Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare autoplatforma forestiera pe autosasiu 6x6, cu macara si remorca si basculanta 8x4 in sistem leasing financiar pe durata a 5 ani


Anunt de participare numarul 140021/30.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr.140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr.140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr.140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatare forestiera
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare autoplatforma forestiera pe autosasiu 6x6, cu macara si remorca si basculanta 8x4 in sistem leasing financiar pe durata a 5 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: lot 1-Ocolul Silvic Miercurea Sibiului, loc Miercurea Sibiului, str. Corneliu Medrea nr.3 si lot 2-Directia Silvica Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot nr.1 =1 bucata ansamblu autoplatforma forestiera pe autosasiu 6x6, cu macara hidraulica si remorca 3 axe cu valoarea estimata de 269380 euro ;
lot nr. 2 =1 bucata basculanta 8x4 cu bena de minim 18 mc si maxim 20 mc cu valoare estimata de 142880 euro;ambele loturi vor fi achizitionate in sistem leasing financiar pe durata a 5 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34134100-6 - Camioane cu platforma (Rev.2)
34134200-7-Camioane basculante (Rev.2)
34223300-9-Remorci (Rev.2)
42414400-5-Macarale montate pe vehicule (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot nr.1 =1 bucata ansamblu autoplatforma forestiera pe autosasiu 6x6, cu macara si remorca cu valoarea estimata de 269380 euro ;
lot nr. 2 =1 bucata basculanta 8x4 cu valoare estimata de 142880 euro;ambele loturi vor fi achizitionate in sistem leasing financiar pe durata a 5 ani;
Lot 1).Valoarea estimativa a contractului de furnizare autoplatforma forestiera cu macara si remorca 3 axe in sistem leasing este de 269380 Euro fara TVA din care: a)-Valoare de intrare 203600 euro fara TVA;b)-servicii de leasing financiar (dobanda) 575 euro x 60 = 34500 euro fara TVA;c)-servicii de asigurare tip CASCO/ 5 ani = 383, 3 euro x 60 =23000 Euro fara TVA;d)-servicii RCA /5 ani = 300 euro x 60 luni = 3600 euro fara TVA;
e)-taxa administrare = 3980 euro fara TVA;
f)-taxa logistica = 700 euro fara TVA;
Valoarea estimativa in lei = 269380 euro x 4, 5 lei/euro = 1212210 lei la care se adauga TVA.Lot 2).Valoarea estimativa a contractului de furnizare autobasculanta in sistem leasing este de 142880 Euro fara TVA din care: a)-Valoare de intrare 104600euro fara TVA;b)-servicii de leasing financiar (dobanda) 250 euro x 60 luni= 15000 euro fara TVA;c)-servicii de asigurare tip CASCO/ 5 ani = 283, 3 euro x 60 luni=17000 Euro fara TVA;d)-servicii RCA /5 ani = 720 euro x 5 ani = 3600 euro fara TVA;
e)-taxa administrare = 1980 euro fara TVA;
f)-taxa logistica = 700 euro fara TVA;
Valoarea estimativa in lei = 142880 euro x 4, 5 lei/euro = 642960 lei la care se adauga TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 412, 260EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cerinta obligatorie: Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este: pentru lot 1=furnizare autoplatforma forestiera pe autosasiu 6x6, cu macara si remorcagarantia de participare este in valoare de: echivalenta a 1110 euro la un curs de 4, 56 lei/euro ; pentru lot 2 basculanta 8x4 garantia de participare este in valoare de: echivalenta a 983 euro la cursul de 4, 56 lei/euro ; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin. (1) din HG 925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ex: (ordin de plata, fila cec) -art. 86 alin(5)garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. conturi: RO65RZBR0000060001392143 ? Raiffeisen Bank Sibiu. -art. 86 alin(6) din HG 925/2006-dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor Din grantia de participare i se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cuantum :2, 5 % din valoarea fara TVA a contractelor. Forma de constituire : - Scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari; Art.90 alin.(3)din HG 925/2006 ?Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Alt mod de constituire/ conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006: retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantul are obligatia de a deschide laTrezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).*Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul: ?Informatii generale?2.Se va completa formularul: ?Declaratie privind eligibilitatea? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Se va completa formularul: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?4.Se va completa formularul: ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.5. Se va prezenta: -certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Se va prezenta: -certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele.! Sunt aplicabile prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006 si Legea 126/2012! certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului7. Se va completa formularul: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.8. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul DS Sibiu: ing. Terea Ioan, ec.Inclezan Petre, ing. Ureche Marius, jr. Rusu Maria, ec. Darie Manuela, ing.Harhoi Ovidiu, teh. Bratu Gheorghe, teh. Radu Claudiu.
Depunerea documentelor se va face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".(2)Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3)Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Conform art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006 ofertantul are dreptul sa depuna pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute de art.176 din OUG nr. 34/2006 si o declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprezentatntul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care se va mentiona succint si precis modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv diverse valori, cantitati sau alte asemenea. 1.Se va prezenta: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul? , emis/eliberat cu cel mult de 30 de zile inainte de termenul de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui; de asemenea in acesta trebuie sa fie inscrise toate punctele de lucru ale operatorului economic.2. Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu se solicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaCerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani , cel putin egala cu 412260 euro.
Se va complete si depune formularul B din sectiuneaFORMULARE-in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Conform art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006 ofertantul are dreptul sa depuna pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute de art.176 din OUG nr. 34/2006 si o declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprezentatntul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care se va mentiona succint si precis modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv diverse valori, cantitati sau alte aseme
Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere).Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.\Societatea de leasing financiar va trebui sa faca si dovada ca respecta cerintele O.G. 51/1997 si Lg 93/2009 , capitalul social sa fie de minim echivalentul in lei a 200.000 euro-solicitat intrucat definitivarea procedurii se va realiza prin incheierea unui contract de leasing financiar care se supune legislatiei mentionate.se va completa o declaratie pe propria raspundere semnata si stampilata de partile implicate in viitorul contract;
Conform art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006 ofertantul are dreptul sa depuna pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute de art.176 din OUG nr. 34/2006 si o declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprezentatntul sau legal pr
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul ( daca este cazul) : ?Informatii privind asocierea?( oferta comuna) -prezentare acord de asociere intre membrii grupului. In cazul unui grup de operatori economici care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitate de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator economic in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara respectiv capacitatea tehnica si /sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv, cu mentiunea ca in cazul cerintelor privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala acestea se indeplinesc individual.
Conform art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006 ofertantul are dreptul sa depuna pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute de art.176 din OUG nr. 34/2006 si o declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprezentatntul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor
Certificare ISO 9001:2008Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001(sau echivalent) la ofertant.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Notase admit ofertanti in curs de certificare daca se dov.ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea.
Conf. art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006 ofertantul are dreptul sa depuna pentru demonstrarea crit. de calif. prevazute de art.176 din OUG nr. 34/2006 si o declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprezentatntul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care se va mentiona succint si precis modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv diverse valori, cantitati sau alte asemenea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
75%
75
Descriere: Componenta financiara1. Pret oferta= reprezinta pretul de oferta fara TVA in euro al produselor este formatdin: P oferta = valoare de intrare + dobanda( fixa in euro/5 ani)+ taxa admin( aplic.odata).+valoare CASCO( integral 5 ani)+ RCA( 5 ani) +taxa logistica( aplic. o data); Punctajul pentru factorul de evaluarefinanciar"pret oferta" (P oferta) se acorda astfel: a) pentru cea mai scazutavaloare de ofera se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alta valoare de oferta decat cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: P oferta (i) = pret ofertaminima/alta pret oferta(i)x punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;
2.
costuri revizii tehnice
25%
25
Descriere: Punctaj Costuri Revizii anuale = (Costuri revizii minime / Costuri revizii ofertate) * 25. In estimarea costurilorreviziilor se va tine cont de conditiile de exploatare a vehiculului , de un numar mediu de revizii / 100.000 km anual si 800 de ore defunctionare pentru macaraua hidraulica. Moneda in care vor fi exprimate costurile reviziilor este euro.
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
Pondere componenta tehnica: 25 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc CU PUNCTAJE EGALE: Daca la doua sau mai multe oferte situate pe primul loc comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret (pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor)iar daca si preturile ofertate sunt egale(la ofertantii care au prezentat aceste oferte li se va solicita de a depune o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are cel mai mic pret ofertat (si implicit cel mai mare punctaj)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute de art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al RNP-Romsilva
Adresa postala: B-dul Magheru nr 31, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Tel. +40 213171005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer