Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipament si utilaj tehnologic si functional fara montaj - Echipament de irigare - in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea du


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
30.748 RON

Castigatorul Licitatiei: SC CENTRUL GREEN SHOP SRL
Anunt de atribuire numarul 142789/06.07.2013
Informatii anunt de participare asociat 138094
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. Medusa Hotel International S.R.L.
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Jandarmeriei, nr. 14, parter, bl. B17, ap. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013896, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Dorobantu, Tel. +4 0740036603/+4 0316205830, In atentia: Adriana Dorobantu, Email: [email protected], Fax: +4 0316205831, Adresa internet (URL): www.medusaturism.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: turism
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipament si utilaj tehnologic si functional fara montaj - Echipament de irigare - in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Muncipiul Bucuresti, Sector 1, Str. Jandarmeriei nr. 14A
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de echipament si utilaj tehnologic si functional fara montaj - Echipament de irigare -(obiectul contractului include: livrare, ambalare, asigurare, transport, formalitati vamale, depozitare, dezambalare, consumabile necesare pentru efectuarea testelor de receptie, licente, instruire, garantie) in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in vederea realizarii acestuia. Echipamentul mai sus mentionat este parte integranta din proiectul Complex de Agrement ?La Stejarii?, ale carui lucrari de constructie (inclusiv montaj echipamente) au fost licitate in cadrul unei alte proceduri de licitatie restransa in anul 2011 (Anunt de participare nr. 120407/28.04.2011)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43323000-3 - Echipament de irigare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
30, 747.96RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S6-107409din30.03.2013
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2013/S026-040262din06.02.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 984 Denumirea: Furnizare echipamente si utilaje tehnologice si functionale fara montaj
V.1) Data atribuirii contractului 13.06.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC CENTRUL GREEN SHOP SRL
Adresa postala: Mun. Bucuresti, str. Subcetate, nr. 11, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012813, Romania, Email: [email protected]
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 346761.74 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 30747.96 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013;Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului; Domeniul major de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
VI.2) Alte informatii
1.In cazul in care comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte, atunci AC va incheia contr. cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret.Daca si preturile ofertate sunt egale, AC va solicita ofertantilor care au oferit preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul final cel mai scazut.2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).3.La incheierea contractului, ofertantului castigator i se va solicita sa prezinte: - acordul de asociere legalizat (in cazul unei asocieri de operatori economici);
- contractele incheiate cu subcontractantii, in cazul in care parti din contractul de furnizare urmeaza sa fie executate de subcontractanti;
- Formularul de identificare financiara (Formularul 11a din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire), completat cu datele contului bancar in care urmeaza sa fie efectuate platile.4. Autoritatea Contractanta organizeaza o vizita comuna in data de 15.04.2013 ora 11:00. In vederea participarii ofertantii vor inainta Autoritatii Contractante o scrisoare de intentie nu mai tarziu de data de 14.04.2013.Vizitarea amplasamentului nu este obligatorie. In cazul in care operatorul nu face vizita in teren acesta isi asuma riscul de a elabora oferta fara a vizita locatia. CONTINUARE IV.3.6: Altele: Ofertele, orice corespondenta si documente legate de procedura de atribuire transmise intre ofertant si Autoritatea Contractanta trebuie sa fie redactate in limba romana.Documentele care dovedesc indeplinirea criteriilor de calificare si/sau selectie si alte documente suplimentare pot fi furnizate de ofertant in alta limba, cu conditia sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul unor neconformitati sau diferente intre versiuni, limba romana prevaleaza.CONTINUARE: Plata pentru pretul produselor se va efectua dupa cum urmeaza: - 20% dupa receptia cantitativa a acestora, la livrarea ehipamentului si utilajului functional si tehnologic fara montaj, conform graficului de livrare catre Achizitor, in maximum 60 zile de la data primirii de catre Achizitor a facturii fiscale corespunzatoare emise de catre Furnizor ulterior receptiei cantitative;
- 80% dupa semnarea procesului-verbal de punere in functiune (receptia calitativa) fara obiectiuni, in maximum 60 zile de la data primirii de catre Achizitor a facturii fiscale corespunzatoare emise de catre Furnizor ulterior semnarii procesului-verbal de punere in functiune, dar nu mai tarziu de 90 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa fara obiectiuni, in cazul in care punerea in functiune nu s-a facut in termen de 30 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa fara obiectiuni din motive independente de Furnizor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC MEDUSA HOTEL INTERNATIONAL SRL
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Jandarmeriei, nr. 14, bl. B17, parter, ap. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013896, Romania, Tel. +40 740036603 / +40 316205830, Email: [email protected], Fax: +40 316205831, Adresa internet (URL): http: //medusaturism.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2013 18:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer