Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea sistemului de telecontorizare pentru energie electrica si servicii de sistem al SC Hidroelectrica SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 52921/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala, Serviciul Contracte, Tel.0213074500 int 149, In atentia: Cetatean Laurean, Email: [email protected], Fax: 0213111174, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea sistemului de telecontorizare pentru energie electrica si servicii de sistem al SC Hidroelectrica SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SH Bistrita, conform caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea sistemului de telecontorizare a energiei electrice si a serviciilor de sistem, propriu SC Hidroelectrica SA. Se va incheia un contract "La cheie" care va cuprinde atit furnizarea echipamentelor necesare, cat si montarea si punerea in functiune a acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33263400-5 - Contoare de electricitate (Rev.1)
45314000-1-Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 128, 773EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :75 000 lei.Garantia de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratii privind eligibilitatea. 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta.3)Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, aflat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.4)Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I. si J00/00/00.5)Certificat de intrgistrare fiscala in scopuri de TVA, emis de ANAF.6)Pt. persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.2)Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.3) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 anisa fie de minim: - 7.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din gama oferita, insotite de lucrarile aferente de montare si punere in functiune (similar contractului ce urmeaza a fi incheiat) efectuate inultimii 3 ani, aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite.Lista trebuie sa contina cel putin: a)1 contract cu valoare de min.: -1.136.000 lei sau 3 contracte cu valoare insumata de min.:
-1.893.000 lei 2)Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.3)Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.4)Autorizare pentru livrarea produselor, se va emite de catre producator sau reprezentantul autorizat al acestuia.5)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contracte finalizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
4.
Timp de rezolvare a problemelor in cazul serviciilor la cerere
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2008 11:00
Locul: Sediul SC Hidroelectrica SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL Bucuresti
Adresa postala: str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4)021 3195180, Fax: (+4)021 3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str Constantin Nacu, nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213074565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer