Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de componente si materiale de exploatare pentru autoutilajele din cadrul DRDP Bucuresti, inclusiv servicii de intretinere, reglari si reparatii in perioada 2009-2013: LOT 1 -16


Anunt de participare numarul 78797/30.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti , B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de componente si materiale de exploatare pentru autoutilajele din cadrul DRDP Bucuresti, inclusiv servicii de intretinere, reglari si reparatii in perioada 2009-2013: LOT 1 -16
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Raza de activitate a D.R.D.P. Bucuresti SDN 1 - 7
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 13, 062, 313RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de componente si materiale de exploatare pentru autoutilajele din cadrul DRDP Bucuresti, inclusiv servicii de intretinere, reglari si reparatii in perioada 2009-2013: LOT 1 - 16
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50116000-1-Servicii de reparare si de intretinere a pieselor speciale pentru vehicule (Rev.2)
50116200-3-Servicii de reparare si de intretinere a franelor pentru vehicule si a pieselor pentru frane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini : Anexele 1 a 16 pentru loturile 1 - 16
Valoarea estimata fara TVA: 13, 062, 313RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Detaliate pe fiecare lot in parte in sectiunea loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (transferuri curente pentru infrastructura rutiera)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local la 31.05.2009
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Certificatconstatator emisdeOficiulRegistruluiComertuluide pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere, in original sau copie legalizata.
- Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2007 si 2008-
Pentru ofertantii nerezidenti in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008bilantul contabil si anexele nu au fost inca inregistrate la organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil pentru exercitiul financiar 2007, anexele la acesta si ultima balanta de verificare intocmita pentru anul 2008-
Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) la31.12.2008
- Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima este de: LOT 1 4.903.520 ron/1.180.206 euro;LOT 2 1.333.323 ron/320.911 euro;LOT 3 448.073 ron/107.845 euro;LOT 4 189.668 ron/45.650 euro;LOT 5 9.983 ron/2.403 euro;LOT 6 665.500 ron/160.176 euro;LOT 7 299.475 ron/72.079 euro;LOT 8 173.030 ron/41.646 euro;LOT 9 166.375 ron/40.044 euro;LOT 10 166.375 ron/40.044 euro;LOT 11 166.375 ron/40.044 euro;LOT 12 166.375 ron/40.044 euro;LOT 13 83.188 ron/20.022 euro;LOT 14 29.948 ron/7.208 euro;LOT 15 34.940 ron/8.410 euro;LOT 16 83.188 ron/20.022 euro.Lichiditate generala : Cerinta minima: Lg > 100%;Solvabilitate patrimoniala : Cerinta minima: Sp > 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -Experienta similara
- Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani-
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti-Certificarea sistemului calitatii-Certificarea sistemului de management de Mediu-Certificarea sistemului de management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale-Protectia muncii-Autorizari specifice domeniului de activitate:
-operatorul economic sa fie autorizat R.A.R.;
-sa fie clasificatclasa I, conform R.N.T.R.-9.
Resurse tehnice minime proprii sau inchiriate, necesare pentru realizarea contractului, in concordanta cu Caietul de sarcini.Resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani un contract de furnizare produse similare a carui valoare sa fie egala sau mai mare de: LOT 1 980.704 ron/236.041 euro;LOT 2 266.665 ron/64.182 euro;LOT 3 89.615 ron/21.569 euro;LOT 4 37.934 ron/ 9.130 euro;LOT 5 1.997 ron/481 euro;LOT 6 133.100 ron/32.035 euro;LOT 7 59.895 ron/ 14.416 euro;LOT 8 34.606 ron/8.329 euro;LOT 9 33.275 ron/8.009 euro;LOT 10 33.275 ron/8.009 euro;LOT 11 33.275 ron/8.009 euro;LOT 12 33.275 ron/8.009 euro;LOT 13 16.638 ron/4.004 euro;LOT 14 5.990 ron/1.442 euro;LOT 15 6.988 ron/1.682 euro;LOT 16 16.638 ron/4.004 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 10:00
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sect. 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2009 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer