Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare beton asfaltic


Anunt de participare numarul 133449/03.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
Adresa postala: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Localitatea: Galati, Cod postal: 800435, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI, Tel. +40 236322727, In atentia: Puscoi Daniela, Raileanu Gabriela, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 236322727, Adresa internet (URL): www.ecosalgl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciul Public de Salubrizare subordonat AutoritatiiLocale
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII DE SALUBRITATE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare beton asfaltic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul Serviciului Public Ecosal Galati din Str.Nuferilor nr. 24-26.
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 140, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru , autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Valoarea celui mai mare contract subsecvent, va fi de 1300000 lei, pentru o cantitate de 3500 tone -BA8, 500 tone BA16, 500 tone BA16m
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de beton asfaltic : minim 900 tone-maxim 32000 tone - BA 8 , BA16 si BA 16mEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru : - minim400 tone - maxim 20000 tone - BA 8, - minim300 tone - maxim 8000 tone - BA16, - minim200 tone - maxim 4000 tone - BA16m ((beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri), plus- emulsia bituminoasa aferenta pentru amorsarea suprafetelor.
Cantitatile necesare vor fi solicitate si livrate numai pe baza de comanda ferma din partea autoritatii contractante, acestea facand obiectul contractelor subsecvente ce vor fi incheiate in functie de necesitati si de disponibilul bugetar cu aceasta destinatie, in baza acordului ? cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de beton asfaltic : minim 900 tone-maxim 32000 tone - BA 8 , BA16 si BA 16mEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru : - minim400 tone - maxim 20000 tone - BA 8, - minim300 tone - maxim 8000 tone - BA16, - minim200 tone - maxim 4000 tone - BA16m ((beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri), plus- emulsia bituminoasa aferenta pentru amorsarea suprafetelor
Valoarea estimata fara TVA: intre 254, 500 si 9, 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantumde 8474 lei.Garantia de participare - formade plata ceva fi acceptata poate fi: a)ordin de plata, in contul autoritatii contractante in contul de garantii RO68TREZ3065006XXX011193alSERVICIULUI PUBLIC ECOSAL, deschis la Trezoreria Galatib)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In orice forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile, egala cu perioada de valabilitate aa ofertei.In cazul ofertantilor ce se incadreaza in categoria IMM garantia de participare se reduce la jumatate. Declaratiile intocmite conform anexei nr.1 la Legea nr. 346/2004 ? Formularul nr.15? se vor anexa scrisorii de inaintare, in afara plicului Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul ofertei financiare modul de constituire a garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALTE SURSE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Se va prezenta : Formularulnr.1
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Se va prezenta : Formularul nr. 23.Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta -Se va prezenta - Formularul nr. 3
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006-Se va prezenta - Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;
Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director general ? ing. Ion Ionescu
Director economic ? ec. Dumitru Diculescu
Membri comisiei de evaluare;
- Sing. Raileanu Gabriela ? presedinte;
- Fc. Economic Puscoi Daniela ? secretar;
- ContabilChivu Tudorita ? membru;
- Cons. Juridic Sava Neculai ? membru;
- Ing. Zahei Marius - membru,
5.Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) - din certificatul fiscal sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?6.- Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale)- din certificatul fiscal trebuie sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?
7.Informatii privinddatele de identificare a ofertantului-Se va prezenta : Formularul nr. 5 - ?Fisa de identificare Copie dupa certificatul constatator emis de ORC (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul) - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC,
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta situatiile financiare la datele de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 inregistrare de autoritatile competente, iar pentru anul 2011 documente financiare din care sa rezulte cifra de afaceri pentru anul respectiv, sau documente echivalente ale acestora in tara de origine a ofertantului.Cerinta minima obligatorie:
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cu 2600000 lei.
*Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu /euro comunicat de BNR/BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie: (experienta similara)
-ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani a indeplinit minim 1 contract, maxim doua contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1300000 lei (valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent).
*Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu /euro comunicat de BNR/BCE
Operatorii economici trebuie sa prezinte copieconforma cu originalul contractelor al caror obiect a fost furnizarea de produse similare, incheiate in ultimii 3 ani, precum sirecomandare/document constatator/proces verbal de receptie(se pot prezenta si copii) din partea beneficiarului, pentru livrarea produselor.Pot fi aduse si copii ale informatiilor relevante, din contractele respective, in indeplinirea contractului respectiv.
Cerinta minima obligatorie:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la echipamentele si utilajele de mai jos, considerate ca necesar minim obligatoriu: - autocamioane cu prelatein vederea transportarii mixturii asfaltice de la statia de asfalt la locul de livrare, in contitii optime pentru a putea fi pus in opera.Cantitatea maxima de mixtura care poate fi solicitata intr-o zi este de maxim 1000 tone- statie de asfalt conform caietului de sarcini- Ofertantul va prezenta documente emise de organisme autorizate care sa ateste starea de buna functionare a mijloacelor de transport si a utilajelor solicitate ( statie de asfalt)- Dovada detinerii unui laborator autorizat de analize si verificari pentru asfalt, minim gradul II, in conformitate cu legislatia romana in vigoare sauprezentarea unui angajament sau a unui contract cu clauza suspensivacu un laborator autorizat
Cerinta minima obligatorie
Se vor prezenta in copie conform cu originalul:
- Autorizatie de mediu a statiei de mixturi asfaltice pentru amplasamentul declarat;.
Autorizatia solicitata trebuie sa fie eliberata pentrustatia de preparare a mixturilor asfaltice precizata in lista de dotari prezentata de ofertant.
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent;
Certificat ISO 14001/2008 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 11:00
Locul: Sediul SERVICIULUI PUBLIC ECOSAL GALATI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in conditiile art.256?2 lit. b din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC ECOSAL
Adresa postala: str. Prelungirea Brailei, nr. 7-A, Localitatea: Galati, Cod postal: 800435, Romania, Tel. +40 236322727, Fax: +40 236322727
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2012 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer