Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente IT


Anunt de participare numarul 48057/29.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro; www.ancpi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot 1-bd. Expozitiei nr.1A, sector 1, Bucuresti;
Lot 2bd. Expozitiei nr.1A, sector 1, Bucuresti;
Lot 3bd. Expozitiei nr.1A, sector 1, Bucuresti si sediile OCPI situate in cele 42 resedinte de judet;
Lot 4bd. Expozitiei nr.1A, sector 1, Bucuresti;
Lot 5Splaiul Independentei nr.202A, sector 1, Bucuresti si sediile reprezentantelor zonale;
Lot 6Splaiul Independentei nr.202A, sector 1, Bucuresti si sediile OCPI situate in cele 42 resedinte de judet;
Lot 7-Splaiul Independentei nr.202A, sector 1, Bucuresti si sediile OCPI situate in cele 42 resedinte de judet;
Lot 8Splaiul Independentei nr.202A, sector 1, Bucuresti si sediile reprezentantelor zonale;
Lot 9bd. Expozitiei nr.1A, sector 1, Bucuresti si sediul OCPI Bucuresti din sos. Pavel D. Kiseleff nr.34, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 - livrare, instalare si integrare in infrastructura existenta a sisteme servere pentru Disaster Recovery, precum si asigurare mentenanta;
Lot 2 livrare, instalare si configurare sistem SAN;
Lot 3 livrare si integrare in infrastructura existenta sisteme servere domeniu;
Lot 4 livrare si integrare in infrastructura existenta sisteme servere blade;
Lot 5 livrare statii grafice, statii de lucru si terminale;
Lot 6 livrare, instalare si configurare faxuri multifunctionale si scanere;Lot 7 - livrare, instalare si configurare copiatoare;
Lot 8 livrare notebook-uri;
Lot 9 livrare, instalare si integrare in infrastructura existenta upgrade 1 server IBM P570 si 15 servere IBM X255, precum si asigurare mentenanta;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30264000-7 - Servere UNIX sau echivalente (Rev.1)
30213100-6-Computere personale de tip notebook (Rev.1)
30231100-8-Computere (Rev.1)
30233140-4-Dispozitive de stocare cu acces direct (DASD) (Rev.1)
30262000-3-Servere pentru calculatoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 sisteme servere pentru Disaster Recovery 2 sisteme;
Lot 2 sistem SAN 1 sistem;
Lot 3 sisteme servere domeniu 43 sisteme;
Lot 4 sisteme servere blade 3 sisteme;
Lot 5 statii grafice 220 buc., statii de lucru 225 buc., terminale 50 buc.;
Lot 6 faxuri multifunctionale - 47 buc. si scanere 2 buc.;
Lot 7 - copiatoare 56 buc.;
Lot 8 notebook-uri 77 buc.;
Lot 9 upgrade 1 server IBM P570 si 15 servere IBM X255.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 618, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.part.L1=36100L/9500E;L2=30400L/8000E;L3=32680L/8600E;L4=34200L/9000E;L5=49210L/12950E;L6=4180L/1100E;L7=7980L/2100E;L8=9120L/2400E;L9=12312L/3240E;garexec=10%din val.contr.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din venituri proprii.Plata se va face prin O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006; Declaratie privind protectia muncii; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sauDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Bilant contabil;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) minim: Lot 1 1.100.000 euroLot 2 1.000.000 euroLot 3 1.000.000 euroLot 4 1.000.000 euroLot 5 1.500.000 euroLot 6 -150.000 euroLot 7 -250.000 euroLot 8 -300.000 euroLot 9 -350.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor; Declaratie privind lista principalelor livrari de produse; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea a calitatii; Declaratie privind timpii de interventie si reparatie in perioada de garantie a produselor; Informatii privind subcontractantii; Informatii privind asociatii;Certificat ISO 9001; Certificat ISO 14001; certificate oficiale (benchmarks) emise de organisme internationale abilitate pentru Lotul 1; Pentru Lotul 5, produsul Terminale 50 buc., se va prezenta CE conform cu EC Directive 89/336/EEC si 73/23/EEC;Compatibilitate electromagnetica EN55022 class B, EN55024EN61000-3-2/-3, FCC class B; Pentru Lotul 8 se vor prezenta certificari CE conform directivelor UE: -CE Mark;
-CE in acord cu normele EU 89/336/EEC, 72/23/EEC, -CE (Emission/Immunity), R&TTE, UL/cUL, -WHQL, certificare WiFi, -RoHS.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contracte similare incheiate in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) cu o valoare de minim: Lot 1 700.000 euroLot 2 -600.000 euroLot 3 650.000 euroLot 4 650.000 euroLot 5 1.000.000 euroLot 6 -80.000 euroLot 7 -150.000 euroLot 8 -180.000 euroLot 9 250.000 euro;Pentru Lot 1, 2, 3, 4, 7 si 9 se vor prezenta CV-uri pentru minim 3 ingineri de service care sunt certificati de producatorul echipamentelor.Pentru Lotul 1 se solicita si CV-ul unei persoane dedicata autoritatii contractante, care sa fie certificata de producatorul echipamentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
351602/27.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S189-230051 din 02.10.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2008 09:15
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2008 09:30
Locul: Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti, etaj 1, Sala de consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE GASESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT DE PARTICIPARE.Se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice din cadrul ANCPI, tel/fax: 021-315.25.20.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202A sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.021-315.25.20, Fax: 021-315.25.20
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer