Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FORAJ 9 SONDE


Anunt de participare (utilitati) numarul 100724/22.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  P-ta C.I. Motas Nr.4, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 0269201940, In atentia:  Cecilia Bolchis, Email:  [email protected], Fax:  0269844184, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FORAJ 9 SONDE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: locatiile celor 9 sonde, conform Tabel 1 din fisa de date a achizitiei
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Foraj 9 sonde
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Foraj 9 sonde
Valoarea estimata fara TVA: 87, 052, 113.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare- nu se solicita in etapa de calificare si selectare a candidatiilor.Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA constituita conform doc. de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare : surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor, cu o perioada de gratie de inca 30 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art.44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;Candidatul trebuie sa prezinte certificate fiscale care sa ateste ?eplinirea tuturor obligatiilor de plata a taxelor la bugetele locale si a impozitelor la bugetele de stat, la data deschiderii primei etape (de calificare si selectarea candidatilor) a licitatiei;Certificatul de ?egistrare (copie legalizata);Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea ?iintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008;;Candidatul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri peultimii 3 ani de minim:
pentru Lotul 1 – 100.000.000 lei, echivalentul a 23.815.194, 09 euro.
pentru Lotul 2 – 68.000.000 lei, echivalentul a 16.194.331, 98 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Experienta similara : cel putin 2 contracte de foraj cu adancimi de peste 3500m pt Lot1 si de peste 2500m pt Lot2;2recomandari; Declaratie dotari specif, utilaje, echipam, mijl de transport si fixe. a)certif de expertizare a instal de foraj sau document cumparare producator; b)3 instal de foraj cu capac de ridic max : pt Lot1- F100;F200;F320(sau echiv);pt Lot2-F100;F125;F200(sau echiv)cu dotari suplim: b1)echipam de masurare si ?eg a sarc la c?ig, apas pe sapa, vit de rot, etc.(min.6 param);b2)Pt.Lot1-Top Drive pt min 2 instal de for F200 si F320 b3)pompe triplex de 700;1000 si 1300 CP;
- c? 2buc pt fiec instal de for. Se accepta puteri mai mari 1300 CP; b4)min 2 site vibratoare cu dubla misc; MUD cleaner; Separat centrifug de ?lta si joasa viteza b5)toate instal de foraj cu action independenta c)lista instal de for, tip instal, an fabric, forma de propr.d) declaratie pt disponibilitatea a 3 instal de foraj simultan, echipate complet cf pct.b), pt saparea 3 s-de simultan;e)capacitate de asigurare pt fiec instal de campusuri de cazare, sanitare, servire masa, cf cu preved PMSM, inclusiv baraca birouri si cazare pt personal operator; f)g)contract cu firma agreata de autoritati de mediu pt evac ape rezid si menajaj si pt evacuare si eliminare detritus si fluide uzate;h) autoriz de furniz de la producatorul sapelor si fluidelor de foraj i)Laborator atestat Gr. II, dotat cf norme API si personal specializ aferent; Declaratie personal; Personal specialitate/fiec instal in lucru :2 sefi de sonda;4sondori sefi;4 ajutori sondori sefi;4 podari;8 sondori;4 lacatusi pompe;4 electric; un responsab mecanic;Person abilit la fiec din cele 3 instal, pt acordare prim ajutor si rezolvare prinderi garnitura;Certif ISO9001; OH SAS 18001;ISO14001 sau echivalent;Atestat ANRM sau echivalent.Lista subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 12:00
Locul: Medias, p-ta C.I. Motas nr.4, Serv. Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Probele se vor executa numai la ordinul scris al achizitorului, functie de situatia concreta rezultata in urma analizei datelor si informatiilor achizitionate pe parcursul forajului.Caietul de sarcini se obtine de la sediul Romgaz, imediat dupa publicarea prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala:  B-dul Victoriei nr.11, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550024, Romania, Tel. 0269217724, Fax:  0269217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN Romgaz SA
Adresa postala:  P-ta C.I. Motas nr.4, Medias, jud Sibiu, ,Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269201941, Email:  [email protected], Fax:  0269844184
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer