Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare echipamente pentru sistemul de monitorizare a zgomotului


Anunt de participare numarul 147040/08.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Marilena Tuta, Tel. +40 3163704, Email: [email protected], Fax: +40 3163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare echipamente pentru sistemul de monitorizare a zgomotului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: pe teritoriul Romaniei, conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare echipamente pentru sistemul de monitorizare a zgomotului, LOT 1, LOT 2 si LOT 3, instalare, punere in functiune si instruire privind utilizarea echipamentelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
80531200-7-Servicii de formare in domeniul tehnicii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare echipamente pentru sistemul de monitorizare a zgomotului.
LOT1: Software de cartare zgomot- 1 buc; Licenta Portal for ArcGIS ? sau echivalent- 1 buc; Licenta ArcEditor pentru desktop concurent use, sau echivalent- 1 buc; Extensie Spatial Analyst pentru ArcGIS desktop, sau echivalent- 1 buc;Extensie Geostatistical Analyst pentru ArcGIS desktop, sau echivalent- 1 buc; Licenta sistem de operare Windows Enterprise 2008/2012 (pentru Server), sau echivalent- 1 buc; Statie IT tip desktop ?Workstation? care sa suporte doua monitoare, cu accesorii si cu sistem de operare Windows sau echivalent inclus- 2 buc; Tableta hibrida cu accesorii si sistem de operare Windows sau echivalent inclus- 5 buc; HDD SAN-Storage- 3 buc;Sistem racire tip aer conditionat Dust Inverter pentru sala server- 1 buc; Tableta cu sistem de operare Android sau echivalent- 4 buc
LOT 2: Sistem integrat pentru laborator format dintr-un echipament pentru calibrare sonometre si un echipament pentru calibrare microfoane, inclusiv computer control cu accesorii inclusiv monitor, tastatura, mouse, si cu pachet software pentru sistemul integrat pentru laborator atat pentru calibrare sonometre cat si pentru calibrare microfoane inclus- 1 buc; Echipament de masurare vibratii tip multicanal cu accesorii, inclusiv accelerometre, microfon si cu pachet software inclus pentru echipamentul multicanal- 1 buc; Notebook cu accesorii si cu licenta sistem de operare inclusa- 1 buc;
LOT 3: Sonometru, microfon prepolarizat ½?? cu kit protectie pentru masuratori in exterior in orice conditii meteo, preamflicator, pachet software si accesorii incluse- 40 buc Microstatie meteo cu accesorii si cu software inclus- 40 buc Notebook cu accesorii si cu licenta sistem de operare inclusa- 40 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 274, 193.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare estein valoare de 8235 lei lei, pentru lotul 1;10581.58 lei pentru lotul 2 si 23925.35 lei pentru lotul 3, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei sireprezinta 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925 /2006, art. 85 litera a).Modul de constituire: 1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, care se prezinta in original.2)Virament bancar confirmat de banca emitenta pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei. Plata se face in contul AC: RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CIF 16335444 deschis la ATCPMB3) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In cazul in care vor exista contestatii formulate procedura , iar CNSC va respinge contestatia, dar si in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 4603.49 lei, pentru lotul1 ; 4838.15 lei pentru lotul 2 si 6172.53 pentru lotul 3, in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1) si alin.(2), din OUG nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conf.Legii nr. 346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.In acest caz, ofertantul va atasa la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 14, Formularul nr. 15 (dupa caz).Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul echivalenta se va face la cursul leu/valuta BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor ; Se solicitagarantie de buna executiein cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925/ 2006, art. 89 alin (1)si alin (2).Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin.1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL); Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Formularul nr.3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 din OUG nr. 34/2006;Formularul nr.5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cuprevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In conformitate cu art. 331 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr. 77/2012, declaram mai jos datele de identificare ale persoanelor cu functie de decizie/ persoanele implicate in procedura de atribuire si care pot influenta continutul documentatiei de atribuire: Rovana Plumb- ministru, Lucia Ana Varga-ministru delegat, Marius Nica- secretar general , Dragos Ionut Banescu- secretar general adjunct, Loredana Hristodorescu- director general , Speranta Georgeta Munteanu- director general , Carmen Florentina Tinta- director general , Octavian Patrascu- director, Sebastian Tanase-sef serviciu, Marilena Tuta-consilier, Tiberia Rus-consilier, Victoria Popovici-consilier, Victor Minchevici -consilier, Marilena Doncuta -consilier, Cristina Panaite -consilier. In conformitate cu prevederile art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se solicita documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic. Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana/ straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine.Operatorii economici nerezidenti (straini)vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va prezenta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de min.de min.823000 lei pentru lotul1, 1050000 lei pentru lotul 2 si 2390000 lei pentru lotul 3. Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010, 2011, 2012). Prin aceasta cerinta se urmareste ca operatorul economic sa poata dovedi ca poate sustine financiar furnizarea echipamentelor.
Declaratie privind sustinatorulfinanciar, daca este cazul conform Formularului nr. 7
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic va complete Formularul nr. 6 - Fisa de informatii generaleOperatorul economic va complete Formularul nr. 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta in furnizarea de astfel de produse.
In acest sens, ofertantul va prezenta Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicatde BNR pentru fiecare an in parte
Pentru demonstrarea experientei similare in astfel de contracte, operatorii economici participanti trebuie sa faca dovada ca au derulat in ultimii 3 anicel putin un contract de furnizare, in valoare de minimum 823000 lei pentru lotul1, 1050000 lei pentru lotul 2 si 2390000 lei pentru lotul 3.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Informatii privind asocierea, daca este cazul
Informatii privind sustinatorul tehnic si profesional, daca este cazul
Furnizorul va face dovada implementarii la nivelul companiei a sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completaFormularul nr. 9Se va completaFormularul nr. 10 -fisa de experienta similara Se vor prezentacertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru confirmare.Ofertantul va prezenta Formularului nr. 8 privind efectivele personalului tehnic de specialitate implicat in derularea contractuluiOfertantul va prezenta Acord sau o scrisoare preliminara de asociereOfertantul va prezenta o declaratie privind sustinatorultehnic si profesionalOfertantul va prezentaCertificat in managementul calitatii conform standardului ISO 9001 , rapoarte de audit care au fost finalizate si din care reiese faptul cava primi certificarea , sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: componenta financiara
2.
oferta tehnica
60%
Descriere: componenta tehnica. Factorii de evaluare sunt: -pentru LOT1: Caracteristica Softwarede cartare zgomot si Asigurare garantie cu mentenanta inclusa pentru o perioada mai mare de 24 luni pentru Software, portal , workstation si aparat de aer conditionat- Pentru LOT 2 Asigurare garantie cu mentenanta inclusa pentru o perioada mai mare de 24 luni pentru Sistem integrat de verificare si calibrare sonometre si microfoane si pentru Echipament tip multicanal de masurare a zgomotului si vibratiilor.- Pentru LOT 3 Adaptabilitate sonometru pentru masuratori de vibratii si pentru inregistrare semnal audio si Asigurare garantie cu mentenanta inclusa pentru o perioada mai mare de 24 luni pentru sonometru
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2013 11:00
Locul: sediul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice, bd.Libertatii nr.12, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentant legal/persoana imputernicita cu act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au punctajeegale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta a are cel mai mic pretDaca si preturile sunt egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, invederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2013 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer