Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipament individual de protectie pentru personal muncitor


Anunt de participare numarul 110200/25.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala:  str. Enescu George nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540042, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  ing. Chirilesc Constantin, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala:  str. Enescu George nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540042, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  ing. Chirilesc Constantin, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala:  str. Enescu George nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540042, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  ing. Chirilesc Constantin, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipament individual de protectie pentru personal muncitor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul subunitatilor DS Mures, Ludus, Targu-Mures, Reghin, Fancel, Gurghiu, Rastolita, Lunca Bradului, sovata , sighisoara, tarnaveni, depozitul de armasari Tg. mures
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare echipament de protectie individual pentru personalul muncitor in conformitate cu prevederilweLegii 319/2006, HG 1048/2006, H 115/2004 si cu cerintele documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35113400-3 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sunt definite in caietul cde sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 85, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 1700 lei, garantie de buna executie 5%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondurii proprii cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul generalconsolidat, dovada platii taxelor si impozitelor la bugetulunitatii administrative teritorial unde isi are sediul societatea, prezentare certificat constatator eliberat de ORC cu obiectul de activitate specificcu ce urmeaza a fi furnizat, persoanele fizice sau juridice strainesa prezinte sau /sa faca dovada inregistrarii in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
- prezentare bilant contabil anii 2007. 2008 si 2009 depuse si inregistrate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afacerii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 153000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produsein ultimii trei ani?.
- ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat (semnat) si indeplinit (receptionat) in ultimii 3 ani cel putin un contract
- Autorizare data de producator sau reautorizare data de dealer
- informatii privind subcontractantii, - informatii privind asocierea
- standarede de asigurare a calitatii din gama ISO 9001 sau echivalente,
- standarede de asigurare a calitatii din gama ISO 14001 sau echivalente,
- prezentarea de mostre din fiecare produs etichetate cu datele de identificare ale ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim un contract acarei valoare este egala sau mai mare de 25.500 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10257/20.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 09:00
Locul: sediul; DS Mures, str Enescu George, nr.6, loc Targu-Mures, jud Mures, sala sedinte etaj1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administatorii societatilor sau imputerniciti ai acestora pe baza de imputernicire scrisa si copie Bi/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Sectia de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Mures
Adresa postala:  str Bolyai nr 30, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540067, Romania, Tel. 0265/260323, Email:  [email protected], Fax:  0265/267856
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str, Stavropoleos, nr. 6 sect. 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030083, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al DS Mures
Adresa postala:  str. George Enescu, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540042, Romania, Tel. 0265/250074, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer