Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare ?analizoare TOC, spectrofotometru cu absorbtie/emisie atomica in flacara, spectrofotometru UV-VIS?


Anunt de participare numarul 122356/02.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala:  B-dul Carol I, nr 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700506, Romania, Punct(e) de contact:  Petru Nistor, Tel. 0232/201147, In atentia:  Ing. Gabriela Alexoaei, Email:  [email protected], Fax:  0232/201117, Adresa internet (URL):  www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare ?analizoare TOC, spectrofotometru cu absorbtie/emisie atomica in flacara, spectrofotometru UV-VIS?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala a Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? Iasi, b-dul Carol I nr.11
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare ?analizoare TOC, spectrofotometru cu absorbtie/emisie atomica in flacara, spectrofotometru UV-VIS? conform documentatiei de atribuire aenxate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38434000-6 - Analizoare (Rev.2)
38433000-9-Spectrometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare ?analizoare TOC, spectrofotometru cu absorbtie/emisie atomica in flacara, spectrofotometru UV-VIS? conform documentatiei de atribuire aenxate.
Valoarea estimata fara TVA: 962, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii: - de participare: pentru lotul 1 -6.400 lei, pentru lotul 2 -8.000 lei. De executie 5 %din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finanatare din Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984.Contract nr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, , acronim CERNESIM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG. 34/ 2006.
-Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului copie certificata pentru conformitate cu originalul.
-Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice privind plata obligatiilor la bugetul de stat -copie conform cu originalul; valabil la datadeschiderii ofertelor, fara datorii.
-Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale copie conform cu originalul; valabilla datadeschiderii ofertelor, fara datorii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, care sa contina, maxim 3(trei)contracte;
-Lista cu personalul de specialiate. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat de producatorul echipamentelor pentru activitatea de service, consultanta tehnica si instruirea personalului utilizator. Se va prezenta CV ?ul persoanei (persoanelor) desemnate de ofertant ca responsabile pentru executia contractului-pentru toate loturile.
-Ofertantii trebuie prezinte documente care sa ateste certificarea conform standardelorISO 9001 sau echivalentpentru activitateade comercializare aproduselor ce fac obiectul contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Maxim 3(trei) contracte cu o valoare cumulata de cel putin -pentru lotul I: 350.000 lei-pentru lotul II: 450.000 leisi care au ca obiect furnizarea de produse similare cu cele specificate in caietul de sarcini, insotite de o recomandare din partea beneficiarilor-pentru fiecare lot in parte. Recomandarile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform IV.2 - numarul de runde ale licitatiei electronice: 1-licitatia electronica va incepe in termen dedoua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei-durata unei runde: 1(una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1462 /AP/ 11.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S29-047854 din 11.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2011 11:00
Locul: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor candidate se pot prezenta la data si ora deschiderii ofertelor si vor participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Program: POS CCE- AXA IIOperatiunea2.2.1, Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984.Titlu : Centru integrat de studii stiinta mediului pentru Regiunea de dezvoltare Nord-Est, Contract nr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, , acronim CERNESIM.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza?
Adresa postala:  B-dul Carol I, nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700506, Romania, Tel. 0232/201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer