Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare fructe-mere pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Sibiu in anul scolar 2011-2012


Anunt de participare numarul 130817/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala:  str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550185, Romania, Punct(e) de contact:  compartiment achizitii publice, Tel. 0269-217733-190, In atentia:  Radu Ganea, Email:  [email protected], Fax:  0269-218159, Adresa internet (URL):  www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare fructe-mere pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Sibiu in anul scolar 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare fructe-mere pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Sibiu in anul scolar 2011-2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor distribui 34146 mere/zi pentru 34146 elevi.
Valoarea estimata fara TVA: 815, 699.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
94 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 14.000 leiGarantia de buna executie va fi de 5% din valoare contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.prvind calitatea de participant la procedura, certif.de participare la lic.cu oferta independenta, decl.privind neincadrarea in art.69^1, declaratia privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in art.181, certif. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, certif.de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, . Informatii privind subcontractantii /asociatii, Declaratie privind insusirea documentatiei de atribuire si a contractului atasat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, Informatii privind personalul tehnic de specialitate, Declaratie privind echipamentele tehnice, ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii in ultimii 3 ani de activitate (socotiti prin raportare la data depunerii ofertei) a cel mult 3 contracte de natura similara( vanzare, distributie fructe) celor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 500.000 lei, fara TVA, lista cu personalul tehnic de specialitate, calificat, care urmeaza a indeplini contractul de achizitie, - copie a carnetelor de sanatate aferente personalului responsabil de indeplinirea contractului, - autorizatie sanitara de functionare pentru sediul si/sau punctul de lucru (in cazul in care punctul de lucru difera de sediul principal al ofertantului) eliberata de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana valabila, sau documente echivalente, autorizatie sanitara pe fiecare mijloc de transport, valabila sau echivalent, adeverinta eliberata de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana, valabila, sau documente echivalente, inregistrare de la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, valabila sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va organiza o singura runda de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Sibiu, str.G-ral Magheru nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti, imputernicitii acestora, observatori, comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Sibiu-Serviciul achizitii publice
Adresa postala:  str G-ral Magheru nr14, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550185, Romania, Tel. 0269/217733, Email:  [email protected], Fax:  0269/218159, Adresa internet (URL):  www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer