Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furniz si mont mobilier spec serv de sanat si a dot teh, in cadr proiect. Echip. Amb.Sp.Pneumof Br


Anunt de participare numarul 132206/19.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239.619.600, In atentia: Moisiu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, cam 132, Tel. 0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, cam 132, Tel. 0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax: 0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furniz si mont mobilier spec serv de sanat si a dot teh, in cadr proiect. Echip. Amb.Sp.Pneumof Br
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Pneumoftiziologie Braila, Str. R.S Campiniu nr. 21, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furniz si mont mob spec serv de sanat si a dot teh, in cadr proiect ?Echip Amb de Spec Int in cadr Sp Pneumof Br? -3 loturi, in conf. cu cer din CS din docum de atrib.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
39717200-3-Aparate de aer conditionat (Rev.2)
42514300-5-Aparate de filtrare (Rev.2)
51100000-3-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate: Canapea consultatie copii buc 1Canapea consultatie adulti buc 5Dulap pentru instrumente medicale buc 5Targa mobila buc 1Masa consultatie sugari buc 1Paravan buc 4Scaun vizitator buc 10Canapea 4 locuri buc 5Masa tratament buc 5Lotul II: Furnizare si montare 10 aparate de aer conditionat: Aparat aer conditionat 7000BTU buc 3Aparat aer conditionat 9000BTU buc 5Aparat aer conditionat 12000BTU buc 1Aparat aer conditionat 32400BTU buc 1Lotul III: Furnizare si montare statie de demineralizare: Statie compacta de demineralizare buc 1
Valoarea estimata fara TVA: 76, 776.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar partic: Lot I ?700 lei, Lot II ?550 lei, Lot III ? 150 lei. Per val a gar: 90 zile; Gar buna exec: 10% din val contr de furniz fara TVA ptr fiecare Lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr Op Reg 2007 - 2013, Axa priorit 3; Dom maj de interv 3.1 - Reab/moderniz echip infrastr serv de sanat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol:
-neincadr in disp art. 180, art.181 din OUG nr. 34/2006-se prez: Form. 12A; Form.12B; Certif de atest fisc elib de D.G.F.P., orig/cop leg/ cop liz cu ment ?conf cu orig?, din care sa reiasa oblig exig ladata de 25 a lunii ant; Certif de taxe, imp loc elib de dir de spec din cadrul Primariilor, orig/cop leg/ cop liz cu ment ?conf cu orig?, din care sa reiasa oblig exig ladata de 25 a lunii ant.
-neincadr in disp art. 691 din OUG nr. 34/2006-prez. Form.3.
-certif de partic cu of ind, conf Ord Presed ANRMAP nr. 314/2010-se prez Form 2.
-ca ob contr sa aiba coresp in codul CAEN din Certif const emis de ONRC-se prez Certif const emis de ONRC, orig/cop leg/ cop liz cu ment ?conf cu orig?.
-autoriz de pun pe piata/de comerc em pe numele op ec, de MSin baza Ord Min Sanat nr.1636/2004- Se va prez ptrprod de lapoz 1, 2 si 4 din cadr Lot I, Aviz/Certif de inreg a of, emis de MSin baza Ord Min Sanat nr.1636/2004, cop liz cu ment ?conf cu orig?..Pers jur str vor prez:
- orice doc edif ptr dov elig - elibde aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, taxsi contrib catre bug de stat si bug locin conf cu cer solic de aut contr.- doc edif prin care sa dov forma de inreg ca pers jur. Doc prez treb sa ateste ca of are dreptul sa desf activ ec care le includ si pe cele ce fac obprez achizitii.
Doc vor fi prezin cop liz cu ment ?conf cu orig? la care se va alat trad aut a ac in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sa fie mai mare sau egala: -pentru Lotul I ?70.000, 00 lei
-pentru Lotul II ?60.000, 00 lei
-pentru Lotul III ? 17.000, 00 lei
Se va prezenta fisa de informatii generale- Formular 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document (parti relevante din contract/proces verbal de receptie) care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu: - 37.000 lei pentru Lotul I- 30.000 lei pentru Lotul II- 9.000 lei pentru Lotul III
Se va prezenta Formularul 5.
Documentul (parti relevante din contract/proces verbal de receptie) care sa confirme livrarea produselor.
Se sol Certificatul ISO 9001 :2008/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, cam.122, etajul I, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax: 0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2011 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer