Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente cu montaj pentru proiectul REABILITAREA SI MODERNIZAREA STATIEI DE EPURARE A APELOR UZATE DIN MUNICIPIUL CARACAL


Anunt de participare numarul 76422/30.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CARACAL
Adresa postala: STRADA PIATA VICTORIEI NUMARUL 10, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA TEHNICA, Tel.0249/511384, In atentia: DUMITRESCU NADIA, Email: [email protected], Fax: 0249/517516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente cu montajpentru proiectul REABILITAREA SI MODERNIZAREA STATIEI DE EPURARE A APELOR UZATE DIN MUNICIPIUL CARACAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MUNICIPIUL CARACAL, JUDETUL OLT , Statia de epurare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza echipamente cu montaj pentru reabilitarea si modernizarea statiei de epurare: 5 electropompe, 6 turbosuflante, 2 gratare, grebla, sistem de aerare, 4 ventilatoare, tablou de control si automatizare, cazan+arzator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39350000-0 - Echipament pentru lucrari de epurare (Rev.2)
42996000-4-Utilaje de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
42996900-3-Echipament de prelucrare a namolului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor furniza echipamente cu montaj pentru reabilitarea si modernizarea statiei de epurare: 5 electropompe, 6 turbosuflante, 2 gratare, grebla, sistem de aerare, 4 ventilatoare, tablou de control si automatizare, cazan+arzator
Valoarea estimata fara TVA: 589, 744.05EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garant.part.SGB-F11-F5:45.000 lei-echiv.10653, 91 euro; 1 euro = 4, 2238 lei-val. 60 zile de la data limita de dep.of.2.Garant.b.exec.SGB F19:5% din val.fara TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant Phare 2005 si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata - F2
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Decl. privind eligibilit. F. 12A; decl. privind neincadr. in prev. art.181 din OUG 34/2006 -F. 12B, Certif. fiscal elib. de org. de admin. fiscala al unit. Administer. terit. de pe raza careia op. ec. are sediul social, care sa ateste ca of. nu se inreg. cu debite la bug. local, val. la data desch. of.; Certif. de atestare fisc. elib. de org. de admin. Fisc. al unit. administr. terit. de pe raza careia op. ec. are sediul social, privind plata oblig. la bug. gen. consolidat, valabil la data desch. ofertelor. Inform. gen. despre of. - F.1; Decl. privind calitatea de participant la procedura -F12C;
Pers. juridice/fizice romane- Cerinte obligatorii -Certif. constat. emis cu cel mult 30 de zile inainte de data desch. of. de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, (in original sau copie legalizata) din care sa rez. ca domeniul de activitate al ofertant. corespunde obiect. proced.; Certif. de inreg. fisc. elib. de ORC, copie leg. sau xerocopie certif., pentru conform. cu originalul, cu semnatura si stampila.
- Pers. juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: cifra medie anuala pe ultimii 3 ani = minim 1.000.000 Euro - F1.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Decl. privind lista princ. livrari de prod. in ultimii 3 ani F 12D care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private; Decl. privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere -F12 I; CV-urile pers. de conducere, a pers. responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii; protectia mediului; protectie a muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor atasa recomandaripentru cel putin doua contracte nominalizate in formularul 12D; Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii trei ani, cel putin 1 contract similar (furnizare echipamente pentru statii de epurare) (se va prezenta copia contractului; procesul verbal de receptie si recomandarea din partea beneficiarului). Ofertantul trebuie sa dispuna de mijloacele de transport necesare pentru aducerea la destinatie a bunurilor (se va prezenta declaratie pe proprie raspundere).Ofertantul va detine personal calificat sa execute demontarea echipamentelor vechi, montajul si punerea in functiune a echipamentelor/utilajelor noi. Pentru personalul nominalizat se vor prezenta copii ale actelor care atesta calificarea, dovada ca sunt angajatii ofertantului (copie carte de munca) sau contractul de colaborare (copie contract). Se solicita ISO 9001 sau echivalent; ISO 14001 sau echivalent; OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Termenul de livrare si montaj al echipamentelor mai mic decat cel obligatoriu de 4 luni
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2005/017-553.04.01.04.01.31
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S29-042286 din 10.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 11:30
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI CARACAL , JUDETUL OLT, STR. PIATA VICTORIEI NR.8 - DIRECTIA TEHNICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2005 CES - Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele de mediu. Linia de buget: RO 2005/017-553.04.01.04.01Cod proiect: RO 2005/017-553.04.01.04.01.31
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA - Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251 - 418568, Email: [email protected], Fax: 0251-415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI CARACAL
Adresa postala: Piata Victoriei nr.10, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel.0249/511384, Email: [email protected], Fax: 0249/517516
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2009 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer