Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de benzina si motorina


Anunt de participare numarul 148954/22.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Comanesti
Adresa postala: Str. Ciobanus nr.2, Comanesti, judetul Bacau, Localitatea: Comanesti, Cod postal: 605200, Romania, Punct(e) de contact: Galusca Mihaila, Tel. +40 234374274, Email: [email protected], Fax: +40 234374278, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de benzina si motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul orasului Comanesti, str.Ciobanus, nr.2 pentru motorina vrac-lotul I
Sa detina pompa de benzina pe raza orasului Comanesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 22 luni
Valoarea estimata fara TVA: 859, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lotul I -C.subsecvent nr.1: martie -decembrie 2014, cant. min. 56000l, cant. max. 63000 l; C.subsecvent nr.2: ianuarie ? decembrie 2015, cant. min. 56000litri, cant. max. 65000 l;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de motorina vrac, benzina si motorina pe baza de bonuri valorice pentru perioada martie 2014 ? decembrie 2015.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I= motorina vrac- C.subsecvent nr.1: cant. min. 56000 l, cant. max. 65000 l;C.subsecvent nr.2: cant. min. 56000 l, cant. max. 65000 l;Total cant.min= 112000l, cant max= 130000 l
Lotul II benzina si motorina sub forma de bonuri valorice de 50 lei/buc.:
Benzina: C.subsecvent nr.1: cant. min. 5833 l., cant. max. 6670 l;C.subsecvent nr.2: cant. min. 5833 l, cant. max. 6670 l;
Motorina: C.subsecvent nr.1: cant. min. 1285 l., cant. max. 1700 l;C.subsecvent nr.2: cant. min. 1285 l, cant. max. 1700 l;
Valoarea estimata fara TVA: intre 820, 840 si 859, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare are o val. de 15184 lei pentru lotul I, si de 2000lei pentru lotul al II lea, fiind valabila 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valab. a GP este cel putin egala cu perioada de val. a ofertei. Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara in favoarea autor. contr. ? original; un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? original; virament bancar in contul autor. contr. RO 88TREZ1545006XXX000178, Trez. orasului Moinesti; se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi stabilit cu 5 zile inaintea depunerii ofertelor conf. cursului emis de BNR. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categ. IMM (se vor prezenta doc. conf. Legii 346/2004), val. se reduce la 50%. Daca CNSC respinge contestatia depusa de un operator ec., autoritatea contr. va retine din GP in raport cu val. estimata a contractului, in conf. cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006. GBE se constituie in cuantum de 5% din val. fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006.Modul de constituire a GBE: scrisoare de garantie de buna executie;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? original; retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contr., un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala depusa de contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conf. art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si
prezenta Formularul 2.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si
prezenta Formularul 3.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin nr. 314/2010.Se va completa si prezenta Formularul 4.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese). Se va completa si prezenta Formularul 5. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Viorel Miron ? primar;Ciocan Nicolae ? viceprimar;Gherber Daniela ? Director economic;Chirila Daniela ? Secretar, Consilieri locali ? ALBOAIE SIMION, ALBU LILIANA, ARDELEANU TOMITA, BUDACA VASILE, CALOIANU EMILIA, CIOBANU ADRIAN, DOBRESCU MIHAIL, DOLIS GHEORGHE, GHENADE DANIEL, JITARU AUGUSTIN, LAIC ROBERT CONSTANTIN, LAZAR COSTICA, MANOLACHE VASILE, MAZILU CLAUDIN, PANDELAS PETREA, POPOI ION, POSEDARU DANIL, VASLOVANU STEFAN.In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile, oferta sa va fi respinsa ca inacceptabila.5.Documente eliberate de autoritati legale competente privind plata impozitelor si taxelor.Documente eliberate de autoritatile legale competente din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a cestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin(4) din HG 925/2006 , devenind aplicabile prevederile art.9 alin (3)din Ordinul 509/2011.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulta obiectul de activitate al ofertantului (obiectul contractului
trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, cf.Ordin nr.509/2001). Inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr.6 - Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune la nivelul orasului Comanesti de cel
putin 1 (una) statie de distributie carburanti cu livrare pe baza de bonuri
valorice. Se va depune o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, pentru indeplinirea
corespunzatoare a contractului de furnizare(Formular 12H). Se vor depune
documente care sa faca dovada faptului ca ofertantul dispune de statia de
distributie a carburantilor declarata. In cazul in care ofertantul nu poate
depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare,
acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG 925/2006 pentru lotul 2.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Principalele livrari de produse se confirma prin prezentarea unor
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul beneficiar, din care sa rezulte furnizarea de produse. In cazul in care
beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic
nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia,
demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor depune copii lizibile sicertificate , ,conform cu originalul? ale documentelor care facdovada ca ofertantul dispune de dotarea tehnica solicitata. Incazul in care ofertantul nu poate depune documentele care facdovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uzde prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006.Se va completa si prezenta Formularul 7 si anexa la Formularulnr 7.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la etapa suplimentara de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica se va transmite pe cale electronica ofertantilor care au depus oferte admisibile. Refuzul unui ofertant de ase inregistra in SEAP este asimilat cu retragerea ofertei si se va retine garantia de participare. LE se va desfasura intr-o singura runda, durata fiind de 24 ore. Procesul repetitiv se va referi la pretul ofertei. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participantiinscrisi. Daca, dupa LE, sunt oferte care contin acelasi pret, se va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis, iar acordul cadru va fi atribuit celui a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut. LE va incepe dupa 2 zile lucratoare de la data transmiterii invitatiei de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2014 12:00
Locul: sediul primariei orasului Comanesti, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicite de operatorii economici avand imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu punctaje egale, va fi pretul. In cazul ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc, pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi prezentarea unor noi propuneri financiare, in plicinchis, de unde sa reiasa propunerea financiara imbunatatita. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Orasului Comanesti
Adresa postala: Str. Ciobanus, nr.2, Localitatea: Comanesti, Cod postal: 605200, Romania, Tel. +40 234374274, Fax: +40 234374278
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2014 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer