Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare hartie xerografica D.S.Prahova


Anunt de participare numarul 136721/19.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: prin Directia Silvica Prahova, str.iuliu maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 0244594706, In atentia: Kissinger Ady, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare hartie xerografica D.S.Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Prahova, Ploiesti, str.iuliu Maniu, nr.3
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 33, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar/1385 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie hartie xerografica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197644-2 - Hartie xerografica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile acordului cadru: maxim 2500 topori de 500 coli, minim 250 topuri de 500 coli; Cantitatile unui contract subsecvent: maxim 250 topori de 500 coli, minim 25 topuri de 500 coli.
Valoarea estimata fara TVA: 33, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum :600 lei. Modalitatea de constituire: numerar la caseria Directiei Silvice Prahova, prin virament bancar (RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantum :1 % din valoarea contractului subsecvent. Modalitatea de constituire: numerar la caseria Directiei Silvice Prahova, in contul de garantii al furnizorului( prin retineri succesive din facturile emise , caz in care furnizorul are obligatia de a deschide un cont de garantii la o banca agreata de autoritatea contractanta, in care furnizorul va depune imediat dupa semnarea contractului minim 0, 5% din valoarea contractului) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale Directiei Silvice Prahova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea operatorilor economici la prevederile art.180 din O.U.G.34/2006. (Se va prezenta formularul 1 din Sectiunea a III-a Formulare) Neincadrarea operatorilor economici la prevederile art.181 din O.U.G.34/2006.(Se va prezenta formularul 2 din Sectiunea a III-a Formulare) Neincadrarea operatorilor economici la prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006.(Se va prezenta formularul 4 din Sectiunea a III-a Formulare).Persoanele cu functii de decizizie si/sau implicate in atribuirea acordului cadru : Anghel Octavian, Radu Elvira, Kissinger Ady, Udroiu Claudiu, Vintila Sorin, Banu Nicoleta). Certificat de participare conform Ordinului 314/2010.(Se va prezenta formularul 3 din Sectiunea a III-a Formulare). Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,Conform cu originalul''.In certificatul constatator trebuie sa se regaseasca codul CAEN corespondent obiectului contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au capacitate sa furnizeze produse care respecta caracteristicile tehnice ale produselorprevazute in caietul de sarcini, caracteristici determinate prinurmatoarele metode: SR EN ISO 536:97, SR EN ISO 534:05, SR EN ISO 2470:2001, SR EN ISO 1924-1:97.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2012 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer