Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare hrana pentru pastrav pentru Directia Silvica Vrancea


Anunt de participare numarul 137015/29.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare hrana pentru pastrav pentru Directia Silvica Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Vrancea -Pastravaria Lepsa din Loc.Tulnici .
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea unei cantitati de 20.000 kg hrana pentru pastrav extrudata cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
20.000 Kg hrana pentru pastrav .
Valoarea estimata fara TVA: 134, 355RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 2500 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara, prin ordin de plata cu viza bancii emitente sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare se retine in urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia ;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor . Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului . Forma de constituire a garantiei de buna executie : Scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor copleta urmatoarele formulare: Informatii generale, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificat de participare cu oferta independenta , Declaratie privind neincadrareain prevederile art.69^1 din OUG 34?2002.Persoanele care semneaza documentele procedurii sunt: ing.Tudosa Petrica , ing.Buciuc Costica , Ec.Oancea Verginica , jr.Mohorea Roxana, ing.Olteanu Titi, ing.Olteanu Gheorghita, tehn.Geamanasu Daniel.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in copie conforma cu originalul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are in obiectul sau de activitate producerea si/sau furnizarea de produse specifice contractului. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 150000 lei in domeniu de activitate al contractului.Anii luati in considerare sunt 2009, 2010, 2011.Se vor prezena bilanturile contabile pe anii mentionati mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta copie de pe parti din contract de unde sa rezulte ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare in valoare egala sau mai mare de 100000 lei si o recomandare sau certificat de buna executie. privind furnizarea de produse similare (hrana pentru pastrav)in valoare de 100000 lei incheiat in ultimii 3 ani.Contractul va fi insotit de recomandare sau certificat de buna executie.
Se solicita certificat ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 10:00
Locul: Directia Silvica Vrancea , Focsani , Str. Leopoldina Balanuta , Nr. 17 , jud. Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Managerul firmei ofertante sau imputernicitul acestuia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri proprii.Modul de departajare a ofertelor cu pret egal : in cazul in care exista oferte financiare cu preturi egale clasate pe primul loc, la solicitarea comisiei de evaluare , operatorii economici vor depune documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta , conform art.256^2, alin.1 , lit.b.din OUG 34/2006 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA VRANCEA - Oficiu juridic
Adresa postala: Str.Leopoldina Balanuta , Nr.17, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Tel. +40 0237221300, Email: [email protected], Fax: +40 0237227215, Adresa internet (URL): www.dsvrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer