Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta ? Ambulante


Anunt de participare numarul 134711/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara EURONEST
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Alina Popa, Tel. +40 232-235100-207, Email: [email protected], Fax: +40 232213101, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de dezvoltare intercomunitara de utilitate plublica
Activitate (activitati)
Altele: Implementare proiecte regionale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta ? Ambulante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regiunea de Dezvoltare Nord-Est, judetele Iasi, Bacau, Botosani, Neamt, Suceava si Vaslui
Codul NUTS: RO21 - Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 30 de ambulante (24 tip B 4x4 si 6 tip C 4x2)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30 (24 tip B 4x4, 6 tip C)
Valoarea estimata fara TVA: 9, 752, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare totala de 150.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul prezentat in Anexa 7.2.2.11. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Documentele prin care se face dovada constituirii garantiei de participare se vor prezenta in original. In cazul constiuirii garantiei de participare sub forma unor instrumentele de garantare, acestea vor mentiona ca plata garan?iei se va executa neconditonat. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis pentru Liderul Asociatiei.Ofertantul individual sau ofertantii asociati care solicita reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50%, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare la procedura de achizitie si orice imputernicire a unui reprezentant al ofertantului de a participa la sedinta de deschidere nu vor fi incluse in plicul ce contine ofertele, ci IN AFARA COLETULUI, fiind prezentate separat, simultan cu aceasta. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, va anexa la garantia de participare, documentul ce atesta statutul de IMM.Ofertele care NU sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare ?i, daca este cazul, de documentele justificative privind incadrarea in categoria IMM, vor fi respinse ca inacceptabile in cadrul sedindei de deschidere si returnate. Garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.Garan?ia de buna execu?ie se constituie : -prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale. Contractantul are obliga?ia de a deschide un cont la dispozi?ia autorita?ii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent.-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de instrumentul de garantare trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale POR, Axa3, DMI 3.3, Bugetul de Stat, Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1. Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind eligibilitatea ? Anexa 7.2.2.12A. si Anexa 7.2.2.12B - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, sustinatorii trebuie sa prezinte sa prezinte formularul privind neincadrarea la art 180 din OUG 34/2006 si neincadrarea la art. 181 lit. a, c1 si d.
Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (art. 180 din OUG 34/2006).Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii stipulate in art. 181 din OUG 34/2006:
- a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Ofertantul (lider, asociat, subcontractant, sus?inator) trebuie sa completeze ? Anexa 7.2.2.12D. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Precizam ca pentru prezenta procedura persoana cu putere de decizie desemnata de Presedintele A.D.I. EURONEST este dna. Alina Popa director executiv. Consiliul de administratie al ADI EURONEST este format din presedintii celor sase consilii judetene din Regiunea de Dezvoltare Nord-Est: dr. Constantin SIMIRAD, Presedinte al ADI EURONEST si Presedintele Consiliului Judetean Iasi, dl Mihai TABULEAC, Vice-presedinte al ADI EURONEST si Presedintele Consiliului Judetean Botosani, dl Dragos BENEA, Presedintele Consiliului Judetean Bacau, dl Vasile PRUTEANU, Presedintele Consiliului Judetean Neamt, dl Gheorghe FLUTUR, Presedintele Consiliului Judetean Suceava, dl Vasile MIHALACHI, Presedintele Consiliului Judetean Vaslui.1.3. Ofertantul trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: - sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.1.4. Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu este inregistrata cu datorii, respectiv:
? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
? Documentele solicitate se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.
? Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.? Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
? Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
? In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
? Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.1.5. Ofertantul trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12E, in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta. 2.1. Persoanele juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte:
a) obiectul de activitate al operatorului economic;
b) faptul ca obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator ;
c) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul.
2.2. Persoanele juridice straine:
? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
In cazul unei asocieri, liderul de asociere este obligat sa prezinte acest certificat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea ultimelor doua bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente (la 31.12.2010si31.12.2011).
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie: egala sau mai mare decat19.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa completeze lista cuprinzand subcontractantii si acordurile de subcontractare ? cu partea subcontractata in exprimare valorica - Anexa 7.2.2.12 G.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte Fisa de informatii privind experienta similara (Anexa 4.4.6) pentru contracte similare, efectuate in decursul ultimilor 3 ani
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat, in ultimii 3 ani, produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publicain cadrul a maximum 3 contracte a caror valoare trebuie sa fie egala sau mai mare decat :9.750.000 lei fara T.V.A.
4.5. Ofertantul va prezenta un Certificat de atestare a implementarii unui sistem de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante - Iasi, Blvd. Stefan cel Mare si Sfant Nr. 69 Etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 3, DMI 3.3
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In situatia depunerii a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret ( cel mai scazut), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis.( in termen de 24 de ore de la solicitare)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Euronest
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant Nr. 69, Etaj 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. +40 232235100, Email: [email protected], Fax: +40 232213101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer