiscala, plata CAS, plata impozite si taxe locale .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform Fisei de date a achizitiei -bonitate bancara , cifra de afaceri si profitul pe anii 2006, 2007, 2008, bilant contabil la 31.12. 2006, 2007, 2008 , rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzorii societatii, dupa caz, acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 6.000.000 Lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 19.000.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform Fisei de date a achizitiei -1.Experienta ca antreprenorde minimum 5 ani dovedita prin:
Realizarea a cel putin unui contract care sa fi implicat construirea unei statii de tratare a apei potabile cu o capacitate de minimum de 10.000 m3/zi
1.Experienta ca proiectantde minimum 5 ani (el insusi sau subcontractor pentru proiectare nominalizat) dovedite prin minimum:
Realizarea a cel putin unui contract care sa fi implicat proiectarea unei statii de tratare a apei potabile cu o capacitate de minimum de 10.000 m3/zi, procese verbale de receptie
- Personalul contractorului : Nivel specific minim necesar:
Manager de Proiect 15 ani experienta in domeniu
Coordonator proiectare-constructie 10 ani experienta in domeniu
Inginer de proces 10 ani experienta in domeniu
Inginer hidrotehnic15 ani experienta in domeniuInginer lucrari civile 15 ani experienta in domeniu
Inginer de structuri 15 ani experienta in domeniu
Inginer mecanic 10 ani experienta in domeniu
Inginer electric 10 ani experienta in domeniu
Inginer automatizare SCADA 5 ani experienta in domeniu
Manager de santier 10 ani experienta in domeniu
Manager pentru asigurarea calitatii 5 ani experienta in domeniu
Biochimist5 ani vechimein domeniu
- echipamente si utilajeMacarale 2 buc
Excavatoare 2 buc
5 tone < camioane < 20 tone -2 buc
Camioane < 5 tone -2 buc
Echipament de pozare a conductelor -1 buc
Mini-excavator pentru spatii inguste- 1 buc
Pompe de turnare beton montate pe sasiu -1 buc
Camioane de transport pentru beton-1 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2010 12:00
Locul: sediul SC APA SERV SA , str. Vedea nr. 31 , cod 140052
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantiiimputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara I POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Atasarea in SEAP a DA nu este posibila din motive tehnice (volum mare si plase ) Autoritatea Contractanta va pune la dispozitia oricarui solicitant documentatia de atribuire , gratuit , pe un DVD care va fi transmis prin Posta rapida , cu plata transportului la destinatar , conform art 40, alin 3 din OUG 34/2006.Vizitare amplasament : in fiecare zi de joi a saptamanii , pana la data de 15.01.2010Certificatul ISO 9001 (echivalent)Certificatul ISO 14001 (echivalent)Certificatul OHSAS 18001 (echivalent)valabile la data depunerii ofertei; se vor atasa in copie.Alte standardeAutorizare emisa de Autoritatea Navala Romana pentru executarea in domeniul naval de Lucrari mecanice si electrice, lucrari de instalatii cu tubulaturi, instalatii de punte, confectii metalice, prelucrari prin aschiere, pentru minim urmatoarele domenii: Andocare-lansare la apaLucrari reparatii nave cu corp din otelConfectii structuri metalice noi, navale si nenavaleLucrari de tubulatura si inlocuiri armaturiLucrari de revizie si inlocuiri pompeLucrari de reparatii la linii de axeLucrari de centraj la navaLucrari de reparatii pentru motoare termice pentru instalatiile de propulsie si pentru actionari la grupurile generatoareLucrari de verificare si reparatii la instalatiile de guvernareLucrari de verificare si reparatii la instalatiile de punteLucrari de verificare si reparatii la instalatiile electrice ale navelorLucrari de tamplarie si tapiterieLucrari de curatire si vopsitorie a suprafetelor metaliceConfectionat elice in varianta sudataConfectionat ancore in varianta sudataConfectionat tablouri electrice pentru naveConfectionat vinciuri de manevraAutorizare emisa de Autoritatea Navala Romana pentru reparatii la nave in afara santierelor navaleAutorizare emisa de Autoritatea Navala Romana pentru Laborator examinari nedistructive in domeniul masuratori grosimi table prin examinare cu ultrasunete
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6 , sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti , Sectia Contecios Administrativsi Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 , Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SC APA SERV SA
Adresa postala: Str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Tel.40247311272, Email: [email protected], Fax: 40247313218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2009 18:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer