Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE AGENTI DE DEGIVRARE SI UREE


Anunt de participare (utilitati) numarul 135059/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL IASI
Adresa postala: Moara de Vint 34, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700377, Romania, Punct(e) de contact: comp.achizitii publice, Tel. +40 232271590, In atentia: Monica Nichitus, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 232271570, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu de Interes Economic General
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE AGENTI DE DEGIVRARE SI UREE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR. MOARA DE VANT, NR.34, IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 132, 400 si 657, 566RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE AGENTI DE DEGIVRARE SI UREE, CU ROLUL DE A SCADEA PUNCTUL DE INGHET , CONFORM CAIET DE SARCINI;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24951310-1 - Agenti de dejivrare (Rev.2)
24400000-8-Ingrasaminte si compusi azotati (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE AGENTI DE DEGIVRARE SI UREE ;CONFORM ANEXA B;
Valoarea estimata fara TVA: intre 132, 400 si 657, 566RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;se paote constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar;! In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participarese va aplica numai daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM.cuantumul garantiei de participare este prevazut la Anexa B pentru fiecare lor in parte;garantia de participare va fi valabila de la termenul limita de primire oferte , asa cum va fi mentionat in anuntul de participare, 90 zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului subsecvent (fara TVA) si in conformitate cu HG 1045/2011.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractGarantia de buna executie se poate depune si la casieria autoritatii contractante sau in contul acesteia pana la semnarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.ANEXA 1- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ANEXA 1- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.2. Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati);
3.Formularul 12A - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea , neincadrarea in situatiile prevazute la art.1804.Formularul 12AA declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 69^1din O.U.G. nr.34/2006-legat de conflictul de interese( dl.Gheorghe Corjautanu-Director General Interimar sidl. Vasile Dumitriu- Director Comercial si dl.Alexandru Anghel ?Director Operational Interimar ; Consiliul de Administratie: Bahneanu Catalin, Rebegea Mitica, Ostaficiuc Marius, Parvu Marcel, Bodea Marius, Gheorghica Florian, Damian Ionel, Buiceag Marius, precum siMelania Pripasu, jr.Maria Paslaru, Nichitus Monica, Tofan Daniel, Mihart Sever);
5.Formular 12AB- Declaratie Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta;
6.Formularul 12B -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
7.Formular nr. 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
8.Persoanele juridice romane bor prezenta : Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorde asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens; ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, sa reiasa ca ofertantul are codul CAEN in stransa legatura cu obiectul contractului(sa aiba in obiectul de activitate principal sau in cele secundare codul CAEN pentru partea din contract pe care o realizeaza in vederea indeplinirii obiectului;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara -lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani(calculati pina la data limita de depunere a ofertelor)
informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze
angajament fert tert sustinator tehnic si profesional in forma autentica
Certificat de autorizare emis de AACR sau echivalent pentru ofertantii straini(lot 1 si lot 2)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
890/13.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 11:00
Locul: RA AEROPORTUL IASI, STR. MOARA DE VANT, NR. 34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare oferte si reprezentantii ofertantilor ce vor prezenta imputernicire in cazul in care nu sunt administratori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua oferte financiare sunt egale se va recurge la o reofertare(Depunere in plic inchis ?copie si original-la registratura) .In cazul cand si dupa reofertare pretul financiar este egal se va recurge la o noua reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RA AEROPORTUL IASI COMP. JURIDIC
Adresa postala: STR. MOARA DE VANT NR.34, Localitatea: IASI, Cod postal: 700373, Romania, Tel. +40 232271590, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 232271570, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer