Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE 2 AUTOGUNOIERE CE VOR FI UTILIZATE PENTRU COLECTAREA SI TRANSPORTUL DESEURILOR MENAJERE


Anunt de participare numarul 69841/11.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALESTI (PRIMARIA COMUNEI BALESTI)(CONSILIUL LOCAL BALESTI)
Adresa postala: BALESTI, Localitatea: Balesti, Cod postal: 217045, Romania, Punct(e) de contact: ARISTICA PAICU, Tel.0253210890, Email: [email protected], Fax: 0253210890
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE 2 AUTOGUNOIERE CE VOR FI UTILIZATE PENTRU COLECTAREA SI TRANSPORTUL DESEURILOR MENAJERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COM. BALESTI, JUD. GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE 2 AUTOGUNOIERE CE VOR FI UTILIZATE PENTRU COLECTAREA SI TRANSPORTUL DESEURILOR MENAJERE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 AUTOGUNOIERE CE VOR FI UTILIZATE PENTRU COLECTAREA SI TRANSPORTUL DESEURILOR MENAJERE
Valoarea estimata fara TVA: 185, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 5000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL DE COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA PHARE 2006 SI COFINANTARE BUGET LOCAL AL COMUNEI BALESTI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferte comune, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare Declaratie privind eligibiltatea, in conformitate cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 -formulare :
Formular- Declaratie privind eligibilitatea
Informatii generale despreofertant (formular)
Structuraorganizatorica
(formular)
Imputernicire scrisa (formular).
completare Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006 (Formular)
Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, precum si a contributiilor catre asigurarile sociale de stat - original sau copii legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Profitul netconform ultimului bilant contabil anual sa fiepozitiv;
Media cifrei de afaceri, pe ultimii 3 anisa fie cel putin de 3 ori mai mare decat valoarea maxima admisa supusa licitatiei.
Formulare: Identificare FinanciaraBilanturicontabile pentru ultimii 3 ani sau echivalente ale acestora
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta specifica minim 3 contracte similare, ca valoaresi complexitate .
Documente din care sa rezulte principalele furnizari, valorile acestora, perioadele de livrari, beneficiari, indiferent daca acestiasunt autoritati contractante sau clienti privati.
Descrieri, fotografii, fise tehnice.
Documente care sa ateste existentapersonaluluide specialitate de care dispune sau al carui angajamenta fost obtinut de catre candidat/ofertant
Formulare : Declaratie privind dotarea cuechipamente tehnice(formular)
Declaratie privind existentapersonaluluide specialitate de care dispune sau al carui angajamenta fost obtinut de catre candidat/ofertant (Formular)
Experienta similara (formular)
Formularul de experienta similara va fi insotit in mod obligatoriu de contracte, receptii, recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria C.L. Balesti, jud. Gorj a contravalorii in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2009 12:00
Locul: sediul Primariei Comunei Balesti, jud Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/415750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATAR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI BALESTI
Adresa postala: COMUNA BALESTI, SATUL BALESTI, JUDETUL GORJ, Localitatea: BALESTI, Cod postal: 217045 , ,Romania, Tel.0253/210890, Email: [email protected], Fax: 0253/210890, Adresa internet (URL): www.balesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2008 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer