Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE VEHICULE SI ECHIPAMENTE SPECIFICE


Anunt de participare numarul 53895/29.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TASCA
Adresa postala: COMUNA TASCA, JUDETUL NEAMT, Localitatea: Tasca, Cod postal: 617455, Romania, Punct(e) de contact: ALINA BUZAIANU, Tel.0233 255023, Email: [email protected], Fax: 0233 255083, Adresa internet (URL): www.comunatasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL LOCAL TASCA , SEAP ( www.e-licitatie .ro)
Adresa postala: COMUNA TASCA, JUDETUL NEAMT, Localitatea: TASCA, Cod postal: 617455, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA TASCA, Tel.0233/255 023, In atentia: BUZAIANU ALINA, Email: [email protected], Fax: 0233/0255 083
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE VEHICULESI ECHIPAMENTE SPECIFICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COMUNA TASCA, JUDETUL NEAMT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTUL IMPLICA ACHIZITIONAREA PRODUSELOR CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ANEXAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
29221511-9-Autoincarcatoare cu furca (Rev.1)
34141000-7-Autobasculante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 2 autospeciale pentru colectarea si transportul deseurilor capacitate 6 mc
- 1 autospeciala pentru colectarea si transportul deseurilor capacitate 9 mc
- 1 autobasculanta
- 1 motostivuitor
Valoarea estimata fara TVA: intre 190, 000 si 220, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 10.000 LEI SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 10 % DIN VALOAREA TOTALA A CONTRACTULUI, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE 2004 CES "Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionarewa deseurilor", (faza extinsa)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE SOBCONTRACTARE SI ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE PRIVIND EGIBILITATEA
- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN ORDONATA 34/2006
- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC
- CERTIFICAT DE INREGISTRARE
- DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL( pentru persoanele juridice/ fizice straine)
- CERTIFICAT PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR CATRE BUGETUL LOCAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- CERTIFICAT PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR CATRE BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT DE STAT
- CERTIFICAT PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR CATRE BUGETUL LOCAL
- DECLARATIE PRIVIND FAPTUL CA MEDIA ANUALA A CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI ESTE MAI MARE SAU EGALA CU 2.000.000 LEI
- REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 2 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- LISTA PRINCIPALELOR PRODUSE LIVRATE DIN ULTIMII 3 ANI
- SISTEM DE ASIGURARE A CALITATII ISO 9001/2000 SAU ECHIVALENT
-DECLARAREA SUBCONTRACTANTILOR
- CERTIFICAT PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR CATRE BUGETUL LOCAL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
60%
Descriere:
2.
tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2008 11:00
Locul: sediul Primariei comunei Tasca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2004 CES "Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionarea deseurilor", (faza extinsa)SI BUGETUL LOCAL
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL JUDETEAN NEAMT
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU, NR.28, Localitatea: PIATRA NEAMT, Cod postal: 610029, Romania, Tel.0233 211 341
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI TASCA - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: COMUNA TASCA, JUDETUL NEAMT, Localitatea: TASCA, Cod postal: 617455, Romania, Tel.0233 255 023, Email: [email protected], Fax: 0233 255083, Adresa internet (URL): www.comunatasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2008 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer