Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta


Anunt de participare numarul 109274/12.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Managementul Situatiilor de Urgenta
Adresa postala:  Timisoara, bd.Revolutiei din 1989 nr.17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300034, Romania, Punct(e) de contact:  Corina Grunfeld, tel. 0256494131, In atentia:  D-nei Lucia Patruica, D-nei Corina Grunfeld, Email:  [email protected], Fax:  0256494596, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: implementare proiecte cu finantare nerambursabila
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Regiunea 5 Vest: judetele Timis, Arad, Caras ? Severin, Hunedoara
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie pe loturi (8 loturi)de echipamente specifice in dotarea ISU: autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma; autospeciale de interventie la accidente colective; autospeciale NBCR; autospeciale pentru descarcerari grele; autospeciale de interventie, descarcerare si asistenta medicala de urgenta; ambulante de prim ajutor; ambulante de reanimare; centru mobil de comanda si control;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34114121-3-Ambulante (Rev.2)
34144210-3-Vehicule de pompieri (Rev.2)
35710000-4-Sisteme de comanda, de control, de comunicatii si computerizate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1-Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma, 14 buc; LOT 2 -Autospeciale de interventie la accidentelecolective si pentru salvari urbane, 2 buc; LOT 3-Autospeciale de cercetare NBCR, 4 buc; LOT 4 - Autospeciale pentru descarcerari grele, 4 buc; LOT 5-Autospeciale complexe de interventie, descarcerare si acordarea asistentei medicale de urgenta, 11 buc; LOT 6- Ambulante de prim ajutor, 4 buc.; LOT 7-Ambulante de reanimare, 5 buc.; LOT 8-Centru mobil de comanda cu echipamentele necesare, 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 40, 298, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.02.2011 pana la 09.09.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.particip.pe loturi: L1-84000lei;L2-16040lei;L3-18400lei;L4-16800lei;L5-44130lei;L6-12280lei;L7-15000lei;L8-18000lei.Valab.120 zile de la deschiderea ofertelor. Gar.exec: 5% din val.contr.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat;Buget propriu ADIVEST; POR 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul de interventie 3.3, Contract grant nr. 673/10.03.2010 - cod SMIS 13464
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractanti, societati mixte, consortii de firme, asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pers.juridice romane: Declaratie de eligibilitate, declaratie de neincadrare in art. 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare plata obligatiilor la Bugetul de Stat si Buget local; copie CUI, certificat ONRCdin care sa rezulte adresa actuala si ob.de activ., nedeclansarea procedurii de insolventa/aranjament creditori, asoc.principali, lipsa faptelor penale.Pt. pers. juridice straine: declaratiile de eligibilitate si neincadrare in art. 181 din OUG 34/2006; orice doc. edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indepl.obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local;doc. care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta prof., emise de o institutie similara Camerei de Comert si Industrie, in original/copie legalizata, cu traducerea autorizata in limba romana si legalizate. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii bancare corespunzatoare sau dovezi privind asigurarea riscului profesional;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)- se vor depune situatiile financiare respective vizate de organele de resort (sau echivalent pt.pers.juridice straine)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CA medie: L1-33.600.000lei/7.865.352E;L2-3.208.000lei/750.954E;L3-7.360.000lei/1.722.886E;L4-6.720.000lei/1.573.071E;L5-17.652.000lei/4.132.119E;L6-2.456.000lei/574.920E;L7-6.000.000lei/1.404.527E;L8-3.600.000lei/842.716E
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru livrarea produselorDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniExperienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica pentru care ofertantul depune oferta. Valoarea cumulata = egala cu valoarea lotului/loturilor pentru care depune oferta, respectiv: L1-16.800.000lei;L2-1.604.000lei;L3-3.680.000lei;L4-3.360.000lei;L5-8.826.000lei;L6-1.228.000lei;L7-3.000.000lei;L8-1.800.000lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
121zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2010 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul de interventie 3.3, Contract grant nr. 673/10.03.2010 - cod SMIS 13464
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0040/256/498054; 498721, Fax:  0040/256/498092, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar a actului invocat ca nelegal, la AC si CNSC; 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC la Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Managementul Situatilor de Urgenta (ADIVEST)
Adresa postala:  Bd.Revolutiei din 1989 nr 17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300034, Romania, Tel. 0256 494131, Fax:  0256 494596
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2010 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer