Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Furnizare de produse de panificatie si produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII din unitatile scolare din invatamantul de stat si privat si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Ilfov, i


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
2.927.551 RON

Castigatorul Licitatiei: ALBALACT S.A.
Anunt de atribuire numarul 138557/06.02.2013
Informatii anunt de participare asociat 133534
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Constantin, Tel. +40 2127534, Email: cjilfov@cjilfov.ro, serv_investitii@cjilfov.ro, drumuri@cjilfov.ro, Fax: +40 2127534, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
?Furnizare de produse de panificatie si produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII din unitatile scolare din invatamantul de stat si privat si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Ilfov, in anul scolar 2012-2013?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinitele si Unitatile scolare cu clasele I-VIII din Judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Furnizare de produse de panificatie si produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII din unitatile scolare din invatamantul de stat si privat si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetulIlfov, in anul scolar 2012-2013?
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 927, 550.4RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6413
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S31-049774din15.02.2012
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S170-281242din05.09.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 277 Denumirea: Furnizare de produselactate pentru elevii din clasele I-VIII din unitatil
V.1) Data atribuirii contractului 12.01.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALBALACT S.A.
Adresa postala: Oiejdea, Com.Galda de Jos, Dn1, Km.392+600, Localitatea: Oiejdea, Cod postal: 510200, Romania, Tel. +40 0258816425, Email: SECRETARIAT@ALBALACT.RO, mihai.militaru@albalact.ro, it@albalact.ro, Fax: +40 0258816425, Adresa internet (URL): WWW.ALBALACT.RO
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3728316.80 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1964052.80 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 7
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 048 Denumirea: Furnizare de produse de panificatie Lot.2
V.1) Data atribuirii contractului 07.01.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ASTRA BUCURESTI & CO PROD SRL
Adresa postala: Strada Posada nr. 46C sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 65113, Romania, Tel. +40 0213111126, Email: office.astra@gmail.com, Fax: +40 0213111126
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1663402.88 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 963497.60 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 7
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
? Pentru regulile aplicabile in situatia in care doua sau mai multe oferte obtin un punctaj egal, vezi ultimul paragraf dela sectiuneaIV.4.3 - Modul de prezentare a ofertei.? Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in prealabil conditiile generale si particulare care guverneaza acest contract, dupa cum sunt acestea prezentate in documentatia de atribuire, ca singura baza a acestei proceduri de atribuire, indiferent care sunt conditiile proprii de vanzare ale ofertantului;? Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura;? Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlaturaraspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.? In cazul constituirii garantiei de participare prin virament, ordinul de plata trebuie sa contina obligatoriu toate elementele de identificare ale platitorului si beneficiarului (denumire, cod fiscal, cont bancar, banca), precum si numarul si denumirea invitatiei de participare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: office@cnsc.ro, Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul JudeteanIlfov, Serviciul Juridic, AvizareLegalitate Acte
Adresa postala: Str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel. +40 212125897, Email: serv_investitii@cjilfov.ro, Fax: +40 212125699
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2013 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer