Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare combustibil pentru autoturisme, autovehicule si utilaje apartinand SC General Public Serv S.A. prin BVCA si carduri, - la sediul autoritatii contractante din orasul Buftea, Piata Mihai Eminescu nr. 1, etaj 3, cam E206, E209, E211, judet Ilfov


Anunt de participare numarul 141544/20.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. GENERAL PUBLIC SERV S.A.
Adresa postala: PIATA MIHAI EMINESCU NR. 1, ETAJ 3, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Punct(e) de contact: LILIANA MIHAELA ANGHEL, Tel. +40 744330014, Email: [email protected], Fax: +40 318241238, Adresa internet (URL): PIATA MIHAI EMINESCU NR. 1, ETAJ 3, cam E206, E209, E211, Buftea, judet Ilfov, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: activitati de intretinere peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibil pentru autoturisme, autovehicule si utilaje apartinand SC General Public Serv S.A. prin BVCA si carduri, - la sediul autoritatii contractante din orasul Buftea, Piata Mihai Eminescu nr. 1, etaj 3, cam E206, E209, E211, judet Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Buftea, Piata Mihai Eminescu nr. 1
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare combustibil pentru autoturisme, autovehicule si utilaje apartinand SC General Public Serv S.A. prin BVCA si carduri, - la sediul autoritatii contractante din orasul Buftea, Piata Mihai Eminescu nr. 1, etaj 3, cam E206, E209, E211, judet Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134210-2-Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
192.000 litri de combustibil
Valoarea estimata fara TVA: 1, 105, 548RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de :22110, 96lei.2. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare: 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.3. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere ofertei.4. Garantia de participare se va constitui: ? virament bancar in contul RO17TREZ4225069XXX000993 deschis la Trezoreria Orasului Buftea;? scrisoare de garantie bancara Formular nr. 11;? scrisoare emisa de societate de asigurare.5. Scrisoare de garantie trebuie scanata si depusa in SEAP.Garantia de participare se restituie si se pierde conform art. 87 si 88 HGR 925/2006: In masura in care CNSC respinge contesta?ia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278 ind.1 lit. b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare retinand din garantia de participare 4885, 55 lei.( art. 278 indice1, alin. (1) lit b) din OUG 34/2006) Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 alin. (1) - (3)din Hotararea Guvernului nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1-completat;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ;
- Certificat de participare la licitatia deschisa on-line cu oferta independenta conform ordin 314/2006 Formular 3completat;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 1 din O.UG34/2006 Formular 5 completat;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale;Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat;
- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt Florea Florian, Grigore Danut Mihaita, Shawky- Ionescu Alexandra, Iordan Laurentiu, Radu Valentin Mihai Casian, Costea Adrian, Anghel Mihaela - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, a caror date sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) ? trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.
- Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico -financiara
1.Informatii generale privind societatea ? completarea si prezentarea Formularului nr. 6 ?Informatii generale?.
Ofertantul va prezenta copie a ultimului bilant contabilvizat si inregistrat de catre organele competente.
.Declaratia privind cifra de afaceri globala intr-o perioada care vizeaza activitatea in ultimii 3 ani ? Formular 7.
Nivelul cursului mediu lei/valuta pentru calcul nivelului minim impus al cifrei de afaceri este de: 2010:1 euro=4, 2099 lei2011:1 euro=4, 2379 lei
2012 :1 euro -4, 4512 lei
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate ?Formular 8
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a, c 1 si d.
Neincadrarea in situatiile sus mentionate se dovedeste prin completarea declaratiilor pe proprie raspunderesi prezentarea certificatelor solicitate in acest sens siofertantului.
Documentele solicitate vor fi scanate si depuse in S.E.A.P la www.e-licitatie.ro iar originalele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse furnizate, similare obiectului contractului ce urmeaza a fi incheiat, in ultimii 3 ani, va fi completata in conformitate cu cerintele Formularului nr.9.care vor contine valori, perioade de livrare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Pentru dovedirea experientei similare privind furnizarea de produse, ofertantul va depune o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani.In cazul in care beneficiarul este un client privatsi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari sau confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se relizeazaprintr-o declaratie a operatorului economic.Documentele solicitatevor fi scanate si depuse in S.E.A.P la www.e-licitatie.ro iar copiile cu mentiunea ?conform cu originalul?, (semnatura si stampila) vor fi depuse la sediul autoritatii contractante.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate- Formular 13.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 respectiv:
1.) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
2.) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
3.) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala
Neincadrarea in situatiile sus mentionate se dovedeste prin completarea declaratiei pe proprie raspunderesi prezentarea certificatelor solicitate in acest sens siofertantului.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii ? formular nr.19
Avand in vedere faptul ca alimentarea se va face direct de la statie, pentru reducerea timpului de deplasare, ofertantul va prezenta o declaratie in original din care sa reiasagradul de acoperire la nivelul orasului Buftea ( cel putin o statie de alimentare la nivelul orasului Buftea sau in imprejurimile acestuia pe o raza de6 km
Prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent , sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajaza sa respecte standardele de asigurare a calitatii ?Formularul 14.Certificatele/documentele solicitate trebuie sa fie prezentatein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnatura si stampila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute in art. 256 ind. 2 OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC General public Serv SA
Adresa postala: PIATA MIHAI EMINESCU NR. 1, ETAJ 3, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Tel. +40 744330014, Fax: +40 318241238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2013 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer